Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 97
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема соціальної інтеграції слабочуючих підлітків і шляхи її розв’язання за допомогою засобів адаптивної фізичної культури(ПДПУ імені К. Д. Ушинського, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розглянута проблема соціальної інтеграції слабочуючих підлітків та визначені шляхи її розв’язання за допомогою засобів адаптивної фізичної культури. Однією з основних умов соціальної адаптації слабочуючих школярів є досягнення ними такого рівня фізичних кондицій, який би дозволив їм адаптуватись до соціальних норм і майбутнього самостійного життя.Документ Використання засобів адаптивної фізичної культури під час корекції рухових порушень дітей із розладами слуху(2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обгрунтовано використання засобів адаптивної фізичної культури у процесі корекції рухових порушень дітей із дефектами слуху. Застосування засобів адаптивної фізичної культури, дає можливість розширити коло засобів корекції рухових порушень дітей із вадами слуху, що сприяє формуванню та вдосконаленню компенсаторних механізмів, зміцненню функціональних систем організму, зростанню інтересу до систематичних занять фізичними вправами, повноцінної участі даних дітей у суспільному житті та їх соціальній адаптації.Документ Формування системи адаптивного фізичного виховання в сурдопедагогіці(СНУ імені Лесі Українки, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розглядаються основи формування системи адаптивного фізичного виховання в сурдопедагогіці. Акцентується увага на розгляді мети, завдань, форм, методів і засобів адаптивного фізичного виховання стосовно глухих і слабочуючих дітей. Розкривається значення адаптивного фізичного виховання у вирішенні завдань фізичної реабілітації та соціальної адаптації дітей з вадами слуху.Документ Особливості рухової сфери слабочуючих школярів старшого віку та шляхи її корекції засобами адаптивної фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі зосереджена увага на особливостях розвитку рухової сфери слабочуючих школярів старшого віку. З метою її корекції пропонується використання засобів адаптивної фізичної культури, розкривається її значення у вирішенні завдань фізичної реабілітації та соціальної адаптації дітей з вадами слуху.Документ Корекція рухових порушень дітей з вадами слуху та їх соціальна адаптація(ЛДІФК, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі увага приділяється проблемі корекції рухових розладів дітей з вадами слуху та їх соціальній адаптації через фізичні вправи та спорт. Розглядається також питання про інтеграцію дітей з погано слухом у навколишнє середовище здорових однолітків.Документ Дослідження функціонального стану фізіологічних систем організму слабочуючих підлітків 15–16 років за допомогою спеціальних тестів(2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються засоби адаптивного фізичного виховання, які входять до програми корекції рухових порушень дітей старшого шкільного віку з розладами слуху. За допомогою спеціальних тестів доводиться комплексний вплив позаурочних секційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання на функціональні можливості організму слабочуючих юнаків.Документ Педагогічні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається зміст програми з корекції рухових порушень слабочуючих учнів старших класів засобами адаптивного фізичного виховання. Обґрунтовується пошук форм фізкультурно-спортивної діяльності, адаптованих до функціонального стану і фізичного рівня осіб із розладами слуху. Визначені прийоми та методи навчання вправам адаптивної спрямова-ності під час роботі із слабочуючими юнаками, акцентується увага на особливостях їх застосування.Документ Визначення ефективності підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять з фізичної культури(ЛДІФК, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначено ефективність підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять фізичною культурою. Отримані дані, як про рівень рухової підготовленості слабочуючих юнаків, так і про ефективність форм та методів їх підготовки, свідчать про те, що у більшості респонденти вважають свій рівень фізичної підготовленості явно недостатнім та хотіли б його покращити за рахунок проведення додаткових занять з різних видів фізкультурно-спортивної діяльності в урочний та позаурочний час.Документ Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ навчально-методичному посібнику розкрито загальну мету, завдання, функції, принципи, засоби та методи нового напрямку в дефектології – адаптивного фізичного виховання. Викладено методику застосування засобів адаптивного фізичного виховання для слабочуючих учнів старших класів спеціальної школи в позаурочний час з метою їх фізичної та соціальної реабілітації на основі використання настільного тенісу, силової підготовки, плавання та циклічних видів рухової активності протягом навчального року. Розраховано на фахівців у галузі корекційної педагогіки та фізичної реабілітації осіб із розладами слуху, які проводять заняття з фізичної культури та спорту в спеціальних школах для глухих і слабочуючих дітей, тренерів-викладачів з інвалідного спорту, студентів спеціальностей «Фізична реабілітація», «Фізична культура та Олімпійський і професійний спорт», «Дефектологія».Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою покращення рівня соціальної адаптації слабочуючих старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychУ статті розкрито зміст методики корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників засобами адаптивного фізичного виховання та обґрунтовано її позитивний вплив на рівень їхньої соціальної адаптації за допомогою використання спеціальних психодіагностичних методів.Документ Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання(2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються найбільш ефективні засоби та методи розвитку мовлення у слабочуючих старшокласників у процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які ґрунтуються на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується комплексний вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мовлення на підставі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та функціональний стан рухового аналізатора.Документ Удосконалення корекційної роботи з фізичного виховання із слабочуючими старшокласниками в умовах спеціальної школи-інтернату(2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначені шляхи покращення корекційної роботи з фізичного виховання із слабочуючими старшокласниками в умовах спеціальної школи-інтернату за допомогою активізації позаурочної фізкультурно-оздоровчої діяльності із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання. Конкретизовано сутність поняття “адаптивне фізичне виховання” та визначено його корекційне значення в контексті розвитку дітей з розладами слуху, доведено його позитивний вплив на рухову сферу юнаків означеної нозології.Документ Корекційне значення засобів адаптивного фізичного виховання у відновленні рухових функцій дітей з розладами слуху(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається сутність використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою відновлення рухових функцій дітей з розладами слуху. Обґрунтовується їх корекційне значення у фізкультурно-оздоровчої діяльності дітей даної нозології.Документ Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у роботі із слабочуючими старшокласниками(ХДАДМ (ХХПІ), 2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються найбільш ефективні методи навчання слабочуючих юнаків засобам адаптивного фізичного виховання, акцентується увага на особливостях їхнього використання. Обґрунтований комплексний вплив занять за експериментальною методикою на стан рухової сфери слабочуючих старшокласників.Документ Удосконалення режимів рухової активності слабочуючих старшокласників у ході позаурочних занять за допомогою засобів адаптивного фізичного виховання(2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито шляхи вирішення проблеми корекції рухової сфери слабочуючих старшокласників із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання, формування оптимальних режимів рухової активності юнаків з розладами слуху в умовах спеціальної школи, обґрунтовано педагогічні умови корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників у процесі застосування засобів адаптивного фізичного виховання.Документ Соціальна реабілітація дітей з порушеннями слуху засобами адаптивної фізичної культури(ПП Мошинський В. С., 2006) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито зміст методики проведення фізкультурно-оздоровчих занять із слабочуючими юнаками в позаурочний час із застосуванням засобів адаптивної фізичної культури, яка сприяє процесу їхньої соціальної реабілітації. Науково обґрунтовано методику корекції рухових порушень юнаків означеної нозології, її ефективність і позитивний вплив на рівень їхньої соціальної реабілітації, методику мовленнєвого забезпечення занять фізичними вправами адаптаційної спрямованості, досліджено рівень адаптаційної поведінки слабочуючих юнаків.Документ Педагогічні аспекти використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з особливостями інтелектуального розвитку(ПП Мошинський В. С., 2007) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито зміст методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з особливостями інтелектуального розвитку, сутність якої зводиться до поєднання комплексу рухових дій („алфавіту рухів тіла”) і спеціально розроблених або модифікованих рухливих ігор в процесі навчання дітей. Визначено її позитивний вплив на рівень рухової активності, оздоровлення та корекцію психофізичного розвитку учнів молодшого шкільного віку з особливостями інтелектуального розвитку спеціальних шкіл.Документ Особливості методики застосування засобів адаптивного фізичного виховання для учнів з розладами слуху(Аксіома, 2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обґрунтувуються особливості методики застосування засобів адаптивного фізичного виховання для учнів з розладами слуху, визначені найбільш ефективні засоби та методи АФВ слабочуючих старшокласників та їх комплексний вплив на розвиток рухової сфери осіб даної нозології.Документ Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку мовлення слабочуючих старшокласників(НВФ „Українські технології”, 2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку мовлення слабочуючих старшокласників з метою корекції рухових порушень учнів даної нозології, які ґрунтуються на використанні спеціально розроблених методів і форм застосування фізичних вправ. Обґрунтовується вплив занять за експериментальною методикою на розвиток мовлення слабочуючих старшокласників на підставі засвоєння фізкультурно-спортивної термінології та розвиток їх рухової сфери.Документ Розвиток рухової сфери учнів старшого шкільного віку з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання(ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розглядається проблема розвитку рухової сфери слабочуючих юнаків засобам адаптивного фізичного виховання, визначаються найбільш ефективні методи навчання, акцентується увага на особливостях їх використання. Обґрунтований комплексний вплив занять за експериментальною методикою на стан рухової сфери слабочуючих старшокласників.