Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Kosenko Yurii Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Sand-Art як метод корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Таран Євгенія Олександрівна; Косенко Юрій Миколайович; Taran Yevheniia Oleksandrivna; Kosenko Yurii MykolaiovychУ дослідженні викладено сучасні погляди на теорію і практику проблеми корекції агресії в дітей з особливими освітніми потребами засобом арт-терапії. Теоретична та практична значущість дослідження полягає у можливості застосування діагностичних методик та комплексу вправ з пісочної анімації для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Висвітлено прийоми корекції агресивної поведінки в дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії з використанням технології Sand-art. Дослідження може бути корисним для корекційних педагогів, психологів, здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта, батьків дітей з особливими освітніми потребами.Документ Дидактична гра як метод формування історичних понять у розумово відсталих учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychУ монографії теоретично обґрунтовано та експериментально доведено ефективність дидактичної гри як методу формування історичних понять у розумово відсталих школярів. Розроблено модель методу дидактичної гри з формування історичних понять у дітей із розумовою відсталістю, класифікацію ігор для уроків історії спеціальних шкіл, ігрові комплекси та методику їх застосування; визначено критерії та рівні сформованості історичних понять у розумово відсталих школярів. Книга розрахована на наукових працівників, педагогів, студентів, батьків розумово відсталих дітей, усіх, хто цікавиться спеціальною методикою навчання історії.Документ Корекційно-реабілітаційна діяльність в сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019-12) Боряк Оксана Володимирівна; Колишкін Олександр Володимирович; Косенко Юрій Миколайович; Курєнкова Анна; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Стайко О. С.; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Скиба Тетяна Юріївна; Прядко Любов Олексіївна; Золотарьова Тетяна Вікторівна; Лопатинська Н. А.; Пахомова Наталія Георгіївна; Пахомова В. А.; Чобанян Анна Варужанівна; Дмитрієва І. В.; Іваненко А. С.; Кузікова Світлана Борисівна; Усик Дмитро Борисович; Boriak Oksana Volodymyrivna; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Kosenko Yurii Mykolaiovych; Kurienkova Anna; Bondarenko (Kartava) Yuliia Anatoliivna; Staiko O. S.; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna; Skyba Tetiana Yuriivna; Priadko Liubov Oleksiivna; Zolotarova Tetiana Viktorivna; Lopatynska N. A.; Pakhomova Nataliia Heorhiivna; Pakhomova V. A.; Chobanian Anna Varuzhanivna; Dmytriieva I. V.; Ivanenko A. S.; Kuzikova Svitlana Borysivna; Usyk Dmytro BorysovychУ монографії представлено теоретичні та прикладні результати наукових досліджень науковців, аспірантів щодо реалізації навчання, виховання та розвитку дітей з особливми освітніми потребами (за нозологіями) та взаємодії з їх батьками, наведено моделі сучасної системи допомоги цим дітям. Монографія адресована широкому колу фахівців, спеціалістам у галузі спеціальної та інклюзивної освіти, аспірантам, студентам та батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами.Документ Навчання історії розумово відсталих школярів у 30-х – 40-х роках ХХ століття(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015) Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychУ статті висвітлено проблему вивчення історичного матеріалу розумово відсталими дітьми в радянській Україні у 30-х – 40-х роках ХХ століття, розглянуто питання становлення шкільного курсу «Історія СРСР» як самостійного навчального предмету у допоміжних навчальних закладах у 30-х – 40-х роках минулого століття. Проаналізовано роботи видатних радянських вчених-дефектологів щодо проблеми викладання історії у допоміжній школі, а саме розроблені ними вимоги до підручників для розумово відсталих школярів та необхідність застосування пропедевтичних заходів перед вивченням історії учнями з розумовою відсталістю. Вивчено погляди науковців щодо методики викладання історії учням допоміжної школи, досліджено змістовий компонент шкільного курсу «Історія СРСР» 30-х – 40-х років ХХ століття та встановлено, що у цей період учням, переважно, викладалася історія про боротьбу народних мас за краще життя, про революційні події 1905 та 1917 років, про життя та політичну діяльність лідерів ВКП(б) В. І. Леніна, Й. В. Сталіна тощо. Проаналізовано вимоги до знань, умінь і навичок з історії для учнів 6-7-х класів допоміжної школи за програмою 1938 року видання та програмові вимоги з історії для 5-7-х класів допоміжної школи від 1940 року. Відмічено надмірну заполітизованість цієї шкільної дисципліни, визначено кількість годин відведених на вивчення навчальних предметів «Історія СРСР» та «Конституція СРСР» у 30-х – 40-х роках минулого століття. Встановлено тісний взаємозв’язок між ідеологією радянської влади та змістом курсу історії, як у допоміжній школі, так і у масових навчальних закладах, визначено великі сподівання тогочасних партійних можновладців на виховні можливості курсу історії, а саме у таких аспектах, як суспільна й політична активність, атеїзм, патріотизм, інтернаціоналізм тощо.Документ Становлення та розвиток спеціальної методики навчання історії (друга половина ХІХ-початок ХХІ століть)(Букрек, 2016) Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychУ монографії вперше в українській корекційній педагогіці досліджено історичний досвід, теорію та практику навчання історії розумово відсталих учнів, висвітлено особливості розвитку спеціальної методики навчання історії на кожному етапі розвитку України з другої половини ХІХ – початку ХХІ століть. Книга розрахована на наукових працівників, педагогів, студентів, батьків розумово відсталих дітей, усіх, хто цікавиться спеціальною методикою навчання історії.Документ Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2014) Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychУ статті висвітлюється проблема вивчення історичного матеріалу розумово відсталими дітьми в Україні у дореволюційний період, розглядаються питання становлення системи навчальних закладів для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку у другій половині ХІХ – початку ХХ століття. Досліджено засоби, методи і прийоми навчання історії розумово відсталих дітей у допоміжних класах і спеціальних школах дореволюційної Росії. Проаналізовано погляди вітчизняних і закордонних вчених-дефектологів на проблему викладання історії розумово відсталим школярам. Здійснено аналіз змісту навчального курсу з історії та шкільного предмету «Закон Божий» у дореволюційних закладах для розумово відсталих дітей. Висвітлено основний зміст методичних посібників з історії кінця ХІХ століття.Документ Формування історичних знань у розумово відсталих учнів у радянській Україні у 50-60-х роках ХХ століття(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2015) Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychУ статті досліджується проблема навчання історії дітей із розумовою відсталістю на території України у 50-х – 60-х роках ХХ століття. Здійснено аналіз підручників історії, які використовувалися у допоміжних школах у вищезазначений період. Досліджено зміст курсу історії СРСР для розумово відсталих школярів середини ХХ століття. Висвітлено методи формування історичних знань в учнів спеціальних навчальних закладів. Описано найбільш популярні позакласні форми вивчення історії розумово відсталими дітьми. Вивчено погляди вчених-дефектологів цього періоду щодо підвищення якості засвоєння навчального матеріалу розумово відсталими школярами на уроках історії. Зазначено, що учні українських допоміжних шкіл вивчали найбільш яскраві історичні епізоди, присвячені життю мешканців Росії за кріпацьких та капіталістичних часів, подіям 1917 року у Петрограді та приходу більшовиків до влади, радянському періоду вітчизняної історії. Відмічено, що лише два епізоди курсу історії СРСР були присвячені минулому України: Переяславській Раді та битві російської армії зі шведським військом під Полтавою у 1709 році. Встановлено, що у 50-х – 60-х роках ХХ століття курс «Історія СРСР» викладався у 7-8 класах допоміжної школи.