Перегляд за Автор "Koriakin Oleksii Oleksiiovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Teenagers' Musical-Aesthetic Taste Development as a Psychological and Pedagogical Problem(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Yeremenko Olha Volodymyrivna; Єременко Ольга Володимирівна; Koriakin Oleksii Oleksiiovych; Корякін Олексій ОлексійовичThe publication highlights the problem of teenagers' musical-aesthetic taste and its socio-pedagogical significance for the formation of the younger generation's spirituality. It is emphasized that multidimensional concept of musical-aesthetic taste is studied by researchers in the context of development of musical perception, artistic needs, artistic and figurative thinking, etc. Musical-aesthetic taste is characterized as one of the norms of aesthetic perfection, which determines a person's selectivity in relation to reality and art phenomena. Musical-aesthetic taste is determined by the level of interest, excitement, culture of the subject, his ability to assess the phenomena of musical art. It is established that musical-aesthetic taste is interpreted as a spiritual ability of an individual to invent the values of musical art, which can be traced in the individual assessment of aesthetic qualities of music, due to the dialectical combination of subjective and social evaluation.Документ Автентичні пісні та фольклор у сучасному українському вокальному мистецтві(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бераіа Анна Віталіївна; Beraia Anna Vitaliivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ бакалаврській роботі конкретизовано сутність і зміст понять «фольклор», «пісенний фольклор» і класифікацію українських пісень як частини фольклору та вплив народної пісні на становленні професійної музики, а також здійснено аналіз використання народних мотивів у поєднанні з різними музичними стилями (джаз, рок, поп, соул) та обґрунтовано використання елементів фольклору у системі сучасного українського вокального мистецтва та вплив фольклору на нього. У кваліфікаційній роботі проаналізовано еволюції форм побутування пісенного фольклору, а також творчий спадок сучасних вітчизняних виконавців («Kazka», «AlinaPash», «Khayat» «DakhaBrakha», «Onuka») і місце різних фольклорних елементів в ньому.Документ Виробнича (виконавська) практика(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii Oleksiiovych; Тарапата-Більченко Лідія Григорівна; Tarapata-Bilchenko Lidiia Hryhorivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaМетодичне видання конкретизує мету та завдання виробничої практики, висвітлює її роль у процесі підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Музичне мистецтво». Уточнено організаційні умови та порядок проведення виробничої (виконавської) практики, права та обов’язки практикантів, правила техніки безпеки, критерії оцінювання. Враховано особливості підготовки здобувачів вищої освіти залежно від фахової спеціалізації. Наведено зразки оформлення звітної документації. Методичні рекомендації призначено здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво».Документ Звукорежисерський аналіз музичних творів(2021) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ методичних рекомендаціях обґрунтовано теоретико-методичні засади звукорежисерського аналізу музичних творів, а також конкретизовано методичне забезпечення здійснення звукорежисерського аналізу у процесі професійної підготовки за спеціальністю 025 музичне мистецтво. Методичні рекомендації містять характеристику складових етапів звукорежисерського аналізу музичних творів та методичні засади їх реалізації, а також розгляд основних засобів здійснення звукорежисерського аналізу музичних творів.Документ Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Бакалавр»(2021) Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia Arkadiivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем кваліфікаційних робіт, вимог до порядку викладу матеріалу та структурних елементів бакалаврської роботи. у методичних рекомендаціях висвітлено особливості підготовки, написання та захисту кваліфікаційної роботи зі спеціальності 025 Музичне мистецтво. Видання містить рекомендації для здобувачів вищої освіти, наукових керівників та рецензентів кваліфікаційних робіт зі спеціальності 025 Музичне мистецтво, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки кваліфікаційної роботи у процесі підсумкової атестації.Документ Курсова робота(ФОП Цьома С. П., 2023) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii Oleksiiovych; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем курсових робіт, вимоги до порядку викладу матеріалу та структурних елементів у курсових роботах за освітньо-професійною програмою «Сценічне мистецтво». У методичних рекомендаціях висвітлено особливості підготовки, написання та захисту курсової роботи здобувачами вищої освіти спеціальності 026 Сценічне мистецтво. Видання містить рекомендації для здобувачів вищої освіти та наукових керівників курсових робіт з акторської майстерності та з історії театру, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки курсових робіт за освітньо-професійною програмою «Сценічне мистецтво».Документ Методичні засади поєднання вокально – технічної та звукорежисерської підготовки естрадних співаків(2020) Ганжаленко Тетяна Іванівна; Hanzhalenko Tetіana Ivanivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі висвітлено розроблені методичні рекомендації з опанування майбутніми естрадними співаками вокально-технічної та звукорежисерської складових процесу фахової підготовки майбутніх естрадних співаків, а також розроблено і обґрунтовано теоретико-методичні засади поєднання вокально-виконавської та звукорежисерської складових фахової підготовки естрадних співаків. Робота містить поглиблення змісту понять «вокально-виконавська техніка», «звукорежисерський прийом» та конкретизацію підходів до вокально-виконавської та звукорежисерської підготовки майбутніх естрадних співаків.Документ Місце і роль лідерства та домінування у формуванні студентського колективу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ статті розкрито особливості формування та розвитку студентської групи, її основні підструктури, риси та принципи функціонування, а також висвітлено роль та значення домінування і лідерства для її формування та розвитку. В статті акцентовано увагу на психології студентського колективу, типології міжособистісних відносин студентів, процесі становлення студентської групи як колективу та значенні домінування і лідерства в них.Документ Основи музичної акустики(2021) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ методичному виданні викладено розгорнуті конспекти лекцій, які розкривають різні аспекти музичної акустики, природи звуку, особливостей його генерування та розповсюдження, звуковисотності, тембру, об’єктивних властивостей звуку та його числових вимірів, а також стереофонії. Конспекти лекцій розкривають теоретичний матеріал відповідно до програми навчальної дисципліни, яка викладається для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 025 Музичне мистецтво.Документ Особливості професійної підготовки артиста сучасної рок-опери(2020) Стрічка Олексій Олегович; Strichka Oleksii Olehovych; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі розкриті теоретико-методичні основи підготовки артистів-вокалістів сучасної рок-опери, а також уточнено сутність і місце «рок-опери» у системі сучасного естрадного мистецтва. Робота містить дослідження історичних етапів розвитку цього жанру на зарубіжній та вітчизняній сцені, а також методичні рекомендації щодо підготовки артистів-вокалістів сучасної рок-опери.Документ Особливості співацького голосоутворення в естрадному виконавстві(2021) Рябко Дар’я Вікторівна; Riabko Daria Viktorivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ бакалаврській роботі узагальнено досвід зарубіжних вокальних тренерів (Джастіна Стоуні, Еріка Арсено, Бретта Меннінґа, Аарона Анастазі, Фрідмана Фіндейзена, Трістана Паредеса) у розвитку естрадної вокальної техніки, а також та становлення естрадного вокального виконавства в історичній ретроспективі. У кваліфікаційній роботі конкретизовані особливості співацького голосоутворення в естрадному виконавстві, а також обґрунтовані методичні засади розвитку естрадного голосу та прийоми покращення властивостей естрадного співацького голосоутворення у процесі професійної підготовки естрадних співаків.Документ Педагогічні умови розвитку конструктивного лідерства майбутніх магістрів гуманітарного профілю у процесі професійної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychДисертацію присвячено проблемі визначення педагогічних умов розвитку конструктивного лідерства майбутніх магістрів гуманітарного профілю. Охарактеризовано сутність та зміст понять конструктивне лідерство та лідерське домінування, яке розглядається як складне явище, що носить негативний характер для академічної групи та розуміється як зверхність, прагнення напувати, здійснювати свою владу, не маючи на те достатніх підстав. Розроблено педагогічні умови розвитку конструктивного лідерства майбутніх магістрів гуманітарного профілю: 1) цілеспрямований професійний та особистісний розвиток майбутніх магістрів засобами просвітницької діяльності, консультування та тренінгу; 2) засвоєння суб’єктами освітнього пронесу системи знань про явища конструктивного лідерства та лідерського домінування; 3) поглиблення практичного досвіду конструктивного лідерства майбутніх магістрів у процесі професійної підготовки: 4) використання групових тренінгових форм роботи з суб'єктами освітнього процесу. Розроблено модель реалізації педагогічних умов розвитку конструктивного лідерства, яка містить у собі такі компоненти: цільовий (соціальне замовлення, мета, завдання), методологічний (підходи, принципи), критеріальний (характеристики та показники), змістово-практичний (суб’єкти, форми і методи роботи), оцінювально-результативний (прогнозований результат). Результати формувального експерименту підтвердили ефективність педагогічних умов розвитку конструктивного лідерства з розробленої моделі та доцільність її використання у процесі професійної підготовки.Документ Розвиток вокально-інтонаційної культури естрадних співаків у процесі професійної підготовки(2021) Аполлонова Діана Олександрівна; Apollonova Diana Oleksandrivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі проаналізовано розвиток вокально-інтонаційної культури естрадних співаків у процесі професійної підготовки, а також здійснено емпіричне дослідження вокально-інтонаційної культури естрадних співаків. У кваліфікаційній роботі конкретизовано структурно-змістовну характеристику вокально-інтонаційної культури естрадних співаків, а також музичний образ як засіб розвитку вокально-інтонаційної культури естрадних співаків у процесі професійної підготовки, розроблено методичні засади цього процесу.Документ Розвиток музичної культури здобувачів вищої освіти засобами мультимедійних технологій(2021) Пащенко Ольга Володимирівна; Pashchenko Olha Volodymyrivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychБакалаврська робота присвячена уточненню ефективності застосування мультимедійних технологій на заняттях з фахових дисциплін як засобу розвитку музичної культури здобувачів вищої освіти, а також конкретизації поняття «музична культура» та розкриттю особливостей розвитку музичної культури здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Кваліфікаційна робота також містить обґрунтування особливостей використання мультимедійних технологій на заняттях з фахових дисциплін, виокремлення критеріїв та показників розвитку музичної культури майбутніх бакалаврів, а також діагностику стану розвитку музичної культури здобувачів вищої освіти у музично-педагогічній діяльності за визначеними критеріями.Документ Розвиток професійного технічного слуху звукорежисерів у процесі професійної підготовки(2023) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychМета статті – конкретизація змісту професійного технічного слуху звукорежисерів; визначення основних складових професійного технічного слуху звукорежисерів та обґрунтування методичних основ процесу розвитку професійного технічного слуху звукорежисерів у процесі професійної підготовки.Методи дослідження: системно‐аналітичний та порівняльно‐історичний.Професійний технічний слух звукорежисера – здатність повноцінно сприймати звучання та критично й обґрунтовано визначати переваги та недоліки матеріалу, який прослуховується, а також спроможність схарактеризувати це звучання у межах визнаної технічної термінології.Документ Розвиток сучасної китайської популярної музики(2021) Ден Юньхань; Den Yunkhan; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ бакалаврській роботі узагальнено становлення та розвиток китайського популярного музичного мистецтва в культурно-мистецькому просторі, творчий внесок відомих виконавців у цей процес, а також процеси розвитку сучасного китайського популярного музичного мистецтва в світовому мистецькому просторі та визначено значення популярного музичного мистецтва у сучасній масовій культурі. У кваліфікаційній роботі конкретизовано класифікацію жанрів китайського популярного проаналізовано музичного мистецтва, визначено етапи розвитку китайської популярної музики, проаналізовано творчий шлях та визначено мистецький спадок найбільш відомих китайських популярних виконавців.Документ Розвиток феномена виконавської індивідуальності у процесі удосконалення професійної підготовки естрадного співака(2020) Пономаренко Любов Миколаївна; Ponomarenko Liubov Mykolaivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі здійснено аналіз феномена виконавської індивідуальності та обґрунтовано і розроблено методичні рекомендації з розвитку виконавської індивідуальності, а також проаналізоване естрадне виконавство на наявність феномену індивідуальності в естрадних співаків. Робота містить поглиблення змісту поняття «виконавська індивідуальність» у дискурсі теми магістерського дослідження та аналіз структури цього феномену, а також розробку методичних засад розвитку виконавської індивідуальності естрадного співака у процесі професійної підготовки.Документ Роль детермінації у розвитку звукорежисерської компетенції здобувачів вищої освіти(2023) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychСтаття присвячена конкретизації ролі детермінації у розвитку звукорежисерської компетенції здобувачів вищої освіти. У статті визначено поняття «детермінація», що введене у науковий обіг на початку ХХ століття, узагальнено зміст дефініції «детермінація» як філософської категорії на сучасному етапі розвитку філософії. Охарактеризовано кристалізацію ідеї детермінації та еволюцію змісту дефініції «детермінація» у історичній ретроспективі від поглядів Арістотеля до сучасності. Диференційовано поняття детермінізму, причинності (каузальності), взаємозв’язку та спрямованої взаємодії в категоріях філософії. Узагальнено різні підходи до змісту детермінації, які сформувалися у філософії та науці історично. Охарактеризовано розвиток детермінації на сучасному етапі, що позначається подальшим узагальненням цієї дефініції та виокремленням нових її різновидів. Визначено культурний детермінізм, який розглядається як концепція, за якою явища духовної культури відіграють певну роль у розвитку суспільства; а культура сприймається як відносно автономне утворення, незалежно від інших сфер життя. Узагальнено значення навчальних дисциплін історико-теоретичної та музикознавчої підготовки, які інтегрують детермінацію у свій зміст. Розглянуто музичне виконавство на прикладі гри та визначено подібність музики, звукорежисури та гри. Охарактеризовано існування музичного образу у виконавській інтерпретації музичних творів у дискурсі творчості. Зроблено акцент на співтворчості власне виконавця та звукорежисера, яка виникає у процесі концертного виконання музичного твору. Робиться висновок, що детермінація має напрочуд вагоме значення та відіграє важливу роль у розвитку звукорежисерської компетенції здобувачів вищої освіти та впливає як на освітній процес, так і на професійну діяльність випускників у процесі роботи за фахом.Документ Стилістична зумовленість побудови віртуального простору у звукорежисурі джазової музики(Гельветика, 2024) Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychОсобливості мистецтва джазу спричиняють суттєві відмінності у звукорежисурі джазової музики загалом та побудові віртуального простору зокрема. Для аналізу віртуального простору у звукорежисурі диференційовано поняття звучання музики в первинному звуковому полі, яке розглядається як сукупність усіх нюансів композиторського та виконавського задуму, та звучання музики у вторинному звуковому полі, під яким розуміється сукупність нюансів утілення композиції у віртуальному звуковому просторі. Специфіка джазу зумовлює визначені особливості створюваного віртуального звукового простору, серед яких виокремлюються: «близький звук», пов’язаний із традиційним простором джазового виконавства; загалом вужчий динамічний діапазон, зумовлений акустичною незбалансованістю більшості джазових складів. У статті обґрунтовуються особливості звукорежисури основних музичних інструментів і голосів у джазовій музиці, як-от: рояль (акцентована ударна природа звуковидобування, шуми демпферів і молоточків); ударна установка (помірне використання динамічної обробки, природність спектральних складників барабанів, розташування великого барабана на невеликому віддаленні за планом); контрабас (акцентованість виконавських призвуків та шумів, розташування на передньому плані); вокал (підкреслення верхнього частотного діапазону, близьке розташування за планом й активне використання пізніх ревербераційних відображень); дерев’яні духові інструменти (близьке розташування за планом зі збереженням стуку клапанів, дихання виконавця та звуку повітряного потоку); мідні духові інструменти (розташування у віртуальному аудіопросторі на значному віддаленні від слухача, що відрізняє мідні духові від інших інструментів у джазі до початку ХХІ століття). Робиться висновок про те, що звукорежисура джазової музики стилістично зумовлена та визначається також історичним періодом, школою звукорежисури або звукозапису, особливостями творчості окремого звукорежисера.Документ Типологія і специфіка естрадного вокального виконавства(2020) Джулай Євген Валерійович; Dzhulai Yevhen Valeriiovych; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі виявлені типологічні та специфічні характеристики естрадного вокального виконавства, а також уточнено зміст цієї категорії. Робота містить дослідження проблеми використання електронних освітніх ресурсів в процесі підготовки майбутніх вокалістів та аналіз елементів виконавської майстерності естрадних співаків міста Суми.