Кафедра дошкільної і початкової освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дошкільної і початкової освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 235
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стан вивченості фітопатогенних мікроміцетів Лісостепу України(1998) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВивчення фітопатогенних мікроміцетів на території Лісостепу України почалося в кінці 19 ст. На початку і в середині 20 ст. обстежувалися окремі території. З 70-х років почалися планомірні дослідження окремих груп мікроміцетів.Документ Борошнисторосяні гриби північної частини Харківського Лісостепу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaДля півночі Харківського Лісостепу представлено 48 видів з 9 родів порядку Erysiphales. Найбільша кількість видів паразитує на представниках родин Rosaceae, Asteraceae, Fabaceae. Найбільше видів рослин-живителів також належить до цих родин. Проаналізовано поширення борошнисторосяних грибів у різних рослинних угрупованнях. Найбільша видова різноманітність характерна для культурних ценозів та широколистяних лісів.Документ Мікологічні дослідження на Сумщині(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Карпенко Катерина Кіндратівна; Karpenko Kateryna KindrativnaПодано коротку історію дослідження мікофлори на території Сумської області з 1887 по 2000 рр.Документ Гриби порядку Erysiphales Краснопільсько-Тростянецького геоботанічного району(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодано результати вивчення мікофлори порядку Erysiphales на території Краснопільсько-Тростянецького геоботанічного району. Виявлено 45 видів з 9 родів, поширених у різних рослинних угрупованнях. Відмічені найпоширеніші та найрідкісніші представники.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на рідкісних рослинах Сумського геоботанічного округу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaБули проведені обстеження природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу, де на рідкісних рослинах виявлені специфічні для них гриби-паразити.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на синантропних рослинах Харківського лісостепу(2000) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНа території Харківського Лісостепу на синантропних рослинах виявлено 67 представників порядку Uredinales, 42 - Erysiphales, 32 - Peronosporales і 10 - Ustilaginales. На бур'янах паразитували мікроміцети 72 видів, а виключно на культурних рослинах - 38 видів.Документ Пероноспоральні гриби Харківського Лісостепу(2002) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaНа території Харківського Лісостепу виявлено 68 видів мікроміцетів порядку Peronosporales. Найбільша їх різноманітність у лісових і культурних угрупованнях.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети штучних та рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2006) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодані результати мікологічних досліджень штучних і рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу. У штучних лісонасадженнях виявлено 64 види представників порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales і Ustilaginales. У культурних угрупованнях - 105 видів мікроміцетів. У рудеральних фітоценозах зареєстровано 61 вид вказаних порядків.Документ Особливості виховання у молодших школярів здорового способу життя(Зволейко Д. Г., 2009) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті обговорюється питання впровадження у навчально-виховний процес початкової школи змісту виховання у молодших школярів здорового способу життя.Документ Формування тестів в імітаційній моделі контролю успішності навчання(2010) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Алексєєв Олександр Миколайович; Aleksieiev Oleksandr MykolaiovychУ статті розвинені положення імітаційної моделі тестового контролю успішності навчання в частині вдосконалення процедури формування тесту. Пропонується для рішення про включення тестового завдання враховувати складність завдання і використовувати ітераційні обчислення з тим, щоб за допомогою алгоритмів оптимізації, які керують процесом випадкового перебору створити тест, у якому сума індексів складності завдань відповідає критеріям сукупної значущості або складності. Дається розгорнутий виклад математичного апарату, який використовується для обґрунтування схвалюваних рішень щодо формування тесту. Наводиться приклад, що демонструє основні етапи ітераційних обчислень і механізми досягнення оптимальності за критеріями сукупної значущості і складності.Документ Здоров’язберігаючий компонент у вихованій роботі початкової школи(2010) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті розглядаються питання застосування у виховній роботі початкової школи здоров’язберігаючого компоненту. Автор пропонує впровадження у навчально-виховний процес початкової школи моделі інтегрованого підходу до виховання у молодших школярів здорового способу життя. Висвітлює основні напрями виховної роботи щодо збереження здоров'я молодших школярів.Документ Облігатнопаразитні мікроміцети природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ 9 природоохоронних об'єктах Сумського геоботанічного округу виявлено 93 види облігатнопаразитних мікроміцетів, які належать до порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales та Ustilaginales. У статті подано їх розподіл за рослинними угрупованнями. Більшість представників знайдено у лісових і степових формаціях. Також зазначені гриби-паразити рідкісних рослин даної території.Документ Концепція "здоров'я" у сучасній медицині(2011) Дьяченко Анатолій Григорович; Diachenko Anatolii Hryhorovych; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Дьяченко Павло Анатолійович; Diachenko Pavlo AnatoliiovychУ статті розглядається з історичних і біосоціальних позицій парадигма здоров'я/хвороба. Вказується на дуалістичну (біосоціальну) основу сучасного розуміння цих термінів.Документ Формування у молодших школярів правил природовідповідного харчування(2011) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті проаналізовано та обґрунтовано вплив харчування на зростаючий організм, визначено шляхи формування у молодших школярів правил раціонального харчування, доведена необхідність дотримання природовідповідності в організації режиму харчування учнів початкової школи. Авторм висвітлено експериментальне впровадження природовідповідного харчування молодших школярів у добовий розподіл.Документ Урахування вікових особливостей молодших школярів у процесі формування пізнавальної мотивації(2011) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ статті висвітлено різні погляди на проблему можливості цілеспрямованого формування і розвитку пізнавальних мотивів. Виділено позитивні та негативні аспекти мотивації учіння молодшого школяра, описано динаміку її розвитку протягом цього віку, розкрито причини зниження пізнавальної мотивації.Документ Проблема преемственности дошкольного и начального образования(2012) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaВ статье рассматриваются вопросы о психолого-педагогической готовности детей дошкольного возраста к обучению в школе и о необходимости подготовки педагогических кадров к такого родя деятельности. Раскрываются научные аспекты преемственности дошкольного и начального образования, указывается на позитивное влияние преемственности в работы детского сада и начальной школы.Документ Проблема наступності дошкільної і початкової освіти(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності. Розкриваються наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи.Документ Технологія організації сучасного уроку в початковій школі(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Рубан Лариса Іванівна; Ruban Larysa IvanivnaУ статті на підставі аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури розкрито складові технології сучасного уроку в початковій школі та технологію його організації. Виділено основні етапи та визначено їх складові щодо підготовки та реалізації організаційного аспекту уроку.Документ Теоретичні засади проблеми формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів(2014) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливості та типологію поведінки. Здійснено аналіз сутності та структури поняття „екологічно доцільна поведінка”, у ході якого важливо звернутися до розгляду категорій „поведінка” та „доцільність”. З’ясовано, що поведінка особистості зумовлена ланцюгом складних психологічних утворень: цінностями, потребами, інтересами та мотивами. Обґрунтовано структурні компоненти екологічно доцільної поведінки (знання про об’єкти природи та норми і правила поведінки в природі; інтерес до об’єктів природи, ставлення до об’єктів природи як до суб’єктів взаємодії, переживання стосовно об’єктів природи, свідомі дії та вчинки, зумовлені ціллю збереження природи), а також сформульовано її визначення щодо учнів початкових класів.Документ Педагогічні умови формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності(2014) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Праженик Ганна Леонідівна; Prazhenyk Hanna LeonidivnaУ статті розглядається проблема збереження, зміцнення та відтворення здоров’я молодших школярів. Автори вбачають її рішення шляхом визначення та дотримання спеціальних педагогічних умов, які перебувають у змістовому та функціональному взаємозв’язку і взаємозалежності, що забезпечує збереження здоров’я молодших школярів. Перспективними напрямами для майбутніх наукових розвідок автори вважають висвітлення особливостей підготовки майбутніх вчителів початкової школи до здоров’язбережувального виховання учнів.