Перегляд за Автор "Duka Mariia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Typology of Information and Communication Technologies as Modern Means of English Language Grammar Competence Formation of 10-11 Form Students in a Secondary School(2021) Махнуша Світлана Михайлівна; Makhnusha Svitlana Mykhailivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaThe article overviews the problem of information and communication technologies typology as modern means of forming English language grammar competence of 10-11 form students in a secondary school. The essence of the concepts "information and communication technologies", "English language grammar competence" is specified. The review of the main means of information and communication technologies for the formation of English language grammar competence is fulfilled and the significance of its formation is justified.Документ Використання комп’ютерних технологій як сучасного засобу викладання іноземних мов у закладах вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia Volodymyrivna; Серпенінова Юлія; Serpeninova YuliiaУ статті досліджується низка теоретичних положень щодо особливостей упровадження інформаційно-комп’ютерних технологій під час навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Узагальнено переваги та проблемні аспекти використання інформаційно-комп’ютерних технологій у процесі навчання іноземних мов. Методичний потенціал упровадження інформаційно-комп’ютерних технологій розглядається у двох напрямках: розширення дидактичних можливостей з пошуку, обробки, аналізу, використання та представлення навчальної інформації й активізації навчального процесу шляхом посилення мотивації студентів. Систематизовано основні проблеми використання інформаційно-комп’ютерних технологій під час вивчення іноземних мов, зокрема: технічні, юридичні, методичні, психолого-педагогічні, кваліфікація викладача та недостатність фінансування. Здійснено критичний аналіз існуючих видів інформаційно-комп’ютерних технологій під час навчання іноземних мов. На основі проведеного дослідження існуючих підходів формалізовано типологізацію інформаційно-комп’ютерних технологій за такими критеріями: доступність, спосіб комунікації, наявність порталу для вчителя, наявність інформаційно-комунікаційної складової, засоби та ступінь використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчальній діяльності.Документ Властивості методичного потенціалу автентичних відеоматеріалів для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia Volodymyrivna; Пероганич Марина; Perohanych MarynaУ статті аналізуються теоретичні передумови використання автентичних відеоматеріалів у процесі навчання іноземних мов, зокрема під час формування компетентності в діалогічному мовленні. Систематизовано підходи до визначення поняття «відеоматеріал». Узагальнено критерії класифікації автентичних відеоматеріалів, розглянуто види відеоматеріалів відповідно до їх жанру, призначення, способу презентації, тематики, структурних особливостей, умов використання. Доведено переваги використання автентичних відеоматеріалів під час формування компетентності в діалогічному мовленні та специфіковано основні властивості їх методичного потенціалу.Документ Дидактичні переваги використання відео-блогів (влогів) під час формування в майбутніх учителів компетентності в англомовному говорінні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ статті аналізуються теоретичні передумови формування в майбутніх учителів компетентності у професійно спрямованому англомовному говорінні за допомогою відео-блогів (влогів). Висвітлено сучасні засади імплементації в навчальний процес інформаційно- комунікаційних технологій. Систематизовано підходи до визначення понять «блог» та «відео-блог» («влог»). Узагальнено критерії класифікації блогів, розглянуто види відео-блогів (влогів) відповідно до їх жанру, змістового наповнення та тематики. Проаналізовано функції відео-блогів у процесі навчання професійно орієнтованого англомовного говоріння. Доведено переваги використання автентичних відео-блогів під час формування в майбутніх учителів компетентності в англомовному професійно спрямованому говорінні.Документ Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури(2014) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ статті розглянуто результати перевірки ефективності методики навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури. Визначено завдання експерименту, сформульовано гіпотезу експерименту, описано структуру проведення експерименту, наведено та проаналізовано результати перед- та післяекспериментальних зрізів. У результаті проведеного експериментального дослідження доведено ефективність розробленої методики навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури.Документ Особливості формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення в учнів 6-го класу закладів загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia Volodymyrivna; Холодна Маргарита; Kholodna MarharytaУ статті висвітлено низку теоретичних положень щодо особливостей формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення учнів 6-го класу закладів загальної середньої освіти. Систематизовано підходи до визначення поняття «англомовна соціальна компетентність» та проаналізовано її специфічні складники: знання правил вербального й невербального спілкування, мовного етикету, табу, ритуалів, звичаїв та вміння такими знаннями користуватися на практиці. Уточнено складники компетентності в діалогічному мовленні. Узагальнено вимоги до формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення представлені в чинній шкільній програмі МОН для учнів 6-го класу закладів середньої загальної освіти. Доведено методичну доцільність інтегрованого формування в учнів 6-го класу закладів загальної середньої освіти соціальної компетентності та компетентності в діалогічному мовленні.Документ Поняття «лінгвосоціокультурна компетентність» та аналіз методів її формування в педагогічній теорії і практиці(2015) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ статті здійснено ретроспективний аналіз підходів до вирішення проблеми ефективного діалогу культур. Визначено сутність поняття «лінгвосоціокультурна компетентність», проаналізовано його структурно-компонентний склад та уточнено вимоги до формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів мовних вищих навчальних закладів. Специфіковано завдання формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів, які вивчають англійську мову як першу іноземну. Обґрунтовано необхідність навчання розуміння невербальних засобів комунікації у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності.Документ Типологія невербальних засобів комунікації для формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання(2016) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaСтаттю присвячено науково-методичним основам формування лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання. Проаналізовано підходи до визначення поняття «невербальні засоби комунікації». Визначено основні критерії класифікації невербальних засобів комунікації та подано типології невербальних засобів комунікації відповідно до фізичної природи їх продукування й відповідно до їх значення. Запропоновано методичну типологію невербальних засобів комунікації для формування в майбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі англомовного читання, яка враховує основні труднощі формування лінгвосоціокультурної компетентності, пов’язані з розумінням невербальних засобів комунікації.Документ Формування англомовної граматичної компетентності засобами інформаційно-комунікаційних технологій в учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти(2021) Махнуша Світлана Михайлівна; Makhnusha Svitlana Mykhailivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ роботі розглянуто теоретичні засади формування в учнів 10-11 класів англомовної граматичної компетентності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено методику формування англомовної граматичної компетентності учнів 10-11 класів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Здійснено експериментальну перевірку ефективності методики формування англомовної граматичної компетентності учнів 10-11 класів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.Документ Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні засобами блог-технологій в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти(2020) Синявіна Аліна Володимирівна; Syniavina Alina Volodymyrivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ магістерській роботі розглянуто систематизацію наукових знань щодо особливостей формування КММ; психолінгвістичних характеристик монологічного мовлення як виду мовленнєвої діяльності; психологічних особливостей учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи та методичного потенціалу англомовних блогів у навчанні учнів монологічного мовлення. Розглянуті етапи формування англомовної компетентності в монологічному мовленні засобами блог-технологій в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти. Також розробленні підсистеми вправ для формування компетентності в монологічному мовленні засобами блог-технологій, а Розглянуто формування методичних рекомендацій щодо формування англомовної компетентності в монологічному мовленні засобами блогтехнологій в учнів 7-х класів.Документ Формування англомовної компетентності у читанні на матеріалі сучасних казок в учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти(2020) Горобій Юлія Олександрівна; Horobii Yuliia Oleksandrivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaВ магістерській роботі досліджено теоретичне обґрунтування та практично розроблено технології формування англомовної компетентності у процесі читання сучасних казок в учнів 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти.Документ Формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення в учнів 6-х класів закладів загальної середньої освіти(2020) Холодна Маргарита Миколаївна; Kholodna Marharyta Mykolaivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaМагістерська робота присвячена дослідженню процесу формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення в учнів 6-х класів закладів загальної середньої освіти.Документ Формування в майбутніх економістів англомовної лексичної компетентності із застосуванням комп’ютерних технологій(2020) Серпенінова Юлія Сергіївна; Serpeninova Yuliia Serhiivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaВ роботі теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено методику формування в майбутніх економістів англомовної лексичної компетентності з використанням комп’ютерних технологій.Документ Формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти(2021) Панченко Юлія Олександрівна; Panchenko Yuliia Oleksandrivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ магістерській роботі досліджено теоретичне обґрунтування та практично розроблено методику формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків, списку використаних джерел (48 найменувань, з них 6 – іноземною мовою), додатків та резюме англійською мовою. Загальний обсяг роботи становить 130, з яких 58 – додатки.Документ Цілі та зміст навчання майбутніх хореографів професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia Volodymyrivna; Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті аналізуються теоретичні передумови навчання майбутніх хореографів професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення. Узагальнено вимоги до навчання майбутніх хореографів професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення відповідно до їх професіональної діяльності. Обґрунтовано актуальність формування в майбутніх хореографів компетентності у професійно спрямованому англомовному монологічному мовленні. Розглянуто специфіку монологічного мовлення як виду мовленнєвої діяльності. Уточнено поняття «монолог», «монологічне мовлення», «англомовна компетентність у професійно спрямованому монологічному мовленні майбутніх хореографів». Виокремлено компоненти (знання, уміння, усвідомленість) англомовної компетент¬ності у професійно спрямованому монологічному мовленні майбутніх хореографів.