Кафедра дошкільної і початкової освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дошкільної і початкової освіти за Автор "Bilier Oksana Slavikivna"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Competence and Professional Skills in Training Future Specialists in the Field of Physical Education and Sports(2020) Іваній Ігор Володимирович; Вертель Антон Вікторович; Зленко Наталія Миколаївна; Бутенко Віта Григорівна; Білєр Оксана Славіківна; Ivanii Ihor Volodymyrovych; Vertel Anton Viktorovych; Zlenko Nataliia Mykolaivna; Butenko Vita Hryhorivna; Bilier Oksana SlavikivnaThe relevance of the problem is determined by the need to understand the further strategy of improving the training of physical education and sports specialists. The purpose of the article is to study the problem of correlation between the notions of “competence” and “professional skill” in the context of the formation of a specialist in the field of physical education and sports. The study of the relationship between the notions of “competence” and “professional skill” was conducted on the basis of an array of special literature on the competent approach to training of physical education and sports specialists, including more than 200 sources published in different countries. The article analyses negative trends in the content of training future specialists in the system of higher professional physical education based on a competence approach. The acme-culturological approach for improving the professional training of future specialists is proposed and tested, the stages of formation of professional skills of future specialists in the training process are presented. There is a need to focus on the identified features of professional training of young people to professions in the field of physical education and sports. The proposed system of professional training of future specialists of physical education and sports on acme-culturological bases directs teachers to improve the quality of training graduates in their future professional activities.Документ Model of the Development of Creative Thinking Primary School Students in the Process of Extracurricular Work(2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaThe article considers the possibilities of modeling based on which a model of the development of creative thinking primary school students in the process of extracurricular work is theoretically justified and developed, which has three components: the first component is the parts of creative thinking, namely: creative imagination, the ability to speak new and associative and figurative thinking. The second component is the methods of development creative thinking, within the scope of the study they were defined as: educational and developmental methods, motivational methods and creative and productive methods. The third component is pedagogical conditions for the development of creative thinking. Pedagogical conditions included: activation of creative activity, which is realized through the activation of thinking, creative imagination, observation of each student; giving the teacher freedom of action to demonstrate his creative abilities while performing tasks aimed at developing creativity; the introduction of game moments that motivate the creative activity of students, give an opportunity to be realized in a more favorable, psychologically positive atmosphere; the ability to create a sense of satisfaction and joy from success in students, the development of creativity; creation of an art space: a classroom, relaxation art corners, a hobby workshop, a gallery of student creativity; the use of innovative technologies in the process of extracurricular activities, for example, project activitiesДокумент The Influence of Non-Traditional Drawing Techniques on the Development of Creativity of Preschool-Aged Children(2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaIn the article, a theoretical substantiation of the creativity development problem of older preschool children by means of non-traditional drawing is carried out. The authors consider creativity as a pedagogical category and its specifics in older preschool children and determine the features of using non-traditional drawing techniques for the development of creativity of older preschool children through giving a concise description of the most effective of them.Документ Методичні рекомендації до вибіркового курсу «Сучасні освітні системи країн Європи»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ методичних рекомендаціях подано матеріали, що містять систематизований методичний і практичний матеріал, що дозволить правильно організувати формування у здобувачів бакалаврського рівня цілісної і логічно-послідовної системи знань з провідних ефективних освітніх систем Європи, умінь аналізувати, адаптувати та синтезувати отриману систему знань для використання у практичній діяльності та підвищувати свою професійну компетентність через ознайомлення з європейськими освітніми системами та синтезом їх позитивних сторін для використання у власній професійній діяльності. Для здобувачів вищої педагогічної освіти, вчителів початкового рівня освіти.Документ Методичні рекомендації до курсу «Вступ до спеціальності»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ методичних рекомендаціях подано матеріали, що містять систематизований методичний і практичний матеріал, що дозволить правильно формувати у здобувачів загальне уявлення про структуру, зміст, характер і специфіку майбутньої професійної діяльності; ознайомити їх зі змістом та основними формами навчання у закладі вищої початкової освіти; надати уявлення про раціональні форми, методи самостійної роботи та роль самовиховання у формуванні основ педагогічної майстерності та фахових компетентностей; сприяти формуванню загальних, професійних компетентностей вчителя початкових класів. Для здобувачів вищої педагогічної освіти спеціальності 013 Початкова освіта.Документ Методичні рекомендації до курсу «Методика навчання іноземної мови»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ методичних рекомендаціях подано матеріали, що містять систематизований методичний і практичний матеріал, що дозволить правильно організувати формування відповідних компетентностей і програмованих результатів навчання здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта в методиці викладання мовно-літературної галуз початкової освіти (англійська мова). Для здобувачів вищої освіти, вчителів початкового рівня освіти.Документ Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у великій Британії та Україні: порівняльний аналіз(Science and Education a New Dimension, 2021) Шаповалова Ольга Віталіївна; Бутенко Віта Григорівна; Павлущенко Наталія Миколаївна; Білєр Оксана Славіківна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Butenko Vita Hryhorivna; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Bilier Oksana SlavikivnaУ статті здійснено порівняльний аналіз організаційних засад функціонування загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії та України. Конкретизовані обов’язкові етапи навчання у школах України та Великої Британії, які впливають на процес становлення і розвиток середньої освіти.Документ Програма кваліфікаційного екзамену з англійської мови з методикою викладання в початковій школі(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaПрограма призначена для складання випускного атестаційного іспиту спеціальності 013Початкова освіта із додатковою спеціальністю 014.02 Англійська мова та література і складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів початкової освіти. У програмі відображені основні вимоги до знань випускників та надані методичні рекомендації щодо підготовки відповідей за кваліфікаційним екзаменом з англійської мови з методикою викладання в початковій школі.Документ Психолого-педагогічні підходи до проблеми мотивації(2021) Парфілова Світлана Леонідівна; Бутенко Віта Григорівна; Білєр Оксана Славіківна; Харькова Євдокія Дмитрівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Butenko Vita Hryhorivna; Bilier Oksana Slavikivna; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaСтаття присвячена аналізу історичного розвитку поглядів на проблему мотивації й узагальненню існуючих концепцій та підходів до вивчення її сутності, природи та структури. Конкретизовано актуальну мотивацію, яка складається із сили мотиву та інтенсивності ситуативних детермінант мотиваціїДокумент Розвиток 4К навичок у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО та вчителів початкових класів(2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaСучасне суспільство швидко змінюється, вимагаючи від нас нових підходів до навчання та виховання наступного покоління. У цьому контексті, формування «soft skills» (м'яких навичок) у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів стає важливим й актуальним завданням. Це вимагає включення в освітній процес закладу вищої педагогічної освіти педагогічних технологій, методів та прийомів спрямованих не лише на передачу знань, але й на розвиток комунікаційних, лідерських, творчих та інших навичок. У цій статті відбувається розгляд суті поняття «soft skills», відповідно до якого визначено складові «4К навичок» (комунікаційні навички, навички командної роботи, креативність та критичне мислення). Зазначимо, що специфіка «4К навичок» у вихователів і вчителів початкових класів полягає в тому, що вони є ключовими компетенціями, необхідними для успішного викладання у початковій школі чи організації освітнього процесу в ЗДО. Перш за все, вихователі ЗДО і вчителі початкових класів повинні мати вміння критично та креативно мислити, ефективно спілкуватися зі здобувачами та їх батьками, виявляти емпатію, розвивати співпрацю та колективну роботу. Вони також повинні мати навички організації та реалізації командної роботи, щоб керувати класом та мотивувати здобувачів освіти до досягнення успіху. Автори описують особливості розвитку 4К навичок у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО та вчителів початкових класів становлять конкретні вправи, прийоми, алгоритми та інформаційні технології, що сприяють формуванню «4К навичок». Загалом, науковці доходять висновку, що «4К навичок» є не менш важливими, ніж «hard skills» (жорсткі навички) та впливають на багато аспектів освітнього процесу. Тому їх формування та розвиток має бути важливою складовою професійної підготовки майбутніх вихователів та вчителів початкових класів, що, своєю чергою, обумовить створення сприятливого середовища для розвитку здобувачів початкової освіти та в цілому покращить освіту в Україні та швидше долучить її до єдиної європейської спільнотиДокумент Розвиток креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи(2021) Озджан Людмила Миколаївна; Ozdzhan Liudmyla Mykolaivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи. Проаналізовано сучасний стан розвитку креативного мислення учнів початкових класів та виявлено особливості організації позакласної роботи з учнями початкових класів НУШ. Описано педагогічні умови розвитку креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Розвиток креативності дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційного малювання(2021) Аузяк Надія В’ячеславівна; Auziak Nadiia Viacheslavivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку креативності дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційного малювання. Проаналізовано креативність як педагогічну категорію, охарактеризовано складові і специфіку її розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Визначено особливості використання нетрадиційних технік малювання в освітньому процесі ЗДО. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Розвиток словникового запасу учнів початкової школи засобами Lego-технології(2021) Школьна Олена Валеріївна; Shkolna Olena Valeriivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі розвитку словникового запасу учнів початкової школи засобами Lego-технології. Визначено можливості застосування інноваційних Lego-технології як методу розвитку словникового запасу у учнів початкової школи. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Розвиток іншомовного спілкування дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності(2021) Демченко Ганна Олександрівна; Demchenko Hanna Oleksandrivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено ефективність моделі розвитку іншомовного спілкування дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Формування в здобувачів початкової освіти умінь розв’язувати задачі на рух на засадах діяльнісного підходу(2023) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna; Шаповалова Ольга; Shapovalova OlhaУ статті описано практичний досвід реалізації діяльнісного підходу при формуванні в здобувачів початкової освіти умінь розв’язувати задачі на рух на підготовчому етапі роботи над ними.Документ Інтерактивні методи навчання для розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи(2021) Зосіменко Світлана Олексіївна; Zosimenko Svitlana Oleksiivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana SlavikivnaУ дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів через використання інтерактивних методів навчання. Проаналізовано педагогічні умови реалізації моделі розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів через використання інтерактивних методів; визначено ефективні засоби, методи та прийоми для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.