Перегляд за Автор "Loza Tetiana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Effect of Recreation-Oriented Tourism Program on Physical Health of Middle School-Aged Children(2019-01) Леоненко Андрій Васильович; Leonenko Andrii Vasylovych; Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Бріжатий Олександр Володимирович; Brizhatyi Oleksandr Volodymyrovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaHealth is the highest value for a person that directly depends on lifestyle and behavior, especially this is the case of the youth, when habits and behavior stereotypes are formed (Cojocariu, 2014-2015). Its level is directly depends on physical education at school, participation in a specially-organized and independent physical education activities during non-school hours (Bolotin & Bakayev, 2015; Brusseau & Hannon, 2015; Brusseau, Hannon & Burns, 2016; Pochtar, 2010).Документ Effectiveness of Yoga-Aerobic Means’ Application in Physical Education of Primary School Pupils(Педагогіка,психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту.Зб.наук.пр.під ред Ермакова С.С., 2016-01) Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla Serhiivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaPurpose: to determine influence of health related technology on physical condition level of primary school pupils. Material: in the research two groups of first form pupils participated: control group (n=28) and experimental group (n=26). Level of children’s physical fitness was determined with the help of isolated motor tests. At home pupils fulfilled independently and with parents the learned at classes exercises for prophylaxis of posture disorders and for stretching. During fulfillment home tasks or other work in sitting position children were involved by parents in practicing of the worked out by us physical exercises’ breaks. Results: we observed rising of pupils’ physical fitness level: flexibility, ability to keep static balance, power endurance of back and abdomen muscles. To the highest extent yoga aerobic means influenced on flexibility and static balance indicators. Conclusions: when choosing physical exercises for short break in work we considered content of pupils’ learning functioning at definite lesson. All complexes of exercises are to be fulfilled reading texts of the worked out by us verses. It facilitates pupils to better memorize sequence of exercises’ fulfillment and gives emotional coloring to physical exercises. Key words: first form pupils, technology, asanas, stretching, relaxation, physical qualities.Документ Preparation of Future Specialists in Physical Culture and Sports for the Use of Digital Health Technologies in Professional Activity(2021) Лазоренко Сергій Анатолійович; Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Самохвалова Ірина Юріївна; Samokhvalova Iryna Yuriivna; Хоменко Е.; Khomenko E.; Олійник Н.; Oliinyk N.The development of information technologyhas led to the emergence of specialized software in variousfields of knowledge, including health and sports. Knowledgeabout them and the ability to use them become leading inthe work of athletes and their coaches, so their masteryshould take place within their professional training. Thearticle describes a special course "Digital HealthTechnologies", which is studied by future specialists inphysical culture and sports: content, forms, methods, andteaching aids. The authors present the results of statisticalanalysis and confirm the effectiveness of the special course: students confirm the ability to use specialized software todevelop health programs and rehabilitation programs forathletes. Analysis of alumni surveys confirmed theeffectiveness of the course.Документ Важливість та ефективність дій гнучкісних вправ на організм жінок зрілого віку(2017) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглянуті питання пов’язані з анатомічними особливостями жіночого організму, надано фізіологічне обґрунтування впливу гнучкісних вправ на з’єднувально-тканинний комплекс, тренінг гнучкості жінок зрілого віку та його оздоровчий вплив.Документ Вивчення впливу використання ігор та естафет на рівень фізичної підготовленості на уроках фізичної культури з учнями молодших класів в Новій українській школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Заставний Антон Андрійович; Zastavnyi Anton Andriiovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaСьогодні проблема цікавих та інноваційних уроків фізичної культури в початковій школі дуже поширена в українських середніх навчальних закладах. Більшість авторів зауважують, що в дитячому фізичному підготуванні на сьогодні не беруться до уваги нові наукові принципи. Розробка та рекомендація системи оцінювання розвинення фізичних здатностей, які мають вводитися до програми практики, не впливає на їхню корекцію та реалізування оздоровчо-виховних завдань під час занять фізичною культурою. Тому, актуальність нашого дослідження спродукована необхідністю скерування фізичного виховання молодого покоління на досягнення оздоровчих цілей, а також недовершеністю методики сукупного розвинення фізичних здатностей, що є фундаментальною базою міцного здоров’я молодших школярів.Документ Вивчення стану здоров’я, фізичного розвитку учнів початкової школи за результатами сучасних досліджень(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaФормування здоров’я дитини, слід визначати шляхом формування оптимальної гармонійної конституції, постійного контролю над системогенезом та управління ним. Доповнені дані про низький рівень фізичного здоров’я та статеві особливості фізичного стану; виявлені різноманітні порушення постави та різні хронічні захворювання опорно-рухового апарату дітей початкової школи. Визначено, що погіршення стану здоров’я та фізичного розвитку дітей є дефіцитом рухової активності та неефективною організацією процесу фізичного виховання як в школі, так і в сім’ї.Документ Використання методу колового тренування на уроках з волейболу зі старшокласниками(2020) Мінченко Катерина Миколаївна; Minchenko Kateryna Mykolaivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaВ роботі досліджено особливості використання методу колового тренування на заняттях з волейболу зі старшокласниками. Проаналізовано сучасну науково-методичну літературу з проблеми дослідження. Вивчено рівні фізичної підготовки старшокласників. Розроблено методику колового тренування та визначено її ефективність.Документ Вплив рухливих ігор на рівень фізичної підготовленості молодших школярів(2020) Баранюк Тетяна Юріївна; Baraniuk Tetiana Yuriivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ науковій роботі розглянуто теоретико-методичні основи обґрунтування та використання рухливих ігор на уроці фізичної культури з дітьми молодших класів. Визначено, що рухова активність є невід’ємною частиною кожного молодшого школяра так як в цьому віковому періоді формуються всі основи культури рухів. З’ясовано, що вибір гри для уроку фізичної культури базується на основі завдань уроку, віку, статі та фізичного розвитку учнів, спрямовані на комплексне вдосконалення фізичних якостей, та має сприяти розвитку оздоровчих, освітніх і виховних завдань. Досліджено, що застосування розробленої методики з використанням рухливих ігор на уроках фізичної культури дозволило підвищити рівень фізичної підготовленості досліджуваних учнів молодшого шкільного віку.Документ Військово-спортивне багатоборство у системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів(ТОВ "Ланер", 2016) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychУ статті визначено, що прикладні види спорту охоплюють пожежно-прикладні, військово-прикладні та службово-прикладні види. Схарактеризовано види військово-спортивного багатоборства та визначено їх особливості. На основі аналізу наукової літератури досліджено вплив цього виду спорту на розвиток особистості студента. Підкреслено, що заняття військово-спортивним багатоборством мають виховну та оздоровчу спрямованість, сприяють розвитку всесторьонньо розвиненої особистості, вихованню морально-психологічної стійкості, почуття патріотизму та колективізму, формують морально-вольові якості. Визначено безпосередній зв’язок військово-спортивного багатоборства із патріотичним вихованням особистості.Документ Готовність старших підлітків до самостійного життя як соціально-педагогічна проблема(2014) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaПитання готовності старших підлітків до самостійного життя набуває все більшої актуальності. Результати нашої науково-дослідницької роботи свідчать, що сутність даного феномену полягає у сформованості соціальної компетентності, професійної готовності та готовності до сімейного життя. Особливої уваги у даному випадку вимагає питання соціально-педагогічної підтримки старших підлітків при підготовці до самостійного життя. Тому для забезпечення ефективності даного процесу в межах даного дослідження представлена розробка теоретичного підґрунтя та змістово-структурної моделі готовності старших підлітків до самостійного життя як необхідної передумови для розробки системи надання соціально-педагогічних послуг у даному контексті.Документ Дослідження рівня фізичної підготовленості дівчат-підлітків на уроках фізичної з урахуванням особливостей жіночого організму(2010) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглядається проблема підвищення фізичної підготовленості дівчат-підлітків на заняттях фізичною культурою з урахуванням особливостей жіночого організму. Визначені дні менструального циклу сприятливі для розвитку фізичних якостей.Документ Ефективність використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні учнів початкової школи(2016-01) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla SerhiivnaВизначити вплив здоров’яформуючої технології, розробленої на основі використання засобів йога-аеробіки, на рівень розвитку фізичних якостей учнів початкової школи. Матеріал: у дослідженні брали участь дві групи учнів: контрольна (n = 28) та експериментальна (n = 26). Результати: використання засобів йога аеробіки у фізичному вихованні учнів перших класів загальноосвітньої школи дозволило підвищити рівень розвитку фізичних якостей, особливо гнучкості, здатності утримувати статичну рівновагу та силової витривалості м’язів спини і черевного пресу. Висновки: комплекси вправ йога-аеробіки можуть широко використовуватися в процесі фізичного виховання з метою підвищення рівня фізичної підготовленості дітей, які навчаються у початковій школі.Документ Ефективність впровадження професійно орієнтованої програми занять з пілатесу для студенток економічних спеціальностей(2018-06) Петренко Олена Павлівна; Petrenko Olena Pavlivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ даній статті представлені результати експериментального дослідження впровадження в навчальний процес з фізичного виховання студенток економічних спеціальностей професійно орієнтованої програми занять з пріоритетним застосуванням засобів пілатесу. Наведені данні тестування рівня фізичної підготовленості та психофізіологічних якостей студенток контрольної та експериментальної груп за системою тестів ЄВРОФІТ та автоматизованою системою «НС-психотест». Визначені позитивні статистично достовірні зміни за показниками фізичної підготовленості у студенток експериментальної групи (p<0.001). Доведено, що впровадження професійно орієнтованої програми занять з використанням засобів з пілатесу сприяє покращенню таких психофізіологічних якостей, як: концентрація, стійкість та переключення уваги, швидкість переробки інформації, які притаманні майбутнім фахівцям економічної групи спеціальностей. Підтверджено ефективність розробленої професійно орієнтованої програми занять з фізичного виховання, методика яких спрямована на покращення професійно важливих якостей студенток економічних спеціальностей.Документ Застосування тренажерів на уроках фізичної культури для покращення фізичної підготовленості старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Цись Ярослав Сергійович; Tsys Yaroslav Serhiiovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ дослідженні були розглянуті організаційно-методичні аспекти застосування тренажерного обладнання на заняттях з фізичної культури зі старшокласниками. Було вивчено мотиваційні пріорітети та визначено рівень фізичної підготовленості школярів. Розроблена і експериментально обґрунтована ефективність методики занять для покращення фізичної підготовленості юнаків з використанням тренажерів на уроках фізичної культури зі старшокласниками.Документ Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх вчителів(2009) Лоза Тетяна Олександрівна; Верблюдов Ігор Борисович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Verbliudov Ihor BorysovychУ работі наводяться дані проведеного дослідження у педагогічному вузі на предмет вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи. В якості тесту використовувався показник індексу Руф’є. В ході дослідження виявлено, що застосований набір інтервальних гіпоксичних вправ може ефективно застосовуватися майбутніми вчителями в самостійному оздоровчому тренуванні.Документ Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Магістр» методичні рекомендації для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Томенко Олександр Анатолійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Tomenko Oleksandr AnatoliiovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем кваліфікаційних магістерських робіт, вимог до порядку викладання матеріалу та її структурних елементів. У роботі розглянуто особливості підготовки, написання та захисту кваліфікаційної магістерської роботи спеціальності 014 Середня освіта ( Фізична культура) У публікації надано методичні рекомендації для студентів, наукових керівників та рецензентів за даним напрямом підготовки, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки кваліфікаційної магістерської роботи на державних іспитах.Документ Кросфіт в основі фізичного виховання студентів ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017-05-18) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Єременко Наталія Олексіївна; Yeremenko Nataliia OleksiivnaУ статті подано обґрунтування методики використання кросфіту в процесі фізичного виховання студентів. Різноманітність вправ та складність виконання комплексів дає змогу рекомендувати кросфіт для широкого застосування на заняттях з фізичного виховання, а також самостійних занять фізичними вправами студентів ВНЗ для покращення фізичної підготовленості.Документ Методика самостійних занять з фізичного виховання молодших школярів(2021) Васько Анастасія Олександрівна; Vasko Anastasiia Oleksandrivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaПедагогічні спостереження показали, що розроблена нами методика використання вправ для самостійної роботи вдома, сприяла покращенню фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку. Результати дослідження дозволили нам визначити, що нерозкриті питання співпраці школи та сім’ї, не винайдена унікальна форма організації та проведення самостійних занять. Це свідчить про необхідність розробки нових наукових обґрунтованих шляхів удосконалення організації фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку.Документ Методологічні основи оздоровчого тренування студентської молоді(2017) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychЦель: осуществить теоретический анализ проблемы формирования социально-педагогических основ влияния оздоровительной тренировки на состояние здоровья человека. Материал и методы: анализ и обобщение данных научно-методической литературы. Результаты: определены и систематизированы факторы, а также показана их взаимосвязь, который определяет возможность и надежность достижения цели оздоровления различных групп населения. Выводы: полученные результаты исследования могут быть использованы как базовая основа для построения оздоровительно-тренировочных программ с различными группами населения, а также для обеспечения эффективного решения задач физического воспитания в высшем учебном заведении.Документ Модель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических специальностей(2014-04) Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia Volodymyrivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaМета: обгрунтування, розробка та апробація моделі оздоровчо-тренувальних занять з використанням засобів аквафитнеса. Матеріал: в експерименті брали участь 69 студенток віком 17-18 років. Результати: встановлено, що розроблена модель позитивно впливає на фізичну працездатність студенток сприяє підвищенню адаптаційних процесів до майбутньої професійної діяльності та удосконаленню процесу навчання. Рекомендується враховувати наступне: 1 ) засоби і методи аквафитнесу повинні бути адекватними морфофункціональним особливостям і сприяти підвищенню діяльності серцево-судинної системи, загальної витривалості, силовим зді- бностям, гнучкості, психофізіологічнимиякостями, 2) в якості засобів аквафітнесу доцільно використовувати вправи аеробної спрямованості та помірної інтенсив- ності ; 3 ) використання засобів і методів аквафітнесу має сприяти формуванню інтересу до систематичних і самостійних занять фізичними вправами. Висновки: модель сприяє розвитку і вдосконаленню навичок і вмінь, необхідних майбутнім фахівцям економічного профілю
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »