Стан і перспективи сучасного туризму

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 194
  • Документ
    Територіальний брендінг в Україні на сучасному етапі
    (2024) Саркісян Ася Артурівна; Sarkisian Asia Arturivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna
    У статті аналізуються питання туристичного брендингу України в умовах сучасної ринкової кон’юнктури. Автором досліджується теоретичне значення брендингу для туристичного позиціонування регіонів, наводяться успішні приклади брендингу міст України. Акцентується увага на проблемах впровадження туристичного брендінгу в регіонах (недостатнє фінансування, брак досвіду) та ролі туризму у підвищенні конкурентоспроможності регіонів, також надаються пропозиції щодо вдосконалення стратегій брендування регіонів на туристичному ринку України.
  • Документ
    Деякі аспекти розвитку активного туризму в Україні на сучасному етапі
    (2024) Андросов Євген Васильович; Androsov Yevhen Vasylovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    У статті досліджуються сучасні особливості розвитку активного туризму в Україні в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. Активний туризм розглядається як важливий чинник соціально-економічної стабілізації та підвищення туристичної привабливості країни. Окрема увага приділяється західним регіонам України як перспективним територіям для розвитку активного туризму завдяки наявності природних і культурних ресурсів.
  • Документ
    Особливості прояву психологічних чинників у сфері туризму
    (ФОП Цьома, 2024) Августюк Марія Миколаївна; Avhustiuk Mariia Mykolaivna
    Важливу роль у сфері сучасного туризму відіграє психологія, об’єктом вивчення якої виступає туризм як психологічний феномен, предметом – закономірності поведінки, діяльності та спілкування туристів, психологічні характеристики соціальних туристичних груп. Актуальними напрямками досліджень є психологічні витрати та здобутки, особистісні цінності, мотиваційна складова подорожей і потреби туристів, багатогранність особистості туриста.
  • Документ
    Інформаційні системи і технології в сфері туризму та гостинності
    (ФОП Цьома, 2024) Босяченко Дар’я Миколаївна; Bosiachenko Dar’ia Mykolaivna; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia Serhiivna
    У статті розглянуто вплив інформаційних систем і технологій на розвиток сфери гостинності та туризму. Проаналізовано вплив цифрових інструментів, таких як системи управління готелями (PMS), CRM-системи, технології Інтернету речей (IoT), великі дані (Big Data) та штучний інтелект (AI), на покращення операційної діяльності, автоматизацію бізнес-процесів і персоналізацію послуг для клієнтів.
  • Документ
    Цифрова трансформація готельно-ресторанного бізнесу
    (2024) Головань Дмитро Миколайович; Holovan Dmytro Mykolaiovych
    Цифровізація є ключовою трансформацією, яка охоплює всі сфери сучасного суспільства, зокрема готельно-ресторанний бізнес. На завершальній фазі третьої інформаційної революції розвиток цифрових технологій, таких як штучний інтелект, Інтернет речей, та автоматизація, забезпечує нові можливості для підвищення ефективності бізнес-процесів, зручності для клієнтів і конкурентоспроможності на ринку.
  • Документ
    Інструменти оптимізації цифрової трансформації готельно-ресторанного бізнесу
    (ФОП Цьома, 2024) Головата Анастасія Русланівна; Holovata Anastasiia Ruslanivna; Кравчук Роман Сергійович; Kravchuk Roman Serhiiovych
    У сучасному туристичному секторі цифрова трансформація є ключовим моментом для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готельно-ресторанного бізнесу. Впровадження інноваційних технологій, таких як соціальні застосунки, чат-боти та системи автоматизованого бронювання дозволяє оптимізувати процеси обслуговування та покращити взаємодію з клієнтами.
  • Документ
    Впровадження CRM-системи як засіб ефективності функціонування туристичного бізнесу
    (ФОП Цьома, 2024) Гриценко Сергій Сергійович; Hrytsenko Serhii Serhiiovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia Serhiivna
    В даній роботі розглянуто питання та особливості впровадження системи управління взаємодії з клієнтом CRM – системи, як сучасного засобу для формування стійких конкурентних переваг туристичного бізнесу, орієнтованого на успішний маркетинговий підхід. Досліджено переваги і можливості CRM- систем. Проаналізовано етапи впровадження CRM-систем.
  • Документ
    Маркетингові технології просування лікувально-оздоровчих турів на туристичному ринку
    (ФОП Цьома, 2024) Пасічник Валерія Олегівна; Pasichnyk Valeriia Olehivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Daria Rostyslavivna
    У статті розглядаються проблеми розвитку та організації лікувально- оздоровчого туризму, сучасного стану санаторно-курортної бази та курортних територій в Україні. В результаті дослідження виявлено поступове зростає число факторів, що негативно позначаються на здоров’ї людини такі як несприятливі екологічні умови, зниження рівня рухової активності, постійні стреси та зростання числа хронічних захворювань. У зв’язку з цим зростає кількість людей, які прагнуть підтримувати хорошу фізичну форму, а за необхідності своєчасно отримувати якісну лікувально-оздоровчі послуги. Автором проаналізовано маркетингові технології, що активно використо- вуються на сучасному ринку медичного туризму з метою популяризації та підвищення попиту на лікувально-оздоровчі тури.
  • Документ
    Сучасний стан використання штучного інтелекту у маркетингу
    (ФОП Цьома, 2024) Перерва Карина Альбертівна; Pererva Karyna Albertivna
    У роботі розглядається вплив новітніх технологій, зокрема штучного інтелекту (ШІ), інтернету речей (ІоТ), хмарних збережень даних і блокчейну, на сучасний ринок та суспільство. Робота підкреслює, що ШІ значно автоматизує пошукові процеси у маркетингових системах, підвищуючи їх ефективність та зменшуючи трудомісткість.
  • Документ
    Економіка, менеджмент та маркетинг туризму
    (ФОП Цьома, 2024) Підкович Юрій Миколайович; Pidkovych Yurii Mykolaiovych; Кравчук Роман Сергійович; Kravchuk Roman Serhiiovych
    Сучасний туристичний сектор є важливою частиною глобальної економіки, генеруючи високі доходи та розвиваючи суміжні галузі, такі як транспорт, будівництво та культура. В умовах глобалізації зростає потреба в ефективному підході до управління та маркетингу туризму. Посилення конкуренції, впровадження цифрових технологій та персоналізований підхід до клієнтів стають ключовими факторами успіху туристичного бізнесу. У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти застосування сучасних методів менеджменту та маркетингу, які сприяють розвитку туристичної галузі та вирішенню соціально-економічних проблем.
  • Документ
    Використання маркетингових стратегій для підвищення конкуренто спроможності готелів і ресторанів
    (ФОП Цьома, 2024) Лупіна Богдан Русланович; Lupina Bohdan Ruslanovych
    У роботі досліджується роль маркетингових стратегій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто основні типи стратегій, їх ефективність та приклади впровадження. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації маркетингових заходів.
  • Документ
    Організаційно-правові засади здійснення туристичної діяльності в Україні та країнах Європейського Союзу
    (ФОП Цьома, 2024) Новак Ольга Андріївна; Novak Olha Andriivna; Ксенофонтова Марина Миколаївна; Ksenofontova Maryna Mykolaivna
    Туристична діяльність є одним із важливих секторів економіки, який сприяє розвитку інфраструктури, створенню нових робочих місць та покращенню міжнародного співробітництва. У роботі розглянуто організаційно- правові засади туристичної діяльності в Україні та країнах Європейського Союзу, виявлено основні проблеми, які гальмують розвиток галузі в Україні, та запропоновано практичні рекомендації для їх вирішення на основі європейського досвіду.
  • Документ
    Стратегічні орієнтири та перспективи розвику туризму в Західній Україні
    (ФОП Цьома, 2024) Пихтін Микола Максимович; Pykhtin Mykola Maksymovych
    Західна Україна має значний туристичний потенціал, проте його розвиток стикається з рядом проблем, зокрема інфраструктурними та маркетинговими. У статті висвітлено основні стратегічні напрямки розвитку туризму, які базуються на регіональних особливостях, а також запропоновано перспективи інтеграції у міжнародні туристичні мережі.
  • Документ
    Проблеми розвитку волонтерського туризму в Україні
    (ФОП Цьома, 2024) Прилуцький Анатолій Михайлович; Prylutskyi Anatolii Mykhailovych
    У тексті висвітлюється розвиток волонтерського туризму як перспективного соціального напрямку внутрішнього туризму в Україні в умовах війни та періоду післявоєнного відновлення. Акцент зроблено на тому, як ця форма туризму може сприяти підтримці місцевих громад, відновленню економіки у постраждалих регіонах, а також культурному й соціальному відродженню країни.
  • Документ
    Актуальні питання правового використання електронного підпису в туристичному бізнесі
    (ФОП Цьома, 2024) Саларьов Андрій Сергійович; Salarov Andrii Serhiiovych; Косик Вікторія Сергіївна; Kosyk Viktoriia Serhiivna
    В статті розглянуто правові аспекти використання електронного підпису під час укладання договорів і звітів. Проаналізовано такі проблемні питання, як захист закритих ключів від пошкодження, відсутність чіткої нормативно- правової бази регулювання системи електронного документообігу та стандартизації процесу накладення й перевірки електронного підпису.
  • Документ
    Використання природних туристичних ресурсів в організації екскурсійної діяльності
    (ФОП Цьома, 2024) Субботіна Лада Володимирівна; Subbotina Lada Volodymyrivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    Розглянуто значення природних туристичних ресурсів України для розвитку екскурсійної діяльності, закцентовано увагу на потенціалі різних регіонів. Підкреслено важливість природоохоронних об'єктів, санаторно- курортного туризму, спелеотерапії та екотуризму. Особлива увага приділена Карпатському регіону, Закарпатській та Вінницькій областям як провідним туристичним напрямкам. Висвітлюються можливості рекреації, оздоровлення та культурного пізнання, які сприяють збереженню природної та культурної спадщини України.
  • Документ
    Теоретичні засади стратегічного розвитку регіонального туризму
    (ФОП Цьома, 2024) Свириденко Леся Миколаївна; Svyrydenko Lesia Mykolaivna; Зігунов Роман Васильович; Zihunov Roman Vasylovych; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    У статті розглядається стратегія сталого розвитку регіонального туризму, яка створює баланс між екологічними, соціальними та економічними аспектами. Основна увага приділяється збереженню культурної спадщини, розвитку інфраструктури, залученню всіх зацікавлених сторін. Наголошується на важливості ефективної співпраці та моніторингу, що дозволяє адаптувати стратегію до мінливих умов і забезпечує збереження ресурсів для майбутніх поколінь.
  • Документ
    Використання історико-культурної спадщини Сумщини для створення туристсько-екскурсійних продуктів
    (ФОП Цьома, 2024) Харченко Юлія Олександрівна; Kharchenko Yuliia Oleksandrivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna
    У статті розглядається використання історико-культурної спадщини Сумщини для створення туристсько-екскурсійних продуктів. Оцінено потенціал культурних та історичних пам’яток регіону як важливих складових туристичної привабливості. Визначено основні напрями розвитку екскурсійних маршрутів, що включають відвідування об’єктів архітектури, музеїв, природних, етнографічних пам’яток та об’єктів нематеріальної спадщини. Акцентовано увагу на необхідності створення інфраструктури, яка сприятиме розвитку туристичних потоків та підвищенню культурної цінності регіону.
  • Документ
    Відбиток локальної ідентичності в композиторській діяльності українських авторів: зріз 1950-1980 років
    (ФОП Цьома, 2024) Шинкаренко Катерина Юріївн; Shynkarenko Kateryna Yuriivn
    У дослідженні було проаналізовано локальні, історичні, національні і культурні аспекти української музики періоду другої половини XX століття, саме – з 1950-х до 1980 років, розглянуто систему радянської політики у музичній сфері, запропоновано шляхи промоції творчої діяльності і життєвого шляху українського композитора Бориса Лятошинського через форми музичного туризму.
  • Документ
    Зародження туристичної діяльності в Чернігові (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.)
    (ФОП Цьома, 2024) Щербина Світлана Вікторівна; Shcherbyna Svitlana Viktorivna
    У статті розглянуті основні чинники розвитку туризму у Чернігові у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.: створення готелів, закладів харчування та покращення транспортної інфраструктури. Висвітлено роль історико- культурної спадщини міста, зокрема архітектурних пам’яток і музейних колекцій, у формуванні туристичної привабливості. Визначено роль канонізації Феодосія Углицького у популяризації Чернігова як туристичного центру.