Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Kornus Olesia Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Географія рослинництва у Сумській області(2020) Радіна Вікторія Дмитрівна; Radina Viktoriia Dmytrivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaУ роботі розглянуто головні аспекти сучасної територіальної та галузевої структури рослинництва у Сумській області. Особлива увага приділена динаміці галузевої структури, зміні співвідношення посівних площ. Розраховано індекси територіальної концентрації вирощування певних сільськогосподарських культур для різних адміністративних одиниць Сумської області.Документ Демографічний розвиток Сумської області(2020) Пройдакова Діана Євгеніївна; Proidakova Diana Yevheniivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблеми демографічного розвитку Сумської області. Проаналізовано динаміку основних демографічних показників населення, смертності, народжуваності, природній рух.Запропоновано шляхи подолання негативних демографічних тенденцій.Документ Методика організації учнівських географічних шкіл на базі біостаціонару «Вакалівщина»(2020) Холявко Олександр Олександрович; Kholiavko Oleksandr Oleksandrovych; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaУ проекті представлені результати дослідження проведення літніх таборів з освітнім спрямуванням посиленого вивчення географії в умовах природнього середовища з використанням можливості проведення на базі «Вакалівщина» природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. В роботі розкриті основні методичні та правові рекомендації, щодо проведення учнівського табору з добовим перебуванням дітей. Наведений детальний графік робочого та вільного часу учнів під час проведення табору з урахуванням навантаження на навчання та перерв на відпочинок, що якнайкраще підходить для дітей шкільного віку. В досліджені також описані основні геологічні та гідрологічні об’єкти околиць села Вакалівщина, даючи розуміння різноманітності географічних об’єктів для вивчення учнями на місцевості. Додатково для зручності організації табору розроблено меню на весь час перебування дітей в таборі, в якому враховані стандарти харчування школярів.Документ Методичні особливості формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках географії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Логвин Ганна Олександрівна; Lohvyn Hanna Oleksandrivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaУ кваліфікаційній роботі розглянуто цифрову компетентність, як одну із основних складових професійної компетентності майбутніх вчителів географії. Проаналізовано різні підходи щодо визначення цифрової компетентності майбутніх фахівців, термінологію, яка використовується в науковій літературі для визначення цього поняття. Вивчено досвід вчених та методистів, що займаються запропонованою проблемою. Уточнено поняття: «компетентність», «інформаційна компетентність». Проаналізовано сутність поняття «цифрова компетентність» та визначено складові «цифрової компетентності» майбутніх учителів географії та окреслено напрями її розвитку. У кваліфікаційній роботі подано визначення цифрової компетентності згідно концепції НУШ, за яким ця компетентність визначається як одна із ключових компетентностей для навчання впродовж життя і трактується як впевнене, критичне і відповідальне використання та взаємодія з цифровими технологіями для навчання, професійної діяльності (роботи) та участі у житті суспільства. Розкрито особливості використання інформаційно-кумунікативних технологій при формуванні інформаційно-цифрової компетентності на уроках географії. Представлено розробки уроків географії згідно з використанням відповідних визначених компетентностей, та показано їх застосування на уроках географії під час дистанційного навчання.Документ Територіально-нозологічна структура захворюваності населення Сумської області на хвороби ока та придаткового апарату(2021) Ткаченко Яна Геннадіївна; Tkachenko Yana Hennadiivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaРобота присвячена дослідженню територіальних особливостей захворюваності населення Сумської області на ХОПА. Зроблено короткий огляд демографічної ситуації у Сумській області, на основі цього побудовано діаграми народжуваності, смертності та природного приросту. Розглянуто як загальний рівень первинної захворюваності та поширеності ХОПА серед населення Сумської області, так і по окремим хворобам ока. Розраховано індекс накопичення хвороб ока серед населення Сумської області. Проаналізовано динаміку змін первинної захворюваності та поширеності хвороб ока протягом останніх 10 років. Також було проаналізовано захворюваність населення районів в умовах адміністративно-територіальної реформи, на основі отриманих результатів побудовано картосхему. На основі проведених розрахунків методом ранжування адміністративно-територіальні одиниці Сумської області було згруповано у 3 групи районів: до І групи належать райони з високим рівнем захворюваності, до ІІ групи – із середнім рівнем, до ІІІ групи входять райони із низьким рівнем захворюваності на ХОПА. За результатами проведених досліджень побудовано картосхеми територіальних відмінностей окремо за рівнем первинної захворюваності та окремо за поширеністю серед населення Сумської області на конкретні нозоформи. Наведено приклади застосування матеріалів кваліфікаційної роботи при навчанні географії у закладах загальної середньої освіти.Документ Формування інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів географії(2021) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaОб’єктом дослідження є інформатична компетентність майбутніх бакалаврів географії. Предмет дослідження – особливості формування інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів географії. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й перевірити на практиці модель формування інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів географії. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи та стан сформованості інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів географії у їх професійній підготовці, розкрито сутність ІК МБГ та описано сучасні підходи її формування. У другому розділі проаналізовано методологічну основа формування інформатичної компетентності майбутніх бакалаврів географії, що представлена загальнодидактичними та специфічними принципами та описано модель її формування. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито етапи та процес організації інформатичної підготовки майбутніх бакалаврів географії в СумдДПУ імені А.С. Макаренка, висвітлено результати формування інформатичної компетентності на основі запропонованого спецкурсу, міжпреметних зв’язків та професійно-спрямованих завдань. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на науково-практичних конференціях та семінарах різного рівня: міжнародних: Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Science, Research, Development" (Warszawa, 2020), ІХ Міжнародна наукова конференція «Актуальні проблеми дослідження довкілля» (Суми, 2021); всеукраїнських: Всеукраїнська наукова конференція «П’яті Сумські наукові географічні читання» (Суми, 2020); Всеукраїнська наукова конференція «Шості Сумські наукові географічні читання» (Суми, 2020).