Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Parfilova Svitlana Leonidivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methods of Using Fiction for the Development of Artistic-Speech Activity of Preschool Children(Frankfurt, Deutschland Poitiers, France Los Angeles, USA, 2021-03) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaThe article considers the methods that promote development of artistic-speech activity by means of fiction. The methods of artistic-aesthetic consciousness formation are determined: narrative or explanation of the preschool teacher, retelling the fairy tale “in one’s own words”, direct storytelling, reading-viewing literary works, conversation. The methods of artistic-speech activity organization are characterized: analysis of a fictional text; commenting on a literary work with non-textual materials; observations or excursions; comparison; lexical and stylistic analysis of the work. The methods of stimulating practical verbal creativity are revealed: creation of problem-searching situations, emotional action, modeling interactive games, realization of a literary work, literary creativity, dramatization and staging of works.Документ Психолого-педагогічні підходи до проблеми мотивації(2021) Парфілова Світлана Леонідівна; Бутенко Віта Григорівна; Білєр Оксана Славіківна; Харькова Євдокія Дмитрівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Butenko Vita Hryhorivna; Bilier Oksana Slavikivna; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaСтаття присвячена аналізу історичного розвитку поглядів на проблему мотивації й узагальненню існуючих концепцій та підходів до вивчення її сутності, природи та структури. Конкретизовано актуальну мотивацію, яка складається із сили мотиву та інтенсивності ситуативних детермінант мотиваціїДокумент Психолого-педагогічні підходи до проблеми навчальної мотивації молодших школярів(2014) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Лисенко Оксана Сергіївна; Lysenko Oksana SerhiivnaСтаття присвячена аналізу поглядів на проблему мотивації. Розглянуто існуючі підходи до формування навчальної мотивації молодших школярів. У статтi розкрито поняття мотивації, навчальної мотивації; розкрито зміст мотивів, охарактеризовано провідні групи мотивів. Визначено умови формування навчальних мотивів. Виявлено особливості створення ситуації успіху у навчальній діяльності як суб'єктивного психічного стану задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища.Документ Розвиток дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку у процесі реалізації проекту(2020) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ розділі розкрито проблеми сформованості дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку, що випливають у першу чергу з низького рівня пізнавального інтересу. Для розвитку дослідницької діяльності дітей запропоновано проект роботи на метеорологічному майданчику закладу дошкільної освіти. Перевірка ефективності реалізації даного проекту показала значне підвищення пізнавального інтересу до самої діяльності та змісту знань про неживу природу, сформованість умінь проводити спостереження за погодою у дітей.Документ Урахування вікових особливостей молодших школярів у процесі формування пізнавальної мотивації(2011) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ статті висвітлено різні погляди на проблему можливості цілеспрямованого формування і розвитку пізнавальних мотивів. Виділено позитивні та негативні аспекти мотивації учіння молодшого школяра, описано динаміку її розвитку протягом цього віку, розкрито причини зниження пізнавальної мотивації.Документ Формування пізнавальної мотивації і вікових особливостей молодших школярів(2020) Парфілова Світлана Леонідівна; Павлущенко Наталія Миколаївна; Шаповалова Ольга Віталіївна; Бутенко Віта Григорівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Shapovalova Olha Vitaliivna; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено різні погляди на проблему можливості цілеспрямованого формування і розвитку пізнавальних мотивів. Виділено позитивні та негативні аспекти мотивації учіння молодшого школяра, описано динаміку її розвитку протягом цього віку, розкрито причини зниження пізнавальної мотивації.