Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Savchenko Zoia Valentynivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Антивоєнна романістика 20-х років ХХ століття: порівняльний аспект (на матеріалі творів Е.М. Ремарка, А. Барбюса та Е. Хемінгуея)(ФОП Цюпак А. А., 2014) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ запропонованій статті здійснено порівняльний аналіз антивоєнних романів Е. М. Ремарка «На Західному фронті без змін», А. Барбюса «Вогонь» та Е. Хемінгуея «Прощавай, зброє!». Авторка виявила автобіографічний характер творів, їх типологічну спорідненість на ідейному рівні та ознаки авторської оригінальності в осмисленні суперечностей Першої світової війни.Документ «Діалог культур» як засіб формування читацької компетентності сучасної молоді(КПУ, 2017) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті розглядається питання доцільності використання культурологічного контексту під час аналізу художніх творів на уроках зарубіжної літератури. Автор доводить, що залучення технології «діалогу культур» відкриває нові можливості інтерпретації зразків світової класики. На підтвердження своєї позиції дослідниця звертається до порівняльного аналізу романів Д. Дефо «Робінзон Крузо» та В. Голдінга «Володар мух» з метою виявлення їх відповідності світоглядним настановам двох різних епох. Запропонована методика сприяє якісному синтезу рецепцій роману В. Голдінга та глибинному усвідомленню його ідейного рівня.Документ Поетичне новаторство Волта Вітмена та Володимира Маяковського: до питання транслітературних зв'язків(2020-01) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті досліджується питання транслітературних американо-російських зв’язків на матеріалі поетичного доробку В. Вітмена та В. Маяковського. Представлений порівняльний аналіз дозволяє стверджувати, що художня філософія американського романтика-реформатора імпонувала російському футуристу і навіть частково вплинула на формування його індивідуального стилю. Однак обидва поети стали яскравими й самобутніми виразниками різних культурно-історичних епох. Типологічна спорідненість творчості двох митців виявилась у тому, що кожен з них ставив перед собою завдання відображати динаміку стрімких соціальних змін, використовуючи новаторські художні прийоми. Обидва реалізували творчі задуми нетрадиційно й оригінально, ламаючи існуючі канони віршування. У підсумку поетичний доробок В. Вітмена та В. Маяковського став відображенням їх світоглядних позицій та потужним засобом відстоювання характерної для їх творчості ідеї гуманізму.Документ Рецепція образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століття(2019-10) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті розглянуто окремі інваріанти художньої інтерпретації образу митця у світовій літературі першої половини ХХ століття. Ідейно-тематичний аналіз творів Р. Роллана «Жан-Крістоф», Т. Манна «Смерть у Венеції», М. Коцюбинського «Intermezzo» та «Цвіт яблуні», В. Підмогильного «Місто» дозволяє дослідниці чітко виокремити спільну авторську позицію щодо ролі мистецтва у формуванні духовних пріоритетів доби.Документ Художня інтерпретація проблеми втрачених ілюзій у повісті Миколи Хвильового "Санаторійна зона"(2018-03) Савченко Зоя Валентинівна; Savchenko Zoia ValentynivnaУ статті досліджується проблема еволюції ідейних пріоритетів творчості М. Хвильового, зумовленої впливом трагічних історичних процесів початку ХХ століття. Авторка зосереджує увагу на аналізі образної системи повісті «Санаторійна зона» з метою виявити письменницьку позицію щодо причин психологічної кризи безпосередніх учасників революційних подій у період утрати ідеологічних ілюзій.