Кафедра менеджменту освіти та педагогіки вищої школи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту освіти та педагогіки вищої школи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 73
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of American School Organizational Culture in the Concept of «Caring School Community»(2017) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaСтаття присвячена аналізу однієї з сучасних американських концепцій розвитку організаційної культури школи, а саме концепції «турботливої громади». Дана концепція виникла в зв'язку з необхідністю глибоких змін у внутрішньому середовищі американських середніх шкіл. Центральною ідеєю даної концепції є необхідність активізації співпраці між інститутами школи, сім'ї та суспільства з метою створення безпечного середовища в школі.Документ Individual-Psychological Features of Athletes of a Football Team Depending on the Game Role(2019) Пшенична Любов Василівна; Кондратюк Світлана Миколаївна; Щербак Тетяна Іванівна; Кузіков Борис; Кузікова Світлана Борисівна; Pshenychna Liubov Vasylivna; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Shcherbak Tetiana Ivanivna; Kuzikov Borys; Kuzikova Svitlana BorysivnaScientific research on the problem of individual and psychological characteristics of athletes has been analyzed and summarized in the article. The results of research of individual-psychological peculiarities of football players depending on the role of the game have been highlighted. The individual-psychological differences of football players of different game roles have been determined.Документ Knowledge Management as an Aspect of the Intellectual Capital Management(2017) Пшенична Любов Василівна; Pshenychna Liubov Vasylivna; Скиба Ольга Олександрівна; Skyba Olha OleksandrivnaThe article describes the essence of the concept of knowledge management as an aspect of intellectual capital management, which serves as the main resource for improving of the company’s competitiveness and defines intellectual capital as an object of management. Managing intellectual capital, representing the company's core value, contributes to achieving the company's goals, creates the prerequisites for innovation, provides benchmarking in all activities, training and motivation of employees, increasing the efficiency of design, procurement and marketing processes, provides a fast pace of corporate development and implements the management process with maximum efficiency.Документ Peculiarities of Teaching Students to Read in Foreign Languages With the Aid of Computer Technologies(Baltja Publishng, 2018) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaThe main purpose of teaching foreign languages in high school is formation and development of communicative culture of students. To acquire communicative competence in a foreign language without visiting the country where its carriers live is a very difficult task. Therefore, an important task of the teacher is creation of real and imagined situations of communication during the foreign language lessons using various methods and techniques. The scientific problem of our research is the need for analysis of process of forming foreign language reading competence of students with the help of computer technologies.Документ Role of International Educational Links in the Formation of World Higher Education System(2016-11-16) Рисіна Марія Юхимівна; Rysina Mariia Yukhymivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena ViktorivnaОбґрунтовано роль міжнародних освітніх зв'язків у розбудові світової системи вищої освіти. Виділено основні тенденції в галузі сучасної міжнародної освіти та окреслено особливості їх розвитку. Розглянуто основні завдання міжнародного співробітництва, досліджено різні його форми. Виокремлено найбільш вагомі фонди міжнародного співробітництва та програми студентського обміну, зазначено їх цілі, підкреслено пріоритетні напрями діяльності в світі і, зокрема, в Україні.Документ The School-Level Factors of Effective Schooling(2016) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaУ поданій статті проаналізовано основні роботи англомовних дослідників у галузі освітнього менеджменту та теорії освіти (Р. Едмондз, Д. Левін, Р. Марзано, П. Саммонс, Дж. Ширинс) у контексті визначення факторів шкільного рівня, що зумовлюють наявність високих навчальних досягнень учнів. Доведено, що попри наявні відмінності в переліку факторів шкільного рівня у працях різних науковців, серед них можна виокремити п’ять основних. Визначено, що такими факторами є: колегіальність і професіоналізм, складні цілі та ефективний зворотний зв'язок, участь батьків і спільноти, безпечне і впорядковане середовище, обґрунтований і життєздатний навчальний план.Документ Актуалізація проблеми програмно-цільового управління розвитком закладу позашкільної освіти(ГО «Південна фундація педагогіки», 2019) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaСтаття присвячена аналізові основних ознак і переваг одного із типів управління, а саме програмно-цільового, а також його особливостям стосовно закладу позашкільної освітиДокумент Виховання цінностей громадянського суспільства у студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(2020) Пугач Віта Олександрівна; Puhach Vita Oleksandrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі визначено та науково обґрунтовано фундаментальні цінності громадянського суспільства, правові основи та роль інститутів громадянського суспільства у вихованні у студентської молоді цінностей громадянського суспільства; подальшого розвитку у дослідженні набули: сутність поняття «цінність» як центральної категорії виховання, поняття «громадянське суспільство» як сукупності інститутів, відносин і цінностей; особливості виховання толерантності та віротерпимості, громадянськості та патріотизму студентської молоді в умовах глобалізації і трансформації суспільства.Документ Вплив корпоративного управління на якість діяльності організації(2020) Маслов Ігор Євгенійович; Maslov Ihor Yevheniiovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто здійснено узагальнення теоретичних підходів до впливу корпоративного управління на якість діяльності організації; з урахуванням виявлених особливостей корпоративного управління встановлено та обґрунтовано наявність позитивного зв’язку між рівнем розвитку корпоративного управління та якістю діяльності вітчизняних організацій; здійснено аналіз системи управління ризиками корпоративного управління в організаціях.Документ Гендерні особливості в управлінській діяльності менеджера(2020) Білоус Каріна Віталіївна; Bilous Karina Vitaliivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження гендерних особливостей в управлінській діяльності менеджера. У першому розділі магістерського дослідження вивчено теоретичні засади формування національної свідомості студентів, а саме: визначено сутність поняття «гендер» у сучасних дослідженнях; з’ясовано соціальні механізми формування гендерних особливостей; обґрунтовано гендерні особливості в управлінській діяльності менеджера. У другому розділі проаналізовано методику експериментального дослідження гендерних особливостей в управлінській діяльності менеджера. Представлено аналіз експериментального дослідження гендерних особливостей в управлінській діяльності менеджера: гендерні ідеали в управлінні реалізуються через гендерну орієнтованість; чоловіча гендерна орієнтованість відображає сприйняття організації, перш за все, з точки зору її включеності у зовнішнє середовище й відображає готовність до гнучкого реагування на зовнішні виклики; жіноча гендерна орієнтованість спрямована на внутрішні ресурси організації, внутрішньоорганізаціні міжособистісні відносини і являє собою готовність до гнучкого регулювання організаційного середовища.Документ Ділова етика в системі управління закладом вищої освіти як соціальною корпорацією(2020) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування ділової етики як елемента системи управління закладом вищої освіти; подано комплексну характеристику ділової моралі й ділового етикету як структуроутворюючих елементів ділової етики вишу; уточнено зміст поняття «ділова етика». З’ясовано, що для ефективної взаємодії в організаційному співтоваристві необхідне загальне інформаційне та ціннісно-нормативне поле, яке якраз і формується корпоративною етикою. Будучи ключовим елементом, що об’єднує людей – учасників виробничого процесу в конкретній організації – в єдиний організм (людська спільнота), корпоративна етика виступає важливим елементом управління трудовими відносинами. Визначено, що управління розвитком норм і стандартів ділової етики закладу вищої освіти, відображених у кодексі ділової етики – це управління розвитком ЗВО. Для формування і впровадження кодексу ділової етики необхідний комплекс заходів, реалізація планомірної політики.Документ Инновационный менеджмент – комплексная составляющая качества образования(2019) Пшенична Любов Василівна; Pshenychna Liubov VasylivnaСтатья посвящена раскрытию понятая инновации и инновационного менеджмента в области высшего и среднего образования. Раскрываются особенности повышения его качества средствами совершенствования методов управления образованием.Документ Кадровий менеджмент важливий фактор управління організацією(2020) Кондратенко Сергій Дмитрович; Kondratenko Serhii Dmytrovych; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychВ магістерській роботі у відповідності до теми роботи здійснено узагальнення сучасних джерел з проблем кадрового менеджменту, його впливу на ефективність діяльності організації, проаналізовано сучасні напрямки реалізації кадрового менеджменту.Документ Комунікативна культура викладача закладу вищої освіти та її розвиток у професійній діяльності(2020) Дмитрівська Анна Миколаївна; Dmytrivska Anna Mykolaiivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі теоретично обґрунтовано провідні напрямки діяльності з розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти: розроблено модель розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти; визначено зміст понять «комунікативна культура викладача закладу вищої освіти».Документ Конфліктологічна культура сучасного менеджера закладу вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шепеленко Артем Олександрович; Shepelenko Artem Oleksandrovych; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaВ магістерській роботі визначено соціальні особливості формування конфліктологічної культури управлінця, уточнено зміст поняття «конфліктологічна культура сучасного менеджера закладу вищої освіти», вивчено можливості тренінгових технологій у формуванні конфліктологічної культури менеджера закладу вищої освіти. Матеріали, теоретичні положення та висновки роботи можуть бути використані в підготовці й перепідготовці управлінських кадрів вищої школи. Результати дослідження можуть бути використані в практичній діяльності управлінців органів державної, регіональної і місцевої влади, військових частин, громадських організацій чи установ в інтересах підвищення якості і ефективності формування культурологічної культури фахівця.Документ Корпоративна культура в системі управління освітньою організацією(2020) Бражник Лариса Євгенівна; Brazhnyk Larysa Yevhenivna; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто теоретико-методологічні проблеми дослідження управлінського потенціалу корпоративної культури та визначено найбільш оптимальні підходи до дослідження корпоративної культури як інструменту управління освітніми організаціями з метою підвищення ефективності їх діяльності; виявлено основні тенденції розвитку освіти і їх вплив на корпоративну культуру освітньої організації; обґрунтовано необхідність переходу освітніх установ на іншу управлінську парадигму, адекватну жорстким конкурентним умовам функціонування освітніх організацій; виявлено та розглянуто основні моделі корпоративної культури освітньої організації і особливості їх управлінського потенціалу, що дозволяють регулювати діяльність освітньої організації; розкрито роль управлінського потенціалу корпоративної культури освітньої організації в процесі згладжування конфліктів інноваційного розвитку сучасних організацій освіти, наявність яких обумовлено відсутністю цілісної і єдиної моделі корпоративної культури в освітній організації.Документ Культура американської школи в контексті реформи середньої освіти США 80-х років ХХ – початку ХХІ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВизначено стан розроблення проблеми культури американської школи в сучасній вітчизняній порівняльній педагогіці. Схарактеризовано концептуальні підходи до розгляду культури школи в сучасній теорії освіти США. Виокремлено історичні етапи становлення і розвитку культури американської школи. З’ясовано провідні стратегії (розвиток культури високих досягнень, культури співробітництва, культури турботливого та безпечного середовища) та механізмів (програм розвитку культури школи як професійної навчальної громади, чартерних шкіл, автономного шкільного менеджменту, інноваційних шкільних мереж) розвитку культури американської школи в контексті реформи середньої освіти США 80-х років ХХ – початку ХХІ століття. На основі порівняння особливостей розвитку культури американської та української школи окреслено можливості використання інноваційних ідей американського досвіду в Україні.Документ Маркетингова діяльність керівника в системі профільної підотовки учнів закладу освіти(2020) Шокола Алла Миколаївна; Shokola Alla Mykolaivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі запропоновано розгляд маркетингового підходу до системи управління профільним закладом освіти та розроблено інноваційний проєкт створення базового закладу освіти профільного спрямування в місті Білопілля.Документ Менеджмент персоналу(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Козлова Олена Григорівна; Kozlova Olena Hryhorivna; Захарова Ірина Олександрівна; Zakharova Iryna Oleksandrivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Статівка Валентина Іванівна; Stativka Valentyna IvanivnaУ навчальному посібнику розкрито суть основних категорій менеджменту персоналу, розглянуто роботу з кадрами як систему і пояснено кожну її складову. Навчальний посібник охоплює широкий спектр менеджменту персоналу, максимально адаптований до вимог програми курсу. Викладений матеріал допоможе студентам спеціальності 073 Менеджмент детальніше з’ясувати особливості сучасного процесу управління персоналом, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації. Тести в кінці посібника дозволять проконтролювати ступінь засвоєння знань.Документ Мережева взаємодія як фактор інноваційного розвитку закладів освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гудова Тетяна Миколаївна; Hudova Tetiana Mykolaivna; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii SerhiiovychВ магістерській роботі поставлено проблему використання мережевої взаємодії для інноваційного розвитку закладів освіти, обґрунтовано комплекс критеріїв використання мережевої взаємодії для інноваційного розвитку закладів освіти, що включає систему показників та рівні (оптимальний, допустимий, критичний, неприпустимий), розроблено модель використання мережевої взаємодії для інноваційного розвитку закладів освіти, що дозволяє досягти наступних якісних змін в закладах освіти: стратегічної спрямованості інноваційної діяльності, оновлення змісту форм та засобів організації освітнього процесу на основі спільної колективної розподіленої діяльності учасників мережі, перенесення норм та способів, що виникають у мережевій взаємодії в організацію освітнього процесу, інноваційної діяльності, управління; створення мережевої організаційної структури закладів освіти; формування готовності педагогів до інноваційного розвитку закладів освіти.