Автореферати дисертацій
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Автореферати дисертацій за Автор "Balashov Dmytro Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до інноваційної професійної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro IvanovychУ дисертації пропонується розв’язання проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до інноваційної професійної діяльності. За термінологічним аналізом уточнено поняття «готовність майбутніх вчителів фізичної культури до інноваційної професійної діяльності», що є складним інтегрованим особистій ним утворенням, яке полягає в оволодінні майбутніми вчителями фізичної культури знаннями інноваційних видів рухової активності, прийомами й методами їх виконання та використання у професійній діяльності, забезпечує реалізацію інноваційної педагогічної діяльності та є підґрунтям для подальшої творчої самореалізації та професійного самовдосконалення. Показано, що формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до інноваційної професійної діяльності базується на цілісному, професійно-особистісному, редукційному, діяльнісному й інноваційному методологічних підходах та загальнодидактичних і специфічних принципах фізичного виховання (безперервності, прогресування тренувальних дій, циклічності, вікової адекватності впливу, емоційності) й принципах інноваційної професійної діяльності у галузі фізичної культури і спорту (мотивації, інноваційних знань, єдності традицій і новаторства, прогнозування і моделювання, креативності). Вибір критеріальної бази (предметний критерій з показником «Обсяг знань», практичний критерій з показниками «Гімнастична підготовленість» та «Організаційні дії», психологічний критерій з показниками «Мотивація» та «Самоаналіз») вплинув на визначення рівнів готовності (інтуїтивний, репродуктивний, усвідомлений, творчий). Статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту засвідчив ефективність упровадження в процес підготовки майбутніх учителів фізичної культури до інноваційної професійної діяльності науково обґрунтованої моделі, навчальних і методичних посібників, практичних рекомендацій.