Олімпійський та паралімпійський спорт
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Олімпійський та паралімпійський спорт за Автор "Cherednichenko Serhii Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Греплінг як спортивна та освітня дисципліна(Гельветика, 2024) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Прокопчук Ольга Олегівна; Prokopchuk Olha OlehivnaУ статті досліджується значення греплінгу в контексті фізичної підготовки та освіти учнів старшої школи. Греплінг розглядається як ефективний засіб розвитку м'язової сили, витривалості, гнучкості та координації рухів, а також як мето-дика самозахисту та самовдосконалення. У роботі представлено результати експериментальної програми, яка показала зна-чне покращення фізичних показників учасників після 6 місяців тренувань. Зокрема, учні, які займалися греплінгом, продемон-стрували підвищення м'язової сили, витривалості, гнучкості та швидкості реакції.Дослідження включало комплексний підхід до оцінки фізичного стану учнів, використовуючи різні тести та методики, що дозволило отримати об'єктивні дані про вплив греплінгу на фізичний розвиток школярів. Результати свідчать про суттєве покращення фізичної підготовки в усіх основних аспектах, що підтверджує ефективність греплінгу як засобу фізичного вихо-вання.Також аналізується вплив греплінгу на психологічні аспекти, такі як самоконтроль, впевненість у собі та стійкість до стресу. Учні, які брали участь у програмі, відзначали покращення своєї здатності до контролю емоцій, зниження рівня три-вожності та підвищення рівня впевненості у власних силах. Греплінг сприяв розвитку психологічної стійкості та самодисци-пліни, що є важливими аспектами особистісного розвитку.На основі отриманих даних було розроблено практичні рекомендації щодо впровадження греплінгу в освітню програму закладів загальної середньої освіти. Зокрема, рекомендовано інтегрувати греплінг як обов'язковий компонент фізичної куль-тури, що дозволить забезпечити всебічний фізичний та психологічний розвиток учнів. Акцент зроблено на створенні позитив-ної атмосфери під час тренувань, забезпеченні безпеки та дотриманні методичних принципів навчання греплінгу.Програма занять включає різноманітні вправи, спрямовані на розвиток сили, витривалості, гнучкості та координації рухів. Особлива увага приділяється техніці виконання вправ та поступовому збільшенню навантаження для запобігання трав-мам. Також передбачено проведення регулярних змагань та контрольних тестів для оцінки прогресу учнів.Важливим аспектом є підготовка вчителів до проведення занять з греплінгу. Рекомендовано організовувати спеціалізовані курси підвищення кваліфікації для педагогів, що включають теоретичні та практичні заняття з методики викладання гре-плінгу. Це дозволить забезпечити високий рівень навчання та ефективність занять.Таким чином, впровадження греплінгу в освітню програму старшої школи сприятиме не тільки фізичному, але й психологіч-ному розвитку учнів, підвищенню їхньої самооцінки та стійкості до стресу. Греплінг може стати потужним інструментом формування здорового способу життя та гармонійного розвитку особистості.Документ Особливості організації занять з прикладного багатоборства(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Крапівін Віталій Борисович; Krapivin Vitalii BorysovychУ статті розглянуто особливості організації занять з прикладного багатоборства, що є важливою складовою фізич-ного виховання. Акцентовано увагу на важливості фізичної активності для психічного, соціального та академічного розвитку учнів. Фізична активність сприяє покращенню настрою, зниженню рівня стресу та тривожності, підвищенню впевненості у собі та формуванню позитивного ставлення до здорового способу життя. Також вона сприяє розвитку соціальних навичок, таких як командна робота, лідерство та взаємодопомога, що є важливими для успішної соціалізації учнів. Водночас, регулярні заняття фізичними вправами позитивно впливають на академічну успішність, оскільки покращують концентрацію, пам’ять та загальну когнітивну функцію.У статті досліджено методичні підходи до організації позакласної роботи з прикладного багатоборства. Важливим аспектом є індивідуалізація навчання, яка враховує рівень підготовки, фізичні можливості та інтереси кожного учня. Це дозволяє забезпечити максимально ефективний підхід до розвитку фізичних якостей та навичок. Поєднання групових та інди-відуальних занять дозволяє урізноманітнити навчальний процес, підвищити мотивацію учнів та забезпечити більш ефективне засвоєння матеріалу. Використання різноманітних методик, таких як ігрові, змагальні та тренувальні методи, сприяє підви-щенню інтересу до занять та їхньої ефективності.Забезпечення послідовності та систематичності в навчанні є ключовим для досягнення високих результатів. Планування занять з прикладного багатоборства повинно включати етапи підготовки, основної частини та завершення, що дозволяє забезпечити повноцінний фізичний розвиток учнів. На етапі підготовки проводяться розминка та вправи для загального фізичного розвитку. Основна частина включає освоєння техніки прикладного багатоборства, зокрема, стрибки, біг, плавання та інші вправи, що сприяють розвитку координації, швидкості та витривалості. Завершальний етап включає заминку та роз-тяжку, що сприяють зняттю напруги та відновленню організму після навантажень.Таким чином, комплексний підхід до організації занять з прикладного багатоборства, що включає індивідуалізацію, різно-манітність методик, систематичність та послідовність, дозволяє забезпечити всебічний розвиток учнів та сприяє їхньому фізичному, психічному та соціальному благополуччю.Документ Порівняння фізичних та психологічних показників учнів, які використовували модуль панкратіон, та традиційні методи фізичного виховання(Гельветика, 2024) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Міщенко Олександр Володимирович; Mishchenko Oleksandr Volodymyrovych; Гончаренко Володимир Іванович; Honcharenko Volodymyr Ivanovych; Химченко Олександр Вікторович; Khymchenko Oleksandr ViktorovychУ статті досліджується важливість фізичного виховання у загальній середній освіті та обґрунтовується впровадження варіативного модуля "Панкратіон". Панкратіон, як традиційне грецьке бойове мистецтво, має великий потенціал для роз-витку фізичних, психічних та соціальних якостей учнів. Вивчення основних прийомів, стратегій та тактик панкратіону допо-магає формувати здорові звички, покращувати фізичну підготовку та загальний стан здоров'я учнів.У статті описано методи дослідження, що використовувалися для аналізу впливу фізичного виховання на учнів, а також детальну програму занять, яка включає розминку, загальну підготовку, вивчення основних прийомів, практичне застосування, стратегії та тактику використання панкратіону, заминку та розтяжку. Програма занять побудована таким чином, щоб поступово залучати учнів до фізичної активності, надаючи їм можливість освоїти базові елементи панкратіону та розви-нути важливі навички.Методи дослідження включали анкетування учнів, спостереження за проведенням занять та аналіз результатів фізичних тестів. Анкетування дозволило визначити ставлення учнів до фізичного виховання та панкратіону зокрема, їхні очікування та мотивацію. Спостереження за заняттями дало змогу оцінити ефективність навчальної програми та її вплив на фізичний розвиток учнів. Аналіз результатів фізичних тестів дозволив об'єктивно оцінити зміни в фізичному стані учнів до та після впровадження модуля "Панкратіон".Результати дослідження свідчать про позитивний вплив фізичної активності на формування стійких здорових звичок, соціальних навичок та профілактику захворювань. Зокрема, учні відзначили покращення фізичної форми, підвищення рівня енергії, покращення настрою та загального самопочуття. Важливим аспектом є також розвиток дисципліни, витривалості та самоконтролю, які є невід'ємними частинами навчального процесу панкратіону.Зважаючи на отримані результати, впровадження модуля "Панкратіон" у шкільну програму є доцільним і може стати ефективним засобом покращення фізичного виховання учнів. Це дозволить не лише зміцнити фізичне здоров'я молоді, але й сприятиме їхньому всебічному розвитку, підвищенню мотивації до навчання та формуванню позитивного ставлення до здорового способу життя.Документ Специфіка організації секційних занять оздоровчої гімнастики з учнями старших класів(Гельветика, 2025) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Хіміч Віта Леонідівна; Khimich Vita Leonidivna; Харченко Сергій Миколайович; Kharchenko Serhii Mykolaiovych; Павленко Олег Євгенович; Pavlenko Oleh YevhenovychУ статті розглянуто основні принципи, методи та підходи до організації секційних занять оздоровчої гімнастики з учнями старших класів, враховуючи їх вікові, психофізіологічні та індивідуальні особливості. Оздоровча гімнастика як форма фізичної активності має значний потенціал для покращення функціонального стану організму, розвитку координації, гнучкості, сили та витривалості. Для старшокласників, які перебувають на етапі активного фізіологічного та психологічного розвитку, такі заняття є особливо корисними, оскільки сприяють гармонійному розвитку, зняттю стресу та підвищенню загального рівня енергії. Організація секційних занять має ґрунтуватися на принципах індивідуалізації, систематичності та доступності. Програма занять повинна включати різноманітні вправи, спрямовані на розвиток усіх груп м’язів, покращення постави, дихальної системи та загального стану здоров’я.Особливу увагу приділено техніці виконання вправ, щоб уникнути травм та забезпечити максимальну ефективність тренувань. Важливим елементом організації занять є створення комфортного психологічного клімату в групі. Учні старших класів часто стикаються з емоційними навантаженнями, пов’язаними з навчанням та соціальними взаємодіями, тому заняття оздоровчої гімнастики повинні сприяти релаксації, зняттю напруги та підвищенню самовпевненості. Використання музичного супроводу, елементів гри та групових вправ дозволяє зробити заняття більш цікавими та мотивуючими. Крім того, у статті підкреслюється роль педагога як організатора та наставника, який повинен володіти не лише професійними знаннями з фізичної культури, але й навичками комунікації з підлітками. тивність секційних занять оздоровчої гімнастики багато в чому залежить від здатності вчителя зацікавити учнів підтримувати їхню активність та сприяти формуванню позитивного ставлення до фізичної активності. У статті також розглядаються питання безпеки під час проведення занять, зокрема необхідність попереднього медичного обстеження учнів, дотримання правил техніки безпеки. Правильно побудовані секційні заняття оздоровчої гімнастики не лише сприяють розвитку фізичних якостей, але й формують в учнів старших класів усвідомлене ставлення до власного здоров’я, що є важливим елементом їхнього майбутнього життя.Документ Сучасні підходи до інклюзивної освіти в Україні та за кордоном(Гельветика, 2024) Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii Viktorovych; Огієнко Максим Олександрович; Ohiienko Maksym OleksandrovychУ статті розглядаються сучасні підходи до інклюзивної освіти в Україні та за кордоном, аналізуються основні тенденції та перспективи її розвитку. Основна увага приділяється індивідуалізованому підходу до навчання, який враховує потреби кожного учня, розвитку методик і технологій, а також відповідності міжнародним стандартам та інноваціям. Описуються законодавчі основи, педагогічні стратегії, матеріально-технічне забезпечення та підготовка вчителів до роботи в інклюзив-них умовах.Законодавчі основи інклюзивної освіти в Україні забезпечують правове підґрунтя для створення сприятливих умов для нав-чання дітей з особливими потребами. У статті аналізуються основні нормативно-правові акти, які регулюють впровадження інклюзивної освіти, а також порівнюються з міжнародними документами, такими як Конвенція ООН про права осіб з інва-лідністю. Це дозволяє визначити рівень відповідності українського законодавства міжнародним стандартам та визначити напрями для його удосконалення.Педагогічні стратегії, які використовуються в інклюзивній освіті, базуються на принципах диференціації та індивідуалі-зації навчання. У статті розглядаються сучасні методики, які дозволяють забезпечити ефективне навчання дітей з різними освітніми потребами. Особлива увага приділяється використанню технологій дистанційного навчання, адаптивних навчаль-них матеріалів та інноваційних педагогічних підходів, що сприяють розвитку інклюзивного середовища.Матеріально-технічне забезпечення є важливим аспектом впровадження інклюзивної освіти. У статті аналізується стан матеріально-технічної бази українських шкіл, які впроваджують інклюзивне навчання, та порівнюється з зарубіжним досві-дом. Визначено основні проблеми, такі як недостатнє фінансування, відсутність спеціалізованого обладнання та навчальних матеріалів, та запропоновано шляхи їх вирішення.Підготовка вчителів до роботи в інклюзивних умовах є ключовим фактором успішного впровадження інклюзивної освіти. У статті описуються програми підвищення кваліфікації педагогів, які орієнтовані на розвиток компетенцій з роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Також розглядається досвід зарубіжних країн у підготовці вчителів до роботи в інклюзив-них умовах, що може бути корисним для вдосконалення української системи освіти.Визначено ключові аспекти та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні. Серед них – необхідність удоскона-лення законодавчої бази, впровадження сучасних педагогічних технологій, забезпечення належного матеріально-технічного забезпечення та підготовки кваліфікованих кадрів. Особлива увага приділяється створенню інклюзивного середовища, яке сприятиме всебічному розвитку кожної дитини, незалежно від її особливостей та потреб.