Фізико-математичний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фізико-математичний факультет за Автор "Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтворення інтерактивних аплетів в програмі The Geometer’s Sketchpad як засобів візуалізації математичних знань(2015) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статті розглянуто один із можливих шляхів реалізації забезпечення підтримки візуалізації математичних знань, а саме, створення інтерактивних аплетів. Детально описано процес створення аплетів в програмі The Geometer's Sketchpad.Документ The Use of Information and Communication Technologies and Visualization of Learning Material for the Interest of Future Teachers in Problems of Mathematical Statistics(2017-09) Хворостіна Юрій В'ячеславович; Khvorostina Yurii Viacheslavovych; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychThe authors demonstrate a possible method of the interest of the future math, physics and computer science teachers in the mathematical statistics problems by the tools of the programming and use of mathematical software. The applied task is proposed. The flow chart of the visualization of the algorithm for its solution was created based on awareness of the essential theory. The process of this task solving and the design of the answer, using Java programming and the system of computer mathematics Maple, is described. The final step is the visualization of the result using the curve in these software. The conclusions about the advantages and disadvantages of such a construction with the use of information and communication technologies was made.Документ Використання засобів комп’ютерної візуалізації як шлях модернізації професійної освіти України(Baltija Publishing, 2018-02) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia Mykolaivna; Стома Валентина Миколаївна; Stoma Valentyna MykolaivnaВ роботі мова йде про використання засобів комп’ютерної візуалізації як шлях модернізації професійної освіти україни.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики(2017-05) Хворостіна Юрій В'ячеславович; Khvorostina Yurii Viacheslavovych; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ тезах описано використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики.Документ Візуалізація як сучасна стратегія навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Представлені власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем «Інтерполяція» та «Методи розв’язування нелінійних рівнянь».Документ Візуалізація як тренд інноваційного розвитку освіти в Україні(2017-05) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychПроблемою, з якою стикається людина в інформаційному суспільстві, можна вважати відсутність вмінь знайти і використати потрібний матеріал замість потреби знати цей матеріал. Це, зокрема, тягне за собою потребу швидкого сприйняття довгих текстів, що актуалізує питання їх подання у іншій, не текстовій, а більш стислій, більш лаконічній формі. Тому актуальними та затребуваними стають технології навчання, які сприяють формуванню умінь швидко опрацьовувати великі за обсягами інформаційні потоки. Серед таких технологій окремою групою варто виділити ті, які у своїй основі спираються на зорове сприйняття образів.Документ До питання про використання когнітивної візуалізації у підготовці вчителя(2017-04) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті розглянуто тлумачення поняття візуалізації. Описані погляди науковців стосовно якості і ефективності залучення візуалізації в навчальний процес. Наголошується увага на тому, що сучасний вчитель має великий інструментарій для роботи над візуалізацією навчального матеріалу, але не кожний з них має відповідну підготовку, що і зумовлює актуальність вивчення технологій візуалізації та методичних аспектів створення візуалізованого контенту.Документ Діяльність науково-дослідної лабораторії використання інформаційних технологій в освіті: огляд результатів(2016) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ статті представлені основні здобутки діяльності науково-дослідної лабораторії використання інформаційних технологій в освіті, яка діє при Сумському державному педагогічном у університеті імені А. С. Макаренка. Описані напрацювання у сфері форм і методів візуалізації навчального матеріалу, візуалізації знань з математики, використання спеціалізованого програмного забезпечення в контексті візуалізації, у тому числі цифрових фізичних лабораторій, покликаних полегшити проведення натурних експериментів з фізики. Також наведено основні результати по уточненню понять «електронний підручник», «ІКТ-компетентність».Документ Использование средств компьютерной визуализации в подготовке учителя(Соликамский государственный педагогический институт (филиал) ФГБОУ ВО "ПГНУИ", 2017) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статье рассмотрены возможности визуализации учебного материала с использованием специализированного программного обеспечения. Авторы отмечают о важности визуального представления информации, который позволяет ускорить процесс восприятия и переработки текста, массивов данных и т. д. Описаны основные методы визуализации.Документ К вопросу об использовании визуализации в подготовке учителя(УО МГПУ им. И. П. Шамякина, 2017-03) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Юрченко Артем ОлександровичВ тезисах показан опыт использования визуализации в подготовке учителей математики, физики и информатики.Документ Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій(2017-05) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку.Документ Модель підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності(2018) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті описана модель підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності. У моделі відображена мета педагогічної діяльності, структурні компоненти готовності, етапи, відповідні блоки (цільовий, методологічний, організаційний, аналітичний та результативний). Модель підготовки включає діагностику результатів, що базується на критеріях і показниках готовності: особистісний критерій характеризується показником «Мотивація професійної діяльності», когнітивний критерій – показниками «Знання теоретичних основ візуалізації» та «Знання ЗКВ», процесуальний критерій – показниками «Моделювання образів» та «Відтворення образів ЗКВ», рефлексивний критерій – показником «Здатність до рефлексії». Дані показники визначають три рівні готовності майбутніх учителів інформатики до використання ЗКВ у професійній діяльності – низький, середній та високий.Документ Огляд засобів комп’ютерної візуалізації для підтримки навчального матеріалу(2018) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ статті розглянуто програмні засоби для створення візуальних об’єктів, які покликані підтримати високий рівень якості навчального процесу. Наведено означення терміну «засоби комп’ютерної візуалізації». Надано коротку характеристику інструментарію та узагальнення відомостей щодо придбання спеціалізованого програмного забезпечення (AnyChart, Easel.ly, Infogram, Prezi, GeoGebra, PowToon, XMind) для підтримки і створення об’єктів когнітивної інфографіки і які доцільно використовувати в навчальному процесі.Документ Огляд програмного забезпечення для створення інтелект-карт(2014-12) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті описуються результати порівняння різних програмних засобів, за допомогою яких можна створювати інтелект-карти. Рекомендується середовище XMindДокумент Прийоми візуального подання навчальної інформації(2014) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті зазначено про важливість використання візуальної підтримки під час навчання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах. На підтримку даної тези наведені наступні аргументи: 1) до 90% інформації передається візуальними каналами, оскільки відбулися значні зміни в засобах, які реалізують унаочнення інформації; 2) основою засобів обміну інформації є зорове та візуальне мислення; 3) великі обсяги інформації можна представляти в лаконічній формі; 4) пізнавальні процеси повинні спиратися на когнітивно-візуальні форми відображення знань. Описані прийоми ущільнення або покрокового згортання інформації (залежно від виду та змісту навчальної інформації) які базуються на застосуванні різноманітних візуальних підходів. Серед яких виділяють прийоми візуального структурування: діаграми, денотатні графи, схеми фішбоун, схеми «Будівля», «стратегічні» (дорожніх) карти (roadmaps), променеві схеми-павуки (spiders), каузальні ланцюги (causal chains) та інтелект-карти (mind maps). Розглянуто фактори, які необхідно враховувати у процесі розробки навчально-методичних матеріалів задля забезпечення максимальної ефективності від їх подальшого використання під час навчання.Документ Про формування у майбутнього вчителя умінь унаочнювати навчальний матеріал засобами комп’ютерної візуалізації(2017-03) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті розглянуто аспекти формування у майбутніх вчителів вміння візуалізувати навчальний матеріал з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Автори наголошують на важливості візуального подання інформації, що дозволяє прискорити процес сприйняття і переробки текстів чи масивів даних. Коротко описано спецкурс, головною метою якого є формування навичок майбутніх вчителів візуалізувати навчальний матеріал за допомогою засобів комп'ютерної візуалізації.Документ Реалізація ігрових технологій навчання засобами PowerPoint(2014) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті подано результати роботи молодого науковця, який реалізував ідею ігрових технологій на базі середовища PowerРoint за допомогою організації гіперпосилань та використання сюжетів про літературних фентезійних персонажів.Документ Результати педагогічного експерименту з підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп'ютерної візуалізації в професійній діяльності(УжНУ «Говерла», 2018-11) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychРозробка моделі підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності актуалізує подальше її підтвердження на основі обраних показників. Метою статті є подання результатів педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності такої моделі. В ході дослідження були використані теоретичні методи (аналіз результатів науково-педагогічних досліджень для визначення можливих методик статистичного аналізу), емпіричні (анкетування, бесіди, тестування для аналізу результатів підготовки), статистичні методи (критерій Стьюдента для оцінки середніх навчальних досягнень). У статті описано етапи педагогічного експерименту, критерії і показники, методики їх дослідження. Зокрема, надано результати за критеріями: особистісний (показник «Мотивація професійної діяльності»), когнітивний (показники «Знання теоретичних основ візуалізації» та «Знання засобів комп’ютерної візуалізації»), процесуальний (показники «Вміння моделювати образи» та «Вміння відтворювати образи засобами комп’ютерної візуалізації»), рефлексивний (показник «Здатність до рефлексії»). Наведено динаміку змін рівнів навчальних досягнень за обраними показниками. На рівні значущості 0,05 підтверджено гіпотезу про ефективність розробленої моделі за усіма показниками.Документ Створення інтерактивних аплетів у програмі geogebra як засобів візуалізації математичних знань(2015) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статті розглянуто один із можливих шляхів реалізації забезпечення підтримки візуалізації математичних знань, а саме, створення інтерактивних аплетів. Детально описано процес створення аплетів в програмі GeoGebra за трьома різними технологіями: локально на комп’ютері; завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org через сайт ресурсу; завантаженням рисунка на ресурс tube.geogebra.org із використанням інструменту програми GeoGebra.Документ Технологія створення електронного підручника із вбудованими інтерактивними аплетами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статті розглянуто технологію створення електронного підручника з високим рівнем інтерактивності, який реалізується за рахунок вбудовування інтерактивних аплетів, згенерованих на базі програм динамічної математики. Дана технологія ілюструється на прикладі створеного електронного підручника на підтримку вивчення спецкурсу «Застосування комп’ютера при вивченні математики»