Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Kondratiuk Svitlana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methods of Using Fiction for the Development of Artistic-Speech Activity of Preschool Children(Frankfurt, Deutschland Poitiers, France Los Angeles, USA, 2021-03) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaThe article considers the methods that promote development of artistic-speech activity by means of fiction. The methods of artistic-aesthetic consciousness formation are determined: narrative or explanation of the preschool teacher, retelling the fairy tale “in one’s own words”, direct storytelling, reading-viewing literary works, conversation. The methods of artistic-speech activity organization are characterized: analysis of a fictional text; commenting on a literary work with non-textual materials; observations or excursions; comparison; lexical and stylistic analysis of the work. The methods of stimulating practical verbal creativity are revealed: creation of problem-searching situations, emotional action, modeling interactive games, realization of a literary work, literary creativity, dramatization and staging of works.Документ Prognostic Research of Changes in the Phenotypic Features in the Musculoskeletal Apparatus in Children with Joint Hypermobility that Require Physical Rehabilitation(2018) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Скиба Ольга Олександрівна; Skyba Olha Oleksandrivna; Пшенична Любов Василівна; Pshenychna Liubov Vasylivna; Дяченко Юлія Леонідівна; Diachenko Yuliia LeonidivnaThe study explores the specifics of local involvement of structures of musculoskeletal apparatus in dysplastic process. The researchers estimated the significance of external and visceral phenotypic features for further development of pathologic process in children with joint hypermobility as one of the main manifestations of undifferentiated connective tissue dysplasia. It is established that the examined cohort have physiologic joint mobility as well as mild, medium or severe degree of joint hypermobility. The research of prognostic significance of correlation patterns of certain features of joint hypermobility in children enabled constructing conceptual contextual and abstracted mathematical model. It is established that most indicators of physical development are significant factors of phenotypic manifestation of joint hypermobility in children aged 4–6, but the most dominant are: body length, chest circumference, body mass, foot length and arm span. While the influence of such factors as platypodia, hand length, postural kyphosis and scoliosis is less significant compared to that of the indicators mentioned above.Документ Здоров’язберігаючий компонент у вихованій роботі початкової школи(2010) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті розглядаються питання застосування у виховній роботі початкової школи здоров’язберігаючого компоненту. Автор пропонує впровадження у навчально-виховний процес початкової школи моделі інтегрованого підходу до виховання у молодших школярів здорового способу життя. Висвітлює основні напрями виховної роботи щодо збереження здоров'я молодших школярів.Документ Педагогічні умови формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності(2014) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Праженик Ганна Леонідівна; Prazhenyk Hanna LeonidivnaУ статті розглядається проблема збереження, зміцнення та відтворення здоров’я молодших школярів. Автори вбачають її рішення шляхом визначення та дотримання спеціальних педагогічних умов, які перебувають у змістовому та функціональному взаємозв’язку і взаємозалежності, що забезпечує збереження здоров’я молодших школярів. Перспективними напрямами для майбутніх наукових розвідок автори вважають висвітлення особливостей підготовки майбутніх вчителів початкової школи до здоров’язбережувального виховання учнів.Документ Педагогічні чинники ризику захворюваності молодших школярів(2015) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті розглядається проблема впливу негативних педагогічних чинників на здоров’я молодших школярів. Експериментальне дослідження проблеми свідчить, що попередити виникнення «шкільних хвороб» можливо шляхом створення здоров’язбережувального шкільного середовища та відповідності навчального плану і програм фізичним і психічним можливостям молодших школярів. Перспективним є подальше дослідження об’єктивних і суб’єктивних факторів, які негативно впливають на стан здоров’я молодших школярів як у навчальному процесі, так і поза ним.Документ Проблема наступності дошкільної і початкової освіти(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності. Розкриваються наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи.Документ Проблема преемственности дошкольного и начального образования(2012) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaВ статье рассматриваются вопросы о психолого-педагогической готовности детей дошкольного возраста к обучению в школе и о необходимости подготовки педагогических кадров к такого родя деятельности. Раскрываются научные аспекты преемственности дошкольного и начального образования, указывается на позитивное влияние преемственности в работы детского сада и начальной школы.Документ Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти(2014) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статті висвітлено актуальні питання підготовки майбутніх учителів до впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти. Обґрунтовано необхідність уведення спецкурсів: «Технологія викладання англійської мови у початковій школі», «Практичний курс англійської мови з методикою викладання у початковій школі», «Інформатика з методикою викладання у початковій школі», «Інноваційні методики викладання інформатики в початковій школі», «Основи інформаційної культури вчителя початкової школи».Документ Підготовка майбутніх фахівців початкової освіти у вищих навчальних закладах до здоров’язбережувального виховання учнів(2015) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті розглядається проблема підготовки майбутніх фахівців початкової освіти до збереження, зміцнення здоров’ята формування здорового способу життяу молодших школярів. Автори вбачають її рішення шляхом запровадження у навчальний процес ВНЗ активних форм методів навчання, які формують та розвивають здоров’язбережувальну компетентність майбутнього вчителя початкових класів.Перспективними напрямами для майбутніх наукових розвідок автори вважають висвітлення особливостей підготовки майбутніх вчителів початкових класів до створення здоров’язбережувального виховного середовища.Документ Технологія організації сучасного уроку в початковій школі(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Рубан Лариса Іванівна; Ruban Larysa IvanivnaУ статті на підставі аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури розкрито складові технології сучасного уроку в початковій школі та технологію його організації. Виділено основні етапи та визначено їх складові щодо підготовки та реалізації організаційного аспекту уроку.Документ Формування у молодших школярів правил природовідповідного харчування(2011) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті проаналізовано та обґрунтовано вплив харчування на зростаючий організм, визначено шляхи формування у молодших школярів правил раціонального харчування, доведена необхідність дотримання природовідповідності в організації режиму харчування учнів початкової школи. Авторм висвітлено експериментальне впровадження природовідповідного харчування молодших школярів у добовий розподіл.