Стан і перспективи сучасного туризму
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Використання засад спортивного туризму у підготовці молоді до військової служби(2024) Готько Дмитро Вікторович; Hotko Dmytro Viktorovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ роботі досліджується вплив спортивного туризму на підготовку молоді до військової служби. Проаналізовано функції, класифікацію та ресурси спортивного туризму, а також його прикладне значення у формуванні фізичних, технічних, тактичних та психологічних якостей. Висвітлено психолого- педагогічні аспекти спортивного туризму, що сприяють розвитку командної роботи та лідерських якостей майбутніх військовослужбовців.Документ Організація активного відпочинку на воді у прифронтовому регіоні: проблеми та перспективи(2024) Драган Світлана Олегівна; Drahan Svitlana Olehivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna ; Зігунов Василь Миколайович; Zihunov Vasyl MykolaiovychДослідження присвячене організації активного відпочинку на воді в прифронтових регіонах, зокрема на прикладі Центру Активного Відпочинку «Відчайдухи» (SUP Sumy Tour) у Сумській області. У зв'язку з початком повномасштабної війни, регіон зіштовхнувся з численними обмеженнями, що вимагали переформатування діяльності місцевого бізнесу. Дослідження аналізує різноманітні заходи, організовані ЦАВ «Відчайдухи», включаючи погодинні прогулянки з інструктором та масштабні фестивалі, які стали популярними серед місцевих жителів та туристів. Такі заходи не лише забезпечують активний відпочинок, але й сприяють економічному відродженню регіону та підвищенню морального духу населення.Документ Проблеми та перспективи розвитку рекреаційного туризму в Україні(ФОП Цьома, 2024) Зігунов Андрій Володимирович; Zihunov Andrii Volodymyrovych; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ роботі розглядаються основні проблеми, що перешкоджають розвитку рекреаційного туризму в Україні. Автором визначаються можливі перспективи розвитку рекреаційного туризму на українському туристичному ринку. У статті проаналізовано аспекти фінансового, матеріально-технічного та правового забезпечення ефективного функціонування та розвитку рекреа- ційного туризму на українському туристичному ринку. В результаті дослід- ження виявлено, що рекреаційний туризм – туризм з метою відпочинку, оздоров- лення та лікування, відновлення психічних, фізичних та емоційних сил людини. Визначено, що в Україні є всі необхідні умови для розвитку рекреаційного туризму, на які впливають як позитивні, так і негативні фактори, зумовлені політичною, законодавчо-правовою та соціально-економічною ситуацією в країні та світі.Документ Використання туристсько-спортивних технологій в рекреаційному туризмі(ФОП Цьома, 2024) Зінкевич Ярослав Сергійович; Zinkevych Yaroslav Serhiiovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ статті досліджуються аспекти впровадження туристсько-спортивних технологій у сферу рекреаційного туризму. Визначено основні туристсько- спортивні ресурси та їх потенціал для розвитку активних форм відпочинку, зокрема пішохідного, велосипедного, водного туризму, а також спортивно- оздоровчих і культурно-освітніх видів рекреації. Наголошено на значенні спортивних технологій для фізичного відновлення та реабілітації, а також для підвищення ефективності рекреаційних процесів. Окремо розглянуто організа- ційні аспекти рекреаційного туризму з урахуванням вікових особливостей рекреантів.Документ Вплив туризму на психоемоційний стан людини(2024) Кобильченко Анастасія Дмитрівна; Kobylchenko Anastasiia Dmytrivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ статті аналізується вплив туризму на психоемоційний стан людини. Досліджено вплив різних види туризму на зниження рівеня стресу, покращенню емоційне благополуччя та сприяюнню розвитку когнітивних функцій. Встановлено, що туризм є ефективним інструментом психологічної реабілітації та гармонізації психічного і фізичного здоров'я людини.Документ Ефективність використання віртуальних турів для розвитку туризму в регіонах(ФОП Цьома, 2024) Хіляй Дмитро Анатолійович; Khiliai Dmytro Anatoliiovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaВіртуальні тури в сучасному світі стають потужним інструментом для залучення туристів та підтримки туристичної галузі, особливо в умовах глобальних викликів, таких як пандемія COVID-19 та війна. Технологічні досягнення, такі як 3D-візуалізація, VR-технології та інтерактивні карти, дозволяють відтворювати туристичні об’єкти та маршрути, роблячи їх доступними для широкої аудиторії. У статті розглянуто перспективи використання віртуальних турів у туристичній діяльності, враховуючи сучасні реалії України.Документ Міжнародний досвід організації заходів з болдерінгу(ФОП Цьома, 2024) Кокуренчук Філіп Олександрович; Kokurenchuk Filip Oleksandrovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ статті аналізується міжнародний досвід організації змагань з боулдерінгу та його вплив на розвиток спорту та туризму. Окремо враховуються і такі аспекти організації змагань, як вибір місця проведення, інфраструктура, регламент, маркетинг. Наведені приклади успішних заходів, таких як IFSC Boulder World Cup і Rock Master Festival, що сприяють популяризації боулдерінгу та розвитку регіонів.Документ Перспективи розвитку глобальних систем бронювання та резервування(2024) Цуп Таїсія Олександрівна; Tsup Taisiia Oleksandrivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaУ статті досліджено глобальні системи бронювання та резервування. Розглянуто основні систем бронювання та резервування туристичних послуг. Висвітлено фактори, що впливають на ринок онлайн продажів туристичних послуг, виділено переваги та недоліки організації подорожей з використанням сучасних інформаційних ресурсів.Документ Товарна політика підприємств туристичної індустрії на українському ринку(ФОП Цьома, 2024) Черкашин Артем Анатолійович; Cherkashyn Artem Anatoliiovych; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті розглядаються питання товарної політики як частини сучасного маркетингового комплексу туристичного підприємства. Автор звертає увагу на те, що сьогодняшній маркетинг туристичної фірми неможливий без врахування сучасних тенденцій в товарній політиці як головного інструменту забезпечення високого попиту на продукт. В результаті дослідження виявлено, що товарна політика на ринку міжнародних туристичних послуг є невід’ємною частиною комплексу маркетингу, яка потребує об’єктивної оцінки ринкових факторів. Розробка товарної політики передбачає визначення продуктового ланцюга, якості і кількості туристичного продукту, а також його позиціонування на туристичному ринку.Документ Територіальний брендінг в Україні на сучасному етапі(2024) Саркісян Ася Артурівна; Sarkisian Asia Arturivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті аналізуються питання туристичного брендингу України в умовах сучасної ринкової кон’юнктури. Автором досліджується теоретичне значення брендингу для туристичного позиціонування регіонів, наводяться успішні приклади брендингу міст України. Акцентується увага на проблемах впровадження туристичного брендінгу в регіонах (недостатнє фінансування, брак досвіду) та ролі туризму у підвищенні конкурентоспроможності регіонів, також надаються пропозиції щодо вдосконалення стратегій брендування регіонів на туристичному ринку України.Документ Деякі аспекти розвитку активного туризму в Україні на сучасному етапі(2024) Андросов Євген Васильович; Androsov Yevhen Vasylovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaУ статті досліджуються сучасні особливості розвитку активного туризму в Україні в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. Активний туризм розглядається як важливий чинник соціально-економічної стабілізації та підвищення туристичної привабливості країни. Окрема увага приділяється західним регіонам України як перспективним територіям для розвитку активного туризму завдяки наявності природних і культурних ресурсів.Документ Особливості прояву психологічних чинників у сфері туризму(ФОП Цьома, 2024) Августюк Марія Миколаївна; Avhustiuk Mariia MykolaivnaВажливу роль у сфері сучасного туризму відіграє психологія, об’єктом вивчення якої виступає туризм як психологічний феномен, предметом – закономірності поведінки, діяльності та спілкування туристів, психологічні характеристики соціальних туристичних груп. Актуальними напрямками досліджень є психологічні витрати та здобутки, особистісні цінності, мотиваційна складова подорожей і потреби туристів, багатогранність особистості туриста.Документ Інформаційні системи і технології в сфері туризму та гостинності(ФОП Цьома, 2024) Босяченко Дар’я Миколаївна; Bosiachenko Dar’ia Mykolaivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaУ статті розглянуто вплив інформаційних систем і технологій на розвиток сфери гостинності та туризму. Проаналізовано вплив цифрових інструментів, таких як системи управління готелями (PMS), CRM-системи, технології Інтернету речей (IoT), великі дані (Big Data) та штучний інтелект (AI), на покращення операційної діяльності, автоматизацію бізнес-процесів і персоналізацію послуг для клієнтів.Документ Цифрова трансформація готельно-ресторанного бізнесу(2024) Головань Дмитро Миколайович; Holovan Dmytro MykolaiovychЦифровізація є ключовою трансформацією, яка охоплює всі сфери сучасного суспільства, зокрема готельно-ресторанний бізнес. На завершальній фазі третьої інформаційної революції розвиток цифрових технологій, таких як штучний інтелект, Інтернет речей, та автоматизація, забезпечує нові можливості для підвищення ефективності бізнес-процесів, зручності для клієнтів і конкурентоспроможності на ринку.Документ Інструменти оптимізації цифрової трансформації готельно-ресторанного бізнесу(ФОП Цьома, 2024) Головата Анастасія Русланівна; Holovata Anastasiia Ruslanivna; Кравчук Роман Сергійович; Kravchuk Roman SerhiiovychУ сучасному туристичному секторі цифрова трансформація є ключовим моментом для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готельно-ресторанного бізнесу. Впровадження інноваційних технологій, таких як соціальні застосунки, чат-боти та системи автоматизованого бронювання дозволяє оптимізувати процеси обслуговування та покращити взаємодію з клієнтами.Документ Впровадження CRM-системи як засіб ефективності функціонування туристичного бізнесу(ФОП Цьома, 2024) Гриценко Сергій Сергійович; Hrytsenko Serhii Serhiiovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia SerhiivnaВ даній роботі розглянуто питання та особливості впровадження системи управління взаємодії з клієнтом CRM – системи, як сучасного засобу для формування стійких конкурентних переваг туристичного бізнесу, орієнтованого на успішний маркетинговий підхід. Досліджено переваги і можливості CRM- систем. Проаналізовано етапи впровадження CRM-систем.Документ Маркетингові технології просування лікувально-оздоровчих турів на туристичному ринку(ФОП Цьома, 2024) Пасічник Валерія Олегівна; Pasichnyk Valeriia Olehivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Daria RostyslavivnaУ статті розглядаються проблеми розвитку та організації лікувально- оздоровчого туризму, сучасного стану санаторно-курортної бази та курортних територій в Україні. В результаті дослідження виявлено поступове зростає число факторів, що негативно позначаються на здоров’ї людини такі як несприятливі екологічні умови, зниження рівня рухової активності, постійні стреси та зростання числа хронічних захворювань. У зв’язку з цим зростає кількість людей, які прагнуть підтримувати хорошу фізичну форму, а за необхідності своєчасно отримувати якісну лікувально-оздоровчі послуги. Автором проаналізовано маркетингові технології, що активно використо- вуються на сучасному ринку медичного туризму з метою популяризації та підвищення попиту на лікувально-оздоровчі тури.Документ Сучасний стан використання штучного інтелекту у маркетингу(ФОП Цьома, 2024) Перерва Карина Альбертівна; Pererva Karyna AlbertivnaУ роботі розглядається вплив новітніх технологій, зокрема штучного інтелекту (ШІ), інтернету речей (ІоТ), хмарних збережень даних і блокчейну, на сучасний ринок та суспільство. Робота підкреслює, що ШІ значно автоматизує пошукові процеси у маркетингових системах, підвищуючи їх ефективність та зменшуючи трудомісткість.Документ Економіка, менеджмент та маркетинг туризму(ФОП Цьома, 2024) Підкович Юрій Миколайович; Pidkovych Yurii Mykolaiovych; Кравчук Роман Сергійович; Kravchuk Roman SerhiiovychСучасний туристичний сектор є важливою частиною глобальної економіки, генеруючи високі доходи та розвиваючи суміжні галузі, такі як транспорт, будівництво та культура. В умовах глобалізації зростає потреба в ефективному підході до управління та маркетингу туризму. Посилення конкуренції, впровадження цифрових технологій та персоналізований підхід до клієнтів стають ключовими факторами успіху туристичного бізнесу. У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти застосування сучасних методів менеджменту та маркетингу, які сприяють розвитку туристичної галузі та вирішенню соціально-економічних проблем.Документ Використання маркетингових стратегій для підвищення конкуренто спроможності готелів і ресторанів(ФОП Цьома, 2024) Лупіна Богдан Русланович; Lupina Bohdan RuslanovychУ роботі досліджується роль маркетингових стратегій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто основні типи стратегій, їх ефективність та приклади впровадження. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації маркетингових заходів.