Стан і перспективи сучасного туризму
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Стан і перспективи сучасного туризму за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 158
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Sports Events And Tourism: International Outlook(ФОП Цьома С.П., 2022) Golubchenko O.; Голубченко О.; Marekha Iryna Serhiivna; Мареха Ірина СергіївнаThe particularities of sports-and-event tourism are considered on a global scale. The segment of consumers of sports-and-event tourism products is outlined. The system and structural components of sports-and-event tourism have been studied. The most spectacular sporting events in the world and the most visited European championships are analyzed.Документ The Perspectives of Management Digitalization in Tourism Industry(ФОП Цьома С. П., 2023) Hashimov Mikael Fakhraddinovych; Гашімов Мікаель ФахраддіновичУ роботі досліджується використання цифрових технологій в управлінні туризмом – це не просто тренд, а важлива стратегія зростання. Розглядаються виклики та можливості в данній сфері а також розповідається про те, як цифрові інструменти трансформують враження туристів від дестинацій, стимулюють економічний розвиток і змінюють роботу туристичної галузі.Документ Автотуризм як один із популярних напрямків екотуризму(2022) Перадзе Н. Г.; Peradze N. H.; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaДосліджується питання автотуризму як одного з напрямків екотуризму. Розкриваються завдання екотуризму. Вивчаються причини, потреби і інтерес до екотуризму. Увага сконцентрована на вивченні способів і методів раціонального використання природних та культурно-історичних, туристських ресурсів в автотуризмі.Документ Актуальні питання розвитку та особливості сільського туризму в Сумській області(ФОП Цьома С. П., 2023) Колдовський Станіслав Олександрович; Ксенофонтова Марина Миколаївна; Koldovskyi Stanislav Oleksandrovych; Ksenofontova Maryna MykolaivnaУ роботі досліджено зелений туризм як форма туризму, яка застосовує методи екологічного управління та орієнтована на збереження природи. В результаті дослідженя виявлено, що надання туристичних послуг в Сумському регіоні сприяє сприятливому іміджу економічному розвитку обласного центру вцілому. Автор розглядає сільський туризм через призму кліматичних та географічних особливостей місцевості, а також рівня доходів громадян. Робота підкреслює що Сумська область має величезний туристичний і розважальний потенціал, багато туристичних та екскурсійних об'єктів, які користуються популярністю серед туристів.Документ Актуальні питання розвитку та особливості імплементації сільського туризму в природогосподарську практику(ФОП Цьома С.П., 2022) Яковенко Є. І.; Yakovenko Ye. I.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ статті розглянуто сільський туризм як актуальний напрям освоєння навколишнього середовища. Здійснено дослідження основних етапів, тенденцій, принципів та напрямів розвитку сільського туризму. Обґрунтовано необхідність позиціонування даного виду туризму для економіки країни. Розглянуто закордонний досвід розвитку сільського туризму. Запропоновано напрямки імплементації сільського туризму для України.Документ Аналіз галузі медичного туризму в Україні(ФОП Цьома С. П., 2023) Бережна Юлія Олексіївна; Покутня Яна Олексіївна; Троян Марія Юріївна; Berezhna Yuliia Oleksiivna; Pokutnia Yana Oleksiivna; Troian Mariia YuriivnaВ роботі проведено аналіз галузі медичного туризму в Україні. Визначено поняття медичного туризму, місце України як країни, що приймає іноземних туристів пацієнтів, досліджено ринок медичного туризму в Україні, найбільш популярні послуги медичного туризму в Україні, наведено розподіл туристичних потоків за видами популярних медичних послуг в Україні, проаналізовано головні переваги лікування в Україні.Документ Аналіз пропозиції закарпатської кухні в закладах ресторанного господарства м. Ужгород та околиць(ФОП Цьома С. П., 2023) Щука Галина Петрівна; Shchuka Halyna PetrivnaНаявність гастрономічної інфраструктури є обов’язковою умовою відновлення, збереження та популяризації традиційної кухні та успішного розвитку гастрономічного туризму в дестинації. Важливо, щоб автентична кухня була якомога краще представлена в місцевих закладах ресторанного господарства. Представлено детальний аналіз гастрономічної пропозиції закладів, які розташовані в м. Ужгород та його околицях.Документ Арт-туризм та драйвери його розвитку(ФОП Цьома С.П., 2022) Рєзунова В. О.; Riezunova V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі дається визначення арт-туризму як нової категорії туристики. Здійснено класифікацію арт-об’єктів та оцінено їх значення для розвитку туризму. Ідентифіковано динамічні та статичні драйвери розвитку арттуризму. Обґрунтовано значення арт-туризму для підвищення туристичної привабливості міста.Документ Аспекти розвитку дитячого туризму в Україні(ФОП Цьома С. П., 2023) Багрій Мар'яна Василівна; Bahrii Mariana VasylivnaРозвиток дитячого туризму в Україні сьогодні особливо актуальний оскільки саме цей вид туризму має патріотично-виховне значення, дає змогу в юному віці не тільки пізнати свою країну та весь світ, але й реалізувати конституційне право кожної дитини на відпочинок. Висвітлено стан, тенденції, проблеми та аспекти, які можуть сприяти формуванню дитячого туризму в Україні.Документ Аспекти розвитку пригодницького туризму в Тростянецькій громаді(ФОП Цьома С.П., 2022) Кеда Андрій Олександрович; Зігунов Василь Миколайович; Keda Andrii Oleksandrovych; Zihunov Vasyl MykolaiovychУ статті розглянуто основні аспекти розвитку пригодницького туризму в Тростянецькій громаді. Висвітлено основні стратегічні спрямування туристичного бізнесу ОТГ та їх взаємозв’язок з економічними показниками досліджуваної громади.Документ Безопасность туристского кластера как основа развития регионального туризма(2017-11-29) Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl MykolaiovychВ работе рассматриваются теоретические вопросы формирования системы безопасности туристского кластера, что является основой развития индустрии туризма в регионе. Раскрываются проблемы и пути создания системы безопасности туристского кластера. Даётся определение понятия «система безопасности туристского кластера».Документ Безпека в туризмі України після війни(ФОП Цьома С. П., 2023) Собова Аліна Олександрівна; Бойко Любов Григорівна; Sobova Alina Oleksandrivna; Boiko Liubov HryhorivnaПублікація розглядає важливість розвитку туризму в Україні як стратегічного напрямку для відновлення економіки та соціокультурного потенціалу після війни. Обговорено ключові виклики безпеки у туризмі, такі як терористичні акти, корупція та вплив конфліктів на інфраструктуру. Запропоновано комплексний підхід до стратегій безпеки, який включає політичні, економічні та соціокультурні аспекти. Також висвітлено важливість підвищення свідомості, поліпшення правового регулювання, міжнародної співпраці, інфраструктурних заходів та туристичного маркетингу. Загальний узгоджений план дій, спрямований на забезпечення безпеки у туризмі, є ключовим для розвитку та покращення іміджу країни.Документ Безпекові аспекти та ризик у туристичній діяльності(ФОП Цьома С.П., 2022) Одінцова Єлизавета Максимівна; Odintsova Yelyzaveta Maksymivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто передумови для організації безпечної подорожі туриста з метою просування туристичних продуктів на ринку. Описано, як тероризм, кримінал та інші негативні фактори впливають на кількість туристів, які прибувають у певну країну. З’ясовано, як сприймаються ризики туристами та як вони впливають на прийняття рішень. Встановлено, що туристи готові витрачати більше грошей для того, щоб їм було надано максимальний рівень захисту під час подорожі.Документ Брендинг Італії як туристичної дестинації(ФОП Цьома С.П., 2022) Вакал В. О.; Vakal V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі розглядаються питання геомаркетингу, або маркетингу території. Обгрунтовано провідну роль брендування країни у процесі приваблення туристів та перетворення держави на провідну туристичну дестинацію. Здійснено конкретизацію дослідження по відношенню до європейської країни – Італії. Розкрито роль ресурсної складової у процесі формування позитивного туристичного іміджу Італії. Охарактеризовано сучасні бренди Італії та їх роль у забезпеченні високої впізнаваності європейської держави серед закордонних туристів.Документ Взаємовідносини країн Східної Азії в сучасному розвитку туристичної галузі(ФОП Цьома С.П., 2021) Поліщук Руслан Вадимович; Polishchuk Ruslan Vadymovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaУ статті досліджено взаємовідносини країн Східної Азії та розвиток туристичної галузі. Розглянуто ресурсний потенціал туризму в країнах. Визначено стан і перспективи туризму в країнах Східної Азії.Документ Використання SWOT – аналізу для розробки ідеї туристичного продукту(ФОП Цьома С.П., 2022) Мяус Аліна Олексіївна; Miaus Alina Oleksiivna; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna; Школа Вікторія Юріївна; Shkola Viktoriia YuriivnaВизначено SWOT-аналіз та його особливості застосування. Розширено область застосування SWOT-аналізу для розробки ідеї туристичного продукту – туристичного регіону. Запропоновано перелік внутрішніх та зовнішніх фокторів для оцінки їх впливу на туристичну діяльність в новому туристичному регіоні.Документ Використання брендінгу у позиціонуванні туристського потенціалу територіальних громад Сумщини(2022) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті аналізується питання туристичного брендування в контексті покращення іміджу та туристичних можливостей Сумського регіону. Досліджено, що в умовах посиленої конкуренції на українському ринку туристичних послуг використання маркетингових інструментів просування туристичних дестинацій ефективно впливає на цільові аудиторії туристичного ринку, результатом чого є збільшення ринку регіонального туризму. Розглянуто теоретична сутність термінів «бренд», «туристичний брендинг», та з’ясована роль даних термінів в питанні підвищенні привабливості територій для туристів.Документ Використання засад соціального туризму в позиціонуванні екскурсійного потенціалу Сумщини(ФОП Цьома С.П., 2022) Косяченко Фаїна Ігорівна; Kosiachenko Faina Ihorivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ тезах висвітлене питання становища соціального туризму та його ролі в потенційному розвитку екскурсійного бізнесу на території Сумської області. З’ясована сукупність усіх наявних можливостей для подальшого прогресу у розвитку екскурсійної діяльності у сфері соціального туризму. Визначено фактори сприяння розвитку даної галузі в області.Документ Використання технологій digital маркетингу для просування туристичної дестинації(2022) Kalashnikov Dmytro Serhiiovych; Калашніков Дмитро Сергійович; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaВ статті розглянуто особливості використання сучасних каналів digital-маркетингу з метою просування туристичних послуг. Розглянуто інформаційно-комунікаційні інтернет-технології, що застосовуваються сучасними виробниками та продавцями туристичних послуг, як пошуковий маркетинг, рубрична реклама,позарубрикова дисплейна реклама, спонсорські посилання, email-маркетинг, прихований (вірусний) маркетинг, афілійований (партнерський) маркетинг, підкастинг, блогінг та SMM-маркетинг. Проаналізовано способи поширення туристських рекламних пропозицій на українському ринку з використанням світових трендів інформаційних технологій.Документ Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування туристичного продукту(2022) Задорожна В. О.; Zadorozhna V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу технологій з метою просування туристичних продуктів на певних ринках. Описано, як за допомогою сучасних цифрових маркетингових технологій популяризувати туристичний продукт. Встановлено, що запровадження таких технологій підвишує ефективність діяльності туристичних компаній. Акцентовано увагу на таких перевагах у ефективності, як зростання продажів, посилення лояльності клієнтів до туристичного продукту тощо.