Освіта. Інноватика. Практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Освіта. Інноватика. Практика за Автор "Barsukova Nataliia Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Специфіка засвоєння змісту професійної компетентності майбутніми учителями музики і хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Барсукова Наталія Сергіївна; Barsukova Nataliia SerhiivnaУ статті розглянуто специфіку засвоєння змісту професійної компетентності майбутніми учителями музики і хореографії із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено сутність поняття «засвоєнням змісту професійної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії» як процес набуття студентами виконавського (музичного/хореографічного) досвіду, що включає в себе систему виконавських (музичних, хореографічних), педагогічних та психологічних знань, положень про особистісні та професійно важливі якості вчителя музики і хореографії, способи та досвід здійснення їх професійної діяльності (музично-виконавської, хореографічної, педагогічної), а також досвід творчої виконавської діяльності та емоційно-ціннісного ставлення студента до музичного та хореографічного мистецтва. Схарактеризовано компоненти означеного поняття. Спираючись на міждисциплінарний характер знань з професійної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії розроблено модель електронного посібника з формування професійної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії, що включає в себе блок організації засвоєння та закріплення навчального матеріалу студентами та блок контролю якості засвоєних знань.