Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6447
Title: | Вплив системи пізнавальних завдань на формування самоосвітньої компетентності студентів |
Other Titles: | Influence of the System of Cognitive Tasks in the Formation of Self-Educational Competence of Students |
Authors: | Одарченко, Наталія Іванівна Odarchenko, Nataliia Ivanivna Захарченко, Надія Миколаївна Zakharchenko, Nadiia Mykolaivna |
Keywords: | самоосвітні компетентності система пізнавальних завдань пізнавально поетапні завдання самостійна робота з текстом self-educational competences cognitive tasks system cognitively step-by-step tasks independent work with the text |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ФОП Цьома С. П. |
Citation: | Одарченко, Н. І. Вплив системи пізнавальних завдань на формування самоосвітньої компетентності студентів [Текст] / Н. І. Одарченко, Н. М. Захарченко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 90–92. |
Abstract: | Розглядається система пізнавальних завдань та їх функції у навчальному процесі, розкрито поняття пізнавально поетапних завдань, містяться рекомендації щодо самостійної роботи студентів з текстом. Автори виділяють задачі процесу контролю навчання та пропонують схему побудови заняття, що розвиває пізнавальну діяльність студентів і формує їх самоосвітні компетентності. The system of cognitive tasks and their functions in the educational process is considered, the concept of cognitively step-by-step assignments is disclosed, recommendations concerning the independent work of students with the text are contained. The authors distinguish the tasks of the learning control process and suggest a scheme for constructing a lesson that develops students' cognitive activity and shapes their self-educational competences. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6447 |
Appears in Collections: | Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Odarchenko N., Zakharchenko N..pdf | 438,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.