Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за Автор "Bondarenko Yuliia Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корекційна спрямованість видів музичної діяльності в музичному вихованні дошкільників зі зниженим зором(2015) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ статті автором показано корекційну спрямованість музичного виховання дошкільників зі зниженим зором через використання таких його видів музичної діяльності як сприймання музики, дитяче виконавство, музично-творча та музично-освітня діяльності. Корекційно-компенсаторний потенціал різних видів музичної діяльності передбачає вплив їх на розвиток музичних здібностей, корекцію психофізичного розвитку та активізацію збережених аналізаторних систем. Включення дитини з порушеннями зору у систематичний та цілеспрямований процес музичного виховання сприятиме подальшої її соціальної адаптації, інтеграції та самореалізації в умовах сьогодення.Документ Корекційно-реабілітаційна діяльність в сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019-12) Боряк Оксана Володимирівна; Колишкін Олександр Володимирович; Косенко Юрій Миколайович; Курєнкова Анна; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Стайко О. С.; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Скиба Тетяна Юріївна; Прядко Любов Олексіївна; Золотарьова Тетяна Вікторівна; Лопатинська Н. А.; Пахомова Наталія Георгіївна; Пахомова В. А.; Чобанян Анна Варужанівна; Дмитрієва І. В.; Іваненко А. С.; Кузікова Світлана Борисівна; Усик Дмитро Борисович; Boriak Oksana Volodymyrivna; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Kosenko Yurii Mykolaiovych; Kurienkova Anna; Bondarenko Yuliia Anatoliivna; Staiko O. S.; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna; Skyba Tetiana Yuriivna; Priadko Liubov Oleksiivna; Zolotarova Tetiana Viktorivna; Lopatynska N. A.; Pakhomova Nataliia Heorhiivna; Pakhomova V. A.; Chobanian Anna Varuzhanivna; Dmytriieva I. V.; Ivanenko A. S.; Kuzikova Svitlana Borysivna; Usyk Dmytro BorysovychУ монографії представлено теоретичні та прикладні результати наукових досліджень науковців, аспірантів щодо реалізації навчання, виховання та розвитку дітей з особливми освітніми потребами (за нозологіями) та взаємодії з їх батьками, наведено моделі сучасної системи допомоги цим дітям. Монографія адресована широкому колу фахівців, спеціалістам у галузі спеціальної та інклюзивної освіти, аспірантам, студентам та батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами.Документ Лікувально-корекційний вплив музичного мистецтва в історичному аспекті(МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015-02) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ статті автором зроблений аналіз поглядів на досліджувану проблему античних поетів, філософів, а також науковців, лікарів, педагогів,музикознавців різних історичних епох та країн світу. У статті показано, що у доісторичні часи музичне мистецтво пов’язано з міфами, магією, релігійним культом та ритуалами. На основі поглядів античних філософів-мислителів з’явилися різні теорії та концепції впливу музики на організм та психіку людини. Наукове осмислення вченими механізмів впливу музики на організм людини почалося на початку ХХ сторіччя. У статті акцентується увага на аналізі сучасних напрямів використання музичного мистецтва в лікувальній та корекційній роботі з дітьми різних категорій, що включає психофізіологічний, психотерапевтичний, психологічний та соціально-педагогічний. Наведений матеріал у хронологічному порядку дозволив простежити часовий проміжок використання музичного мистецтва з лікувальною та корекційною метоюДокумент Порівняльний аналіз компонентів музичного розвитку дошкільників зі зниженим і нормальним зором(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014) Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Yuliia AnatoliivnaУ статті здійснений порівняльний аналіз рівнів розвитку компонентів музичного розвитку слабозорих дошкільників та їх здорових однолітків. Методика дослідження включала три блоки завдань: на виявлення рівня розвитку музично-сенсорних функцій (свідомого розуміння музики, динамічного слуху, темпо-ритмічного відчуття), психомоторних функцій (рухової пам’яті, просторової орієнтації, статичної і динамічної координації рухів із музикою), музично-рухової творчості (навичок музично-рухової імпровізації та виразності, створеного дітьми музично-рухового образу). Порівняльний аналіз досліджуваних компонентів музичного розвитку дошкільників 5-6 років зі зниженим зором та їх однолітків з нормальним зором показав, що діти експериментальної групи мають значно гірші кількісні і якісні показники порівняно із дітьми контрольної групи. Отримані результати проведеного дослідження виразно свідчать про необхідність цілеспрямованої корекційної роботи, а виявленні порушення та особливості музичного розвитку повинні стати об’єктами корекційного впливу засобами музичного мистецтва під час музичних занять і різних видів музичної діяльності.