Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Korol Olena Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Scientific and Methodological Foundations for the Formation of Industrial Clusters and Substantiation of the Cluster Concept for the Development of Industrial Complexes(Institute of Economics of the Latvian Academy of Sciences, 2020) Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii Ivanovych; Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena SerhiivnaThe theory of industrial clusters is able to provide interests of balanced spatial development, in particular in terms of determining the locations of localization of “growth poles” and the choice of such spheres of activity that are capable of ensuring the socio-economic growth of the regions (the so-called “smart specialization strategy”). Such “smart specialization” today is an important concept of cluster policy based on the competitive advantages of regions and their opportunities for innovation. Thus, clusters can serve as an important tool for regional development.Документ Traditional and New in the Content and Technique of Ukrainian Regional Nosogeographic Mapping(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2021) Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Коновалов Микита Георгійович; Konovalov Mykyta Heorhiiovych; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Serhiivna; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaМетою статті є викласти традиційну класифікацію нозогеографічних карт і запропонувати доповнення до неї. Зазначені доповнення сформульовані з урахуванням змін, що відбулися в класифікації нозологій, джерельній базі і технічних можливостях картографування, а також в організації системи медичної допомоги населенню. Основний матеріал. У статті показано місце нозогеографічного картографування в сучасній структурі загального медико-географічного картографування. Проаналізовано особливості змісту й укладання нозогеографічних карт. Встановлено, що розвиток комп’ютеризації медичних установ, у т. ч. ланки первинної медицини, дозволяє проводити дуже детальні види нозогеографічного картографування з урахуванням більш досконалих методів обробки медико-статистичних даних, які є джерелами інформації при складанні таких карт. З’являється можливість створення нових нозогеографічних карт, у т. ч. з використанням даних індивідуального адресного обліку, з можливістю гнучкого вибору територіальних одиниць, за якими проводиться усереднення. Це дозволяє отримувати характеристики не тільки для адміністративних одиниць, а й для окремих будинків, їх груп, мікрорайонів тощо. Висновки і подальші дослідження. Картографічний метод має надзвичайно широкі можливості при проведенні нозогеографічного аналізу, оскільки кожна група хвороб має свою хорологічну і хронологічну специфіку. Його використання дозволяє прогнозувати наявність конкретних факторів (показників екологічної ситуації, рівня надання медичної допомоги, соціально-демографічних показників та ін.), що визначають рівень захворюваності. Картографічні моделі можуть бути використані при розробці стратегій соціально-економічного розвитку регіонів, проведення спеціальних заходів, спрямованих на зниження рівня окремих видів захворювань, раціональну територіальну організацію системи надання медичної допомоги населенню. На наш погляд, класифікацію нозогеографічних карт і, відповідно, їх структуру, а також тематику картографічних сюжетів слід доповнити такими трьома різновидами. По-перше, це демографічні та нозогеографічні карти, які відображають відмінності захворюваності людей у зв’язку з демографічними і соціально-демографічними показниками населення. Ці карти призначені для аналізу статевої, вікової, національної та іншої сприйнятливості населення до певних захворювань. По-друге, це фізіолого-нозогеографічні карти, які, крім захворюваності жителів країни або регіону, передають окремі показники фізичного розвитку і здоров’я певних груп населення. І, по-третє, до числа нозогеографічних карт мають входити і карти дорожньо-транспортних пригод.Документ Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках географії в умовах дистанційного навчання(CумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena SerhiivnaВ умовах карантину гостро постала потреба у впровадженні інформаційно-комунікативних технологій, які можна використовувати під час дистанційного навчання. Метою дослідження є розгляд особливостей використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках географії в умовах дистанційного навчання. У дослідженні використано набір методів наукового пізнання, а саме: порівняльний аналіз для з’ясування різних поглядів на проблему опанування інформаційно-комунікативними технологіями в умовах дистанційного навчання географії та визначення напрямку дослідження; визначення інформаційно-комунікативних технологій з метою зіставлення різних можливостей для застосування на уроках географії; систематизація та узагальнення для формулювання висновків та рекомендацій. Застосовувався диференційний підхід під час вибору професійно-спрямованих ресурсів для застосування на уроках географії. У дослідженні розглянуто дистанційні платформи, в яких закладені широкі можливості щодо використання ІКТ в освітній діяльності, бо саме ці технології дозволяють якісно змінити зміст географічної освіти та сприяють засвоєнню учнями нових знань, умінь та навичок. ІКТ можуть використовуватися як під час урочної, так і позаурочної діяльності, дистанційної, змішаної та очної форм навчання. Зазначені технології дають можливість проводити уроки географії в умовах дистанційного навчання, а саме: допомагають презентувати навчальний матеріал у зручній для сприйняття учнями формі; полегшують комунікацію, обмін даними; допомагають проводити контролюючі та перевірочні роботи та ін. Завдяки впровадженню цих технологій вчителі географії зможуть демонструвати географічні явища та процеси, а учні, відповідно, зможуть не тільки теоретично ознайомлюватися з навчальним матеріалом, але й опрацьовувати практично картографічний матеріал. Матеріали наукової роботи мають інтерес для майбутніх бакалаврів географії і вчителів географії, методистів, учителів та викладачів географії. У подальшому дослідженні планується розкриття можливостей роботи з сервісом ArcGIS Online.Документ Впровадження ІТ та ГІС технологій у процес підготовки студентів географічних спеціальностей (на засадах диференційованого підходу)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaВ монографії висвітлені загальні положення про теоретичні основи підготовки здобувачів географічної освіти в галузі ІТ та ГІС-технологій. Велику увагу приділено теоретичним в практичним аспектам формування ІТ та ГІС компетентності на основі диференційованого підходу. В монографії надається детальний опис догеоінформаційної підготовки. Також надано перелік програмного забезпечення та інтернет ресурсів геоінформаційного спрямування. Актуальність роботи визначається зростаючими обсягами геоінформаційної просторової інформації та потребою обробляти її засобами ІТ та ГІС-технологій. Матеріал монографії буде корисним як здобувачам освіти різних географічних спеціальностей так і для викладачів географії.Документ Щодо питань проблемного навчання у застосуванні кейс-технологій на уроках географії(2023) Яременко Вадим Павлович; Yaremenko Vadym Pavlovych; Король Олена Миколаївна; Korol Olena MykolaivnaКонцепція нової української школи вимагає створення для учнів нових інтерактивних моделей опрацювання навчального матеріалу, що корелює із їх інтелектуальними запитами та допомагає їм співпрацювати з іншими учнями на уроці при опануванні різних проблемних ситуацій. Це виклики, які стоять і перед вчителями географії. Одним із інструментів, який допомагає їм вибудовувати цікавий та інтерактивний процес на уроках географії є кейси. На сьогодні сучасні кейс-технології стали унікальним інструментом, що допомагає учням краще засвоювати складний теоретичний матеріал із географії.Документ Щодо питань фіксації наслідків військової агресії у Сумській області(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022-11-24) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Serhiivna; Коваль Юлія Андріївна; Koval Yuliia AndriivnaУ статті розглянуто питання щодо відновлення зруйнованих об’єктів звільнених територій України на прикладі Сумської області. Підкреслена важливість ролі засобів дистанційного зондування Землі та геоінформаційних технологій. Вони не тільки використовуються для планування і проєктування нових об’єктів, а є засобом для фіксації і аналізу наслідків військової трагедії в Україні. Завдяки їх використанню є реальна можливість дати оцінку руйнуванням і в подальшому відновити пошкоджені об’єкти.