Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Duka Mariia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування англомовної граматичної компетентності засобами інформаційно-комунікаційних технологій в учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти(2021) Махнуша Світлана Михайлівна; Makhnusha Svitlana Mykhailivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ роботі розглянуто теоретичні засади формування в учнів 10-11 класів англомовної граматичної компетентності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено методику формування англомовної граматичної компетентності учнів 10-11 класів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Здійснено експериментальну перевірку ефективності методики формування англомовної граматичної компетентності учнів 10-11 класів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.Документ Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні засобами блог-технологій в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти(2020) Синявіна Аліна Володимирівна; Syniavina Alina Volodymyrivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ магістерській роботі розглянуто систематизацію наукових знань щодо особливостей формування КММ; психолінгвістичних характеристик монологічного мовлення як виду мовленнєвої діяльності; психологічних особливостей учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи та методичного потенціалу англомовних блогів у навчанні учнів монологічного мовлення. Розглянуті етапи формування англомовної компетентності в монологічному мовленні засобами блог-технологій в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти. Також розробленні підсистеми вправ для формування компетентності в монологічному мовленні засобами блог-технологій, а Розглянуто формування методичних рекомендацій щодо формування англомовної компетентності в монологічному мовленні засобами блогтехнологій в учнів 7-х класів.Документ Формування англомовної компетентності у читанні на матеріалі сучасних казок в учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти(2020) Горобій Юлія Олександрівна; Horobii Yuliia Oleksandrivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaВ магістерській роботі досліджено теоретичне обґрунтування та практично розроблено технології формування англомовної компетентності у процесі читання сучасних казок в учнів 3-4-х класів закладів загальної середньої освіти.Документ Формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення в учнів 6-х класів закладів загальної середньої освіти(2020) Холодна Маргарита Миколаївна; Kholodna Marharyta Mykolaivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaМагістерська робота присвячена дослідженню процесу формування англомовної соціальної компетентності у процесі навчання діалогічного мовлення в учнів 6-х класів закладів загальної середньої освіти.Документ Формування в майбутніх економістів англомовної лексичної компетентності із застосуванням комп’ютерних технологій(2020) Серпенінова Юлія Сергіївна; Serpeninova Yuliia Serhiivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaВ роботі теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено методику формування в майбутніх економістів англомовної лексичної компетентності з використанням комп’ютерних технологій.Документ Формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти(2021) Панченко Юлія Олександрівна; Panchenko Yuliia Oleksandrivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaУ магістерській роботі досліджено теоретичне обґрунтування та практично розроблено методику формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 7-х класів закладів загальної середньої освіти. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного з них, загальних висновків, списку використаних джерел (48 найменувань, з них 6 – іноземною мовою), додатків та резюме англійською мовою. Загальний обсяг роботи становить 130, з яких 58 – додатки.