Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9704
Title: Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням кейс-технології в учнів профільної школи
Other Titles: The Formation of the English Speaking Competence of Profile School Students with the Use of Case Technology
Authors: Подосиннікова, Ганна Ігорівна
Podosynnikova, Hanna Ihorivna
Шулежко, Артем Олександрович
Shulezhko, Artem Oleksandrovych
Keywords: монологічне мовлення
англомовна компетентність
інтерактивні навчальні технології
англійська мова
іншомовна комунікація
іноземні мови
кейс-технології
case-study
профільна школа
заклади вищої освіти
speaking
English competence
interactive educational technologies
English
foreign language communication
foreign languages
case technologies
profile school
institutions of higher education
Issue Date: 2020
Citation: Шулежко, А. О. Формування англомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням кейс-технології в учнів профільної школи [Текст] : магістер. робота / А. О. Шулежко ; науковий керівник Г. І. Подосиннікова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 109 с.
Abstract: У дипломній роботі розглядаються лінгвістичні, комунікативні, психологічні особливості, зміст та мета формування англомовної компетентності в монологічному мовленні в учнів профільної школи; розкритий методичний потенціал кейс-технології у формуванні англомовної компетентності в монологічному мовленні в учнів профільної школи.
The thesis considers the linguistic, communicative, psychological features, content and purpose of the formation of English speaking competence of profile school students; the methodical potential of case technology in the formation of English speaking competence of the profile school students is revealed.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9704
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.