Оптимізація навчання фізики в старшій школі засобами інформаційних технологій на засадах синергетичного підходу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Сучасні інформаційні технології не лише розширюють можливості освітніх технологій, вони є основою віртуально орієнтованого навчального середовища. Таке середовище, відповідно до сучасних тенденцій, побудовано на принципах синергетики. У процесі виконання фізичного експерименту ІКТ дозволяють розв’язати низку проблем, що пов’язані з реалізацією синергетичного підходу з метою оптимізації навчання фізики в старшій школі.
Modern information technologies not only expanding the possibilities of educational technologies, they are the foundation of virtual oriented learning environment. Such an environment, in accordance with modern trends, built on the principles of synergetic. During conducting of physics experiment ICT allow to solve a number of problems which related to the implementation of synergetic approach in order to optimize learning physics in high school.
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, віртуально орієнтоване середовище, фізичний експеримент, синергетичний підхід, information technologies, virtual oriented environment, physics experiment, synergetic approach
Бібліографічний опис
Сальник, І. В. Оптимізація навчання фізики в старшій школі засобами інформаційних технологій на засадах синергетичного підходу [Текст] / І. В. Сальник // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 41–43.