Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» за Автор "Babenko Olena Mykhailivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Завдання на розвиток критичного мислення на заняттях з методики навчання хімії(ФОП Цьома С. П., 2020) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaРозглянуто питання формування та розвитку критичного мислення в студентів – майбутніх учителів хімії. Наведено приклади деяких завдань, що можуть бути використані на заняттях курсу «Методика навчання хімії», що покликані навчити студентів ставити усвідомлені, осмислені питання, формулювати підкріплюючі аргументи до власної думки та позиції, приймати незалежні продумані рішення.Документ Розвиток самоосвітніх умінь учнів 11 класів(2015) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena MykhailivnaУ статті теоретично обґрунтовані та розроблені методичні підходи до розвитку самоосвітніх умінь учнів при вивченні органічної хімії в 11 класі. Наведено опис застосування методики, яка базується на розвитку самоосвітніх умінь учнів при вивченні хімії. У дослідженні дотримувалися думки, що самоосвітні уміння учнів є наслідком, результатом систематичної самоосвітньої діяльності.Документ Формування та розвиток екологічної свідомості та зелених навичок здобувачів освіти(ФОП Цьома, 2023) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Харченко Юлія Володимирівна; Kharchenko Yuliia Volodymyrivna; Павліченко В. І.; Pavlichenko V. I.У статті досліджується важливість формування та розвитку екологічної свідомості та зелених навичок особистості та особлива роль викладача у цьому процесі. Зокрема, поетапний процес створення умов для забезпечення розуміння здобувачами освіти важливості оволодіння зеленими навичками, свідомого ставлення до проблеми збереження довкілля, розуміння основних проблем, пов’язаних із збереженням довкілля в контексті Цілей сталого розвитку.Документ Шляхи подолання проблем, що виникають при розв'язуванні задач з хімії(2011) Бабенко Олена Михайлівна; Babenko Olena Mykhailivna; Конченко О. О.; Konchenko O. O.У статті наведено результати анкетування, проведеного серед учнів дев’ятих класів сумських шкіл. Їх аналіз дозволив з’ясувати існуючі проблеми методики розв’язання задач на уроках хімії. Виявлено, що труднощі учнів пов’язані з невмінням застосовувати математичні розрахунки, несформованістю хімічних знань і низьким рівнем мотивації до вивчення хімії.