Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням кейс-технології в учнів профільної школи

Анотація
У дипломній роботі розглядаються лінгвістичні, комунікативні, психологічні особливості, зміст та мета формування англомовної компетентності в монологічному мовленні в учнів профільної школи; розкритий методичний потенціал кейс-технології у формуванні англомовної компетентності в монологічному мовленні в учнів профільної школи.
The thesis considers the linguistic, communicative, psychological features, content and purpose of the formation of English speaking competence of profile school students; the methodical potential of case technology in the formation of English speaking competence of the profile school students is revealed.
Опис
Ключові слова
монологічне мовлення, англомовна компетентність, інтерактивні навчальні технології, англійська мова, іншомовна комунікація, іноземні мови, кейс-технології, case-study, профільна школа, заклади вищої освіти, speaking, English competence, interactive educational technologies, English, foreign language communication, foreign languages, case technologies, profile school, institutions of higher education
Бібліографічний опис
Шулежко, А. О. Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням кейс-технології в учнів профільної школи [Текст] : магістер. робота / А. О. Шулежко ; науковий керівник Г. І. Подосиннікова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 109 с.