Перегляд за Автор "Tryhubchak Olena Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Intercultural Education in the Italian Republic: Content and Procedural Context(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Tryhubchak Olena Valeriivna; Тригубчак Олена ВалеріївнаThe article defines and describes the content and procedural principles in the Italian Republic. The characteristics of intercultural programs offered by different universities in Italy are presented. The article provides examples of intercultural education at Italian universities (Trieste University, University of Padui, University of Milan, University of Naples "L'ORIENTALE"). It is clear that unlike universities in general secondary education institutions in Italy, there are no special disciplines among school courses that would develop intercultural communication skills and form intercultural competence. Instead, there are a number of subjects that prepare students to live and work in intercultural (history, Italian, art education, music education, geography, scientific and mathematical disciplines, biological sciences, foreign languages). It has been found that the content and procedural principles of intercultural education.Документ Intercultural Education in the Italian Republic: on the Question of Conceptual Categorical Apparatus of Research(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Mykolaiko Volodymyr; Миколайко Володимир; Тригубчак Олена Валеріївна; Tryhubchak Olena ValeriivnaThe article describes the conceptual and categorical apparatus of the study of intercultural education in the Italian Republic. The essence of such fundamental concepts as "culture", "interculturalism", "intercultural education" is clarified. It is determined that culture is a system of knowledge shared by a relatively large group of people; communication; cultivated behavior; a collection of a person learned by a person, which is socially transmitted; The way of life of a group of people, behavior, beliefs, values and symbols they accept, as a rule, without thinking about them, and which are transmitted by communication and imitation from one generation to the next; symbolic communication; collective programming of the mind that distinguishes members of one group or category of people from another. The main tasks of intercultural education are outlined.Документ The Historical Context for the Development of Intercultural Education in the Italian Republic(2023) Tryhubchak Olena Valeriivna; Тригубчак Олена ВалеріївнаThe article defines the peculiarities of formation of intercultural education in the Italian Republic. The stages of development of intercultural education of Italy: the 1st stage (1948‐1979)‐the emergence of intercultural education; Stage II (1980 ‐ 2000) ‐ activity of intercultural education; Stage III ‐ (2001 ‐ so far) ‐ popularization is distinguished and analyzed. The criteria that were entrusted to the development of periodization of the development of intercultural education, first, socio‐economic situation in the country were defined; Second, emigration policy. It has been proven that the development of intercultural education in Italy has long been used and used for itself.Документ Набуття лінгвокраїнознавчих знань у процесі вивчення російської мови як іноземної(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Тригубчак Олена Валеріївна; Tryhubchak Olena ValeriivnaУ статті висвітлено проблему активізації навчального процесу завдяки підсиленню лінгвокраїнознавчого складника. З огляду на наявність лінгво– країнознавчої інформації, характер її систематизації та зв’язку з іншими матеріалами зіставлено сучасні підручники, використовувані у практиці викладання російської мови як іноземної в Італії. На підставі власного досвіду роботи в цій галузі наведено лінгвокраїнознавчі теми, рекомендовано прийоми їх добору та форми роботи з ними.Документ Організаційно-педагогічні засади інтеркультурної освіти в Італійській Республіці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Тригубчак Олена Валеріївна; Tryhubchak Olena ValeriivnaДисертація є комплексним дослідженням, у межах якого з’ясовано теоретичні, нормативні, змістові, методологічні засади інтеркультурної освіти в Італійській Республіці задля визначення можливостей використання елементів прогресивного досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. У роботі проведено аналіз розроблення проблеми інтеркультурної освіти у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. Здійснено систематичний огляд емпіричних досліджень інтеркультурної освіти та визначено аспекти її розгляду (основні цілі інтеркультурної освіти; включення до програм об’єктивних та суб’єктивних культур; включення до програм кількісної оцінки інтеркультурної освіти). Виокремлено аспекти розгляду інтеркультурної освіти як освітнього феномену: філософський, соціологічний, культурологічний, психологічний та педагогічний. Розглянуто аспекти дослідження інтеркультурної освіти в Італійській Республіці: можливості використання позитивного італійського досвіду в системі вищої освіти України; історичний розвиток університетської освіти в Італії; перспективи розвитку педагогічної освіти в Італії; особливості організації інтеркультурної освіти в Італії. Схарактеризовано теоретичні засади інтеркультурної освіти в Італійській Республіці, що дало змогу визначити понятійно-термінологічний апарат дослідження, передусім основоположні його поняття: культура, інтеркультурність, інтеркультурна освіта. Інтеркультурна освіта розглядається як вимір освіти в глобальній перспективі (разом з іншими формами освіти: за мир, права людини, сталий розвиток, освіта для поваги та захисту навколишнього середовища), яка базується на міжкультурних цінностях, цінностях відкритості до світу та демократії. Виокремлено етапи розвитку інтеркультурної освіти в Італійській Республіці: І етап (1948-1979) - зародження інтеркультурної освіти. II етап (1980 - 2000) - активності провадження інтеркультурної освіти. III етап - (2001 - дотепер) - популяризації. З метою окреслення нормативних засад інтеркультурної освіти проаналізовано та схарактеризовано нормативно-правові документи, які регламентують упровадження інтеркультурної освіти в Італійській Республіці Виявлено основні нормативні засади інтеркультурної освіти (залучення іноземних студентів до обов’язкової освіти; упровадження в систему освіти інтеркультурного діалогу та демократичного співіснування; формування рівного ставлення до людей незалежно від раси та етнічного походження; заходи стимулювання проектів, пов’язаних із зонами ризику із сильним імміграційним потоком). Схарактеризовано основоположні напрями діяльності університетів та шкіл на засадах інтеркультурності. Визначено основні змістові пріоритети діяльності закладів освіти на засадах інтеркультурності (розширення програм з інтеркультурної освіти на бакалаврському та магістерському рівнях університетів Італії; упровадження навчальних курсів з інтеркультурної освіти до університетських програм; диверсифікація навчальних тем вивчення інтеркультурних курсів; активізація та інтенсифікація вивчення іноземних мов; надання особливого статусу італійській мові; підвищення рівня підготовки вчителів до здійснення інтеркультурного навчання; забезпечення інтеркультурної складової в освітніх компонентах; розроблення концепції підготовки фахівців до інтеркультурної освіти). Визначено навички, окреслено цінності, які формуються у процесі здійснення інтеркультурної освіти. Виявлено провідні методи та практичні концепції інтеркультурної освіти в Італійській Республіці. Визначено можливості використання елементів прогресивного досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні, що включають законодавчий, процесуальний та змістовий аспекти розгляду проблеми. Наукова новизна одержаних висновків дослідження полягає в тому, що вперше', цілісно з’ясовано організаційно-педагогічні засади інтеркультурної освіти в Італійській Республіці. У межах характеристики теоретичних засад досліджуваного феномену, схарактеризовано понятійно-термінологічний апарат дослідження («організаційно-педагогічні засади інтеркультурної освіти») та виокремлено етапи становлення інтеркультурної освіти в Італійській Республіці: І етап (1948-1979) - зародження інтеркультурної освіти; II етап (1980 - 2000) - активності провадження інтеркультурної освіти; III етап - (2001 - дотепер) - популяризації. Окреслено нормативні засади інтеркультурної освіти, зокрема проаналізовано нормативно-правові документи, у яких визначено основні аспекти упровадження інтеркультурної освіти. На прикладі університетів Італійської Республіки (Університет Трієста, Університет Падї, Міланський університет, Університет Неаполя «L'Orientale») виявлено змістові засади інтеркультурної освіти в Ітлійській Республіці: розширення програм з інтеркультурної освіти на бакалаврському та магістерському рівнях університетів Італії; упровадження навчальних курсів з інтеркультурної освіти до університетських програм; диверсифікація навчальних тем вивчення інтеркультурних курсів; активізація та інтенсифікація вивчення іноземних мов; надання особливого статусу італійській мові; підвищення рівня підготовки вчителів до здійснення інтеркультурного навчання; забезпечення інтеркультурної складової в освітніх компонентах; розроблення концепції підготовки фахівців до інтеркультурної освіти.. З’ясовано методологічні засади інтеркультурної освіти в Італійській Республіці: концепція інтеркультурної освіти; навички, які розвивають здобувані освіти на засадах інтеркультурної освіти; цінності, які формуються у процесі здійснення інтеркультурної освіти; провідні методи інтеркультурної освіти; практичні концепції інтеркультурної освіти. Визначено можливості використання прогресивного досвіду італійської системи освіти в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Уточнено науковий зміст основоположних понять дослідження «культура», «інтеркультурність», «інтеркультурна освіта». Подальшого розвитку дістала характеристика методів інтеркультурної освітив Італійській Республіці. У науковий обіг уведено маловідомі й раніше невідомі іншомовні джерела, історичні документи та факти, що стосуються особливостей інтеркультурної освіти в Італійській Республіці. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у в тому, що узагальнені положення щодо сутності інтеркультурної освіти, етапів розвитку інтеркультурної освіти, нормативних, змістових та процесуальних засад їх діяльності включено до змісту навчальних курсів з історії педагогіки та порівняльної педагогіки, які викладаються в рамках бакалаврської та магістерської підготовки майбутніх учителів у ЗВО України. Прогностичний потенціал проведеного дослідження зумовлений можливістю використання його результатів для здійснення подальшої науково-дослідницької роботи щодо розвитку інтеркультурної освіти у процесі модернізації вітчизняної системи освіти.Документ Особливості професійної підготовки іноземних громадян: досвід європейської вищої школи(2021) Тригубчак Олена Валеріївна; Tryhubchak Olena ValeriivnaУ представленому порівняльно-педагогічному дослідженні виокремлено та проаналізовано особливості професійної підготовки іноземних громадян у європейській вищій школі, проведено паралелі з українськими реаліями, а саме: розкрито стан наукової розробленості проблеми, виокремлено міжнародний вектор у діяльності перших європейських університетів, визначено сучасних лідерів надання освітніх послуг, основних суб’єктів інтернаціоналізації вищої освіти провідних європейських країн, умови, що висуваються до іноземців при вступі на навчання, акцентовано увагу на методичних аспектах побудови освітнього процесу, до якого залучені студенти-іноземці, у тому числі технології інтегрованого предметно-мовного навчання. Видання адресується широкому читацькомі загалу та може стати в нагоді при виборі країни та закладу для здобуття вищої освіти, вдосконаленні системи підготовки іноземних громадян, як посібник у процесі полікультурного виховання молоді.Документ Італійська мова для початківців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Тригубчак Олена Валеріївна; Tryhubchak Olena ValeriivnaУ методичних вказівках стисло й доступно викладені основні розділи (фонетика, граматика, лексика) курсу італійської мови. Означений експрес-курс було розроблено та впроваджено у практику на замовлення Міжкультурного центру м. Парма та провінції – АСП. Видання призначено передусім для емігрантів, біженців та тимчасових переселенців з України, вимушених залишити Батьківщину внаслідок початку воєнних дій та бажаючих швидко опанувати італійську мову. Спрямовано на підвищення рівня мовленнєвої обізнаності як частини інтеркультурної освіти – важливого фактора формування у сучасного суспільства прагнення до інтеграції в демократичне, багатокультурне світове та європейське співтовариство.