Фізико-математичний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фізико-математичний факультет за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лабораторні роботи по вимірювання фізичних величин(1997) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor IvanovychВиконання лабораторних робіт дає можливість організувати діяльність учнів, яка характеризується великою їх самостійністю у плануванні, проведенні дослідів і оформлені одержаних результатів, шо є однією з головних умов фо-рмування інтелектуальних і практичних умінь.Документ Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах(1998) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychРозвиток пізнавальних можливостей учнів, зміст і характер дій навчального процесу залежить від тих конкретних ситуацій, які виникають на уроках. Тому, мова йде про плани спільної діяльності учителя й учнів, які визначають загальну стратегію вивчення даної групи понять, що є основою різноманітних дій учасників навчального процесу.Документ Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики(1996) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor IvanovychПід час організації навчальних занять потрібно враховувати закономірності людської діяльності (організація навчального процесу як розв'язування різних задач), процесу пізнання (його трифазовий характер). При цьому вчителя потрібно вважати як суб'єктом навчального процесу так і джерелом навчальної інформації.Документ Письмові інструкції до лабораторних робіт з фізики і формування в учнів експериментальних умінь(2005) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті з’ясовуються шляхи підвищення ролі лабораторних робіт з фізики у формуванні в учнів експериментальних умінь.Документ Принцип єдності діяльності і процесу у навчанні(2016) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychСтаття присвячена аналізу таких основних понять дидактики, як навчання, процес навчання, навчальна діяльність. Пропонується розглядати навчання не як передачу знань, умінь та навичок, а як перетворення досвіду, що є вихідним принципом побудови моделі процесу навчання. Аналізуються поняття «навчальний процес» і «процес навчання». Обґрунтовано необхідність розгляду навчальної діяльності через взаємодію суб’єктів навчального процесу. Інтегруючи позитивні якості традиційного, поетапного, синтетичного уроків, на структуру спільної діяльності вчителя й учнів накладається структура процесу засвоєння знань і формування практичних умінь.Документ Узагальнені плани діяльності під час вивчення фізики(1998) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychЛюдина формується як особистість і реалізує свої особистісні якості тільки у діяльності, у взаємодії з навколишнім світом та суспільством. Важко уявити собі зміну, перетворення, формування особистих якостей людини за межами її діяльності. Тому цілеспрямоване засвоєння учнями узагальненого досвіду людства, як підґрунтя формування його особистості, може бути ефективним при організації їх пізнавальної, перетворюючої, ціннісно-орієнтаційної, комунікативної діяльності на всіх етапах навчання.