Кафедра інформатики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інформатики за Автор "Drushliak Maryna Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики(2017-05) Хворостіна Юрій В'ячеславович; Khvorostina Yurii Viacheslavovych; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ тезах описано використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики.Документ Использование средств компьютерной визуализации в подготовке учителя(Соликамский государственный педагогический институт (филиал) ФГБОУ ВО "ПГНУИ", 2017) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статье рассмотрены возможности визуализации учебного материала с использованием специализированного программного обеспечения. Авторы отмечают о важности визуального представления информации, который позволяет ускорить процесс восприятия и переработки текста, массивов данных и т. д. Описаны основные методы визуализации.Документ К вопросу об использовании визуализации в подготовке учителя(УО МГПУ им. И. П. Шамякина, 2017-03) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Юрченко Артем ОлександровичВ тезисах показан опыт использования визуализации в подготовке учителей математики, физики и информатики.Документ Праксеологічний підхід як основа формування вмінь доцільно використовувати програмні засоби предметного спрямування у роботі учителя інформатики(Черкаський державний технологічний університет, 2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ статті з позицій праксеологічного підходу автори обґрунтовують необхідність формування у майбутніх учителів інформатики умінь раціонально обрати програмний засіб для розв’язування задач, зокрема, математики. Цим визначається мета дослідження, яка розбивається на такі завдання: 1) вивчити досвід використання праксеологічного підходу у підготовці вчителя; 2) на основі праксеологічного підходу розробити технологію формування умінь у майбутніх учителів інформатики доцільно використовувати ПЗ для розв’язування задач, зокрема, математики; 3) підтвердити ефективність розробленої технології. Об’єкт дослідження – професійна підготовка вчителя інформатики. Предмет дослідження – використання праксеологічного підходу у формуванні вмінь у майбутніх учителів інформатики використовувати ПЗ предметного спрямування. Використані методи дослідження: аналіз, у тому числі контент-аналіз, і систематизація наукових джерел для визначення теоретичного підґрунтя проблеми; узагальнення і зіставлення різних наукових поглядів щодо використання ПЗ предметного спрямування; методи міжгалузевого синтезу для виявлення взаємного впливу інформатики, математики, фізики та інших наук на формування умінь раціонально обрати програмний засіб для розв’язування задач, зокрема, математики; вивчення і узагальнення педагогічного досвіду для перевірки ефективності обраних шляхів у підготовці вчителя інформатики. Результати дослідження – підтверджена доцільність праксеологічного підходу через технологію «одна задача- різні програмні засоби».Документ Про використання GeoGebra в розв’язуванні задач теорії графів(Черкаський державний технологічний університет, 2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ тезах розглядається проблема використання GeoGebra в розв’язуванні задач теорії графів.Документ Про комп’ютерну візуалізацію прикладних задач(2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaВ тезах розглядається проблема комп'ютерної візуалізації прикладних задачДокумент Про формування у майбутнього вчителя умінь унаочнювати навчальний матеріал засобами комп’ютерної візуалізації(2017-03) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті розглянуто аспекти формування у майбутніх вчителів вміння візуалізувати навчальний матеріал з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Автори наголошують на важливості візуального подання інформації, що дозволяє прискорити процес сприйняття і переробки текстів чи масивів даних. Коротко описано спецкурс, головною метою якого є формування навичок майбутніх вчителів візуалізувати навчальний матеріал за допомогою засобів комп'ютерної візуалізації.Документ Специфический принцип когнитивной визуализации и его использование в подготовке учителя информатико-математического профиля(2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaВ статье описан специфический принцип обучения – принцип когнитивной визуализации. Авторами рассматривается трансформация принципов познания и наглядности в принцип когнитивной визуализации, который в условиях информационного пространства предусматривает активное использование программного обеспечения специализированного направления.