Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Kalenyk Mykhailo Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика організації та проведення дидактичних ігор на кроках фізики(2020) Шкробот Жанна Миколаївна; Shkrobot Zhanna Mykolaivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ даній роботі розглядається поняття застосування дидактичної гри у ході оволодіння знаннями з фізики учнями основної та старшої школи. Визначено завдання гри. Виокремлено її цінності, а також критерії. Зазначено вимоги до проведення ігрової діяльності. Наведено структуру дидактичної гри. Надано класифікацію дидактичних ігор. Визначено роль дидактичної гри у навчальному процесі. Наведено приклади дидактичних, інтелектуальних ігор та ігрових елементів, які можна використати на уроках. Розглянуто проблему гри, як дидактичного методу навчання. Застосування ігрової технології при вивченні фізики. Методи проведення дидактичних ігор з наведеними прикладами. Розглянуто роль використання дидактичних ігор як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів. На основі аналізу теоретичних джерел обґрунтовано доцільність використання комп’ютерних ігор у ході вивчення фізики учнями 7-11 класів та використання ігор у ході підготовки учнів 11 класу до ЗНО.Документ Навчання учнів методам пізнання під час виконання домашнього фізичного експерименту(2021) Ільченко Вікторія Романівна; Ilchenko Viktoriia Romanivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychКваліфікаційна робота викладена на 70 сторінок, вона містить 3 розділи, 5 ілюстрацій, 2 таблиці, 1 графік, 27 джерел в переліку посилань. Об’єктом розгляду є процес навчання фізики у навчальних закладах. Предмет дослідження – формування пізнавального інтересу учнів у процесі навчання фізики під час домашнього фізичного експерименту. Метою роботи є запропонована методика навчання учнів методами пізнання під час виконання домашніх дослідів з фізики. У першому розділі представлені основні поняття з методики викладання фізики та розглянуті види фізичних експериментів. У другому розділі – види домашніх фізичних експериментів, їх приклади та методичні вказівки щодо виконання лабораторної роботи. В остатньому розділі вказано методику сформування дослідницької пізнавальної діяльності під час виконання домашніх дослідів. За результатами роботи зроблено висновки щодо формування пізнавальної діяльності учнів.Документ Створення проблемної ситуації як спосіб організації на уроках фізики активної пізнавальної діяльності учнів основної школи(2020) Бєлясник Євгенія Володимирівна; Bieliasnyk Yevheniia Volodymyrivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ дипломній роботі проаналізовано суть активних методів пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках фізики, розкрито поняття проблемної ситуації на уроці фізики, її суть, значення, дидактичні методи розв'язання, описано реалізацію технології проблемного навчання на уроках фізики із врахуванням вимог до постановки і розвитку навчальної проблеми в контексті інтегративної моделі процесу навчання. У ході дослідження, в дипломній роботі запропоновані способи створення проблемних ситуацій та алгоритм їх розв'язання, розглянуто приклади навчальних проблем, як засобів створення проблемної ситуації на уроках фізики, а також запропоновано свої. Відповідно до типу проблемної ситуації, запропоновано приклади створення проблемної ситуації під час уроку фізики в основній школі. Дипломна робота є корисною для студентів фізико-математичного факультету педагогічних навчальних закладів та вчителям фізики.