Особенности робототехнических систем как образовательного инструмента

Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Благодаря широким возможностям конструирования и программирования роботов, они применяются в целом спектре направлений, от оборонной промышленности до медицины и агрокультуры. В данной статье рассмотрены такие направления как относительно новая индустрия конструируемых роботов, способных проводить различные действия в зависимости от возможных конфигураций и гибкости программирования. Особенно подчеркивается, что индустрия конструируемых и образовательных роботов находится на стадии активного развития.
Due to the vast possibilities of designing and programming robots, they are used in a whole range of areas, from the defense industry and of agriculture to medicine. This article examines such areas as a relatively new industry constructed robots that can carry out different actions depending on the possible configurations and programming flexibility. Particularly emphasized that industry is constructed and educational robots is under active development.
Опис
Ключові слова
роботы, системы, образовательные роботы, конфигурации, robots, systems, educational robots configuration
Бібліографічний опис
Ким, С. Особенности робототехнических систем как образовательного инструмента [Текст] / С. Ким // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 22–24.