Актуальні проблеми громадського здоров’я
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми громадського здоров’я за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми громадського здоров’я(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022)Збірник складається з наукових статей провідних науковців, досвідчених практиків, науковців-початківців, які працюють у напрямках теоретико-методологічних аспектів розвитку шкільної освіти та сфери здоров’язбережувального виховання і навчання. Розкрито особливості роботи дошкільних закладів, закладів загальної середньої, професійної та вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Матеріали конференції будуть корисними для фахівців галузі педагогіки, вихователів закладів дошкільної освіти, викладачів початкових та старших класів, вчителів початкових та старших класів та усіх, хто цікавиться сучасними проблемами розвитку здоров’язбережувального виховання, здоров’я учасників педагогічного процесу та ведення здорового способу життя.Документ Актуальні проблеми громадського здоров’я(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023)Збірник складається з наукових статей провідних науковців, досвідчених практиків, науковців-початківців, які працюють у напрямках теоретико-методологічних аспектів розвитку шкільної освіти та сфери здоров’язбережувального виховання і навчання. Розкрито особливості роботи дошкільних закладів, закладів загальної середньої, професійної та вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. Матеріали конференції будуть корисними для фахівців галузі педагогіки, вихователів закладів дошкільної освіти, викладачів початкових та старших класів, вчителів початкових та старших класів та усіх, хто цікавиться сучасними проблемами розвитку здоров’язбережувального виховання, здоров’я учасників педагогічного процесу та ведення здорового способу життя.Документ Медико-біологічні та психолого-педагогічні аспекти фізичного виховання здобувачів освіти в Сумському міжрегіональному вищому професійному училищі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Горбунова Ірина Іванівна; Сорокін Леонід Валерійович; Horbunova Iryna Ivanivna; Sorokin Leonid ValeriiovychВ статті розглянуто проблему сучасного стану організації занять з фізичного виховання в умовах професійно-технічного закладу освіти. Проведений аналіз динаміки зміни показників функціонального стану здобувачів освіти. Доведено, що знання та повсякденне дотримання медико-біологічних та психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання покращує рівень функціональних можливостей серцево-судинної і дихальної систем та фізичної працездатності, що дозволяє цілеспрямовано впливати на гармонійний розвиток учнів Сумського міжрегіонального вищого професійного училища.Документ Гімнастика для очей як здоров’язбережувальна освітня технологія в ДНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Борисова Лариса Василівна; Borysova Larysa VasylivnaУ статті розглянуто особливості впровадження гімнастики для очей як здоров’язбережувальної освітньої технології в дошкільному навчальному закладі. Визначено основні чинники виникнення зорових дисфункцій у дошкільників. Представлено методику використання гімнастики для очей в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Експериментально доведено ефективність комплексу вправ на збереження та зміцнення здоров’я очей дітей, покращення їхньої працездатності. Надано методичні рекомендації для педагогів і батьків щодо організації здоров’язбережувального середовища в умовах закладу дошкільної освіти і сімейного виховання.Документ Безпечне освітнє середовище закладу дошкільної освіти: сучасні умови та вимоги до організації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Булига Алла Іванівна; Bulyga Alla IvanovnaУ статті розкривається сутність поняття «освітнє середовище», висвітлено базові організаційно-педагогічні умови, які забезпечують процес формування безпечного середовища в закладі дошкільної освіти. Доведено необхідність застосування педагогами різноманітних інноваційних методів, прийомів під час організації освітнього процесу в ЗДО.Документ Спосіб життя студентів закладу вищої освіти під час воєнного стану(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna OleksandrivnaСпосіб життя студентів закладів вищої освіти в умовах воєнного стану характеризується середнім рівнем фізичної активності (46,07%), нормою маси тіла (65,34%), тютюнопалінням у 10,67% та палінням електронних сигарет у 15,17%, споживанням алкоголю у 69,1%; споживанням від 2 до 4 порцій фруктів та овочів (69,71%).Документ Оцінка фізичної активності студентів спеціальності спеціальна освіта логопедія(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii IvanovychВ результаті оцінки фізичної активності студентів- логопедів встановлено середній рівень з енерговитрат (2346,029±56,04 ккал/кг) та еквівалентну норму фізичного розвитку (86,36%).Документ Інноваційні освітні технології розвитку в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Литнянчина Людмила Володимирівна; Lytnianchyna Liudmyla VolodymyrivnaЗ метою обґрунтувати важливості застосування інноваційних технологій та сучасних підходів в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами проведено аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури і джерел інформаційної мережі Інтернет.Документ Фізіолого-гігієнічні характеристики рухової активності учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna OleksandrivnaОбґрунтовується ефективність фізіолого-гігієнічної характеристики рухової активності школярів за допомогою самооцінки часу, який витрачено протягом доби на різні категорії рухової активності і визначенням середніх добових енерговитрат дітей.Документ Особливості організації навчального процесу здобувачів вищої освіти в умовах війни(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Скиба Ольга Олександрівна; Депутат Олександр Юрійович; Skyba Olha Oleksandrivna; Deputat Oleksandr YuriiovychУ статті висвітлено досвід організації навчального процесу з використанням технологій дистанційного навчання у закладах вищої освіти України (на прикладі досвіду Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка). Визначено основні форми дистанційного навчання та особливості контролю знань студентів в умовах дистанційного навчання.Документ Вплив війни на психічне здоров’я здобувачів освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Острівна Ольга Володимиріна; Ostrivna Olha VolodymyrinaУ статті розкриваються фактори впливу війни на психічне здоров’я учасників освітнього процесу та можливі їх наслідки. Пропонуються психологічні практики для стабілізації емоційного стану та покращення психічного здоров’я учнів.Документ Етапи реалізації моделі формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Радько Алла Володимирівна; Паламарчук Тетяна Володимирівна; Radko Alla Volodymyrivna; Palamarchuk Tetiana VolodymyrivnaФормування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку передбачає реалізацію моделі поетапно. Акцент робиться на формах і методах, за яких дошкільники виступають активними суб’єктами освітньої діяльності.Документ Розвиток ігрової діяльності як засобу виховання та розвитку дітей з порушенням зору(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Литнянчина Людмила Володимирівна; Юр’єва Людмила В’ячеславівна; Lytnianchyna Liudmyla Volodymyrivna; Yur’ieva Liudmyla V’iacheslavivnaЗ метою висвітлити питання ефективності ігрової діяльності для дітей з порушенням зору встановлено позитивні зміни у показниках фізичного розвитку, функціонального стану, фізичної підготовленості дітей.Документ Колективна творча діяльність як засіб формування соціального здоров’я підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Нестеренко Лариса Вікторівна; Nesterenko Larysa ViktorivnaТема дослідження пов’язана із проблематикою соціального здоров’я підлітків в умовах дистанційного навчання. У статті описано організацію вихователем колективної творчої діяльності, як одного із підходів до соціалізації підлітків у власній педагогічній практиці. Матеріал має значення у вивченні практик сучасних педагогів та при плануванні заходів у школі.Документ Здоров'язбережувальні технології на заняттях з фізичного виховання у закладах дошкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Постільник Вікторія Олександрівна; Postilnyk Viktoriia OleksandrivnaУ статті розглянуто поняття здоров’язбережувальних технологій фізичного виховання, дано коротку характеристику інноваційних здоров’язбережувальних технологій у закладах дошкільної освіти, проаналізовано доцільність та ефективність їх застосування.Документ Роль терапії та реабілітації у відновному лікуванні хворих(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Ростовцева Наталія Віталіївна; Rostovtseva Nataliia VitaliivnaРеабілітація вважається неподільною частиною лікування, особливо в контексті хвороб і травм. Роль реабілітації полягає у покращенні якості життя пацієнтів, відновленні функцій та адаптації до нових умов життя після захворювання чи травми. Реабілітаційні заходи включають фізичну терапію, психологічну підтримку, навчання навичкам самообслуговування, соціальну реінтеграцію тощо.Документ Ergotherapeutic Programs in Rehabilitation of Military Peoples(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Starokozhko Ivanna Serhiivna; Старокожко Іванна СергіївнаAs a result of the war that began russia in Ukraine, many defenders of the country are now in rehabilitation after serious injuries and injuries. One of the pillars of Ukrainian rehabilitation is ergotherapy. These techniques help fighters regain mobility and limb functionality, including arms and legs.Документ Оцінка програми оптимізації медико-біологічного супроводу тренувального процесу пауерліфтерів-початківців на базі закладу загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Фоменко Андрій Олександрович; Латіна Ганна Олександрівна; Ткаченко Владислав Ігорович; Fomenko Andrii Oleksandrovych; Latina Hanna Oleksandrivna; Tkachenko Vladyslav IhorovychВстановлена ефективність розробленої програми підготовки з пауерліфтингу у групі початківців спортивної секції закладу загальної середньої освіти на підставі позитивної динаміки показників. Рекомендовано контроль впливу медичних та біологічних засобів відновлення у пауерліфтерів проводити за допомогою індексу Робінсона та індексу Руфʼє.Документ Вплив здоров’язбережувальних технологій на функціонально-резервні можливості організму дітей дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Сумцова Світлана Михайлівна; Пойманова Юлія Леонідівна; Латіна Ганна Олександрівна; Sumtsova Svitlana Mykhailivna; Poimanova Yuliia Leonidivna; Latina Hanna OleksandrivnaРеалізація програми здоров’язбережувальних технологій на функціонально-резервні можливості організму дітей дошкільного віку включала оздоровчо-профілактичний, корекційно-руховий, та фізкультурно-оздоровчий напрями. Встановлено ефективність програми здоров’язбережувальних технологій на підставі підвищення функціонально-резервних можливостей організму на 24,7% (p<0,01) дітей експериментальної групи.Документ Аналіз проблеми зниження фізичної активності учнів старших класів в умовах дистанційної форми навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Тонкопей Юлія Леонідівна; Гашенко Аліна Сергіївна; Tonkopei Yuliia Leonidivna; Hashenko Alina SerhiivnaДосліджено питання щодо зниження обсягу та якості фізичної активності учнів старших класів на тлі дистанційної форми освіти. За результатами опитування встановлено 46,78% старшокласників з низьким рівнем рухової активності, та визначена невідповідність норми добової потреби у русі для дітей вказаної вікової категорії.