Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4860
Title: Відродження та подальший розвиток післядипломної педагогічної освіти в Китаї після «культурної революції» (в період 1977–1999 рр.)
Other Titles: The Revival and the Further Development of Postgraduate Teacher Education in China After the «Cultural Revolution» (1977-1999)
Authors: Котельнікова, Н. М.
Kotelnikova, N. M.
Keywords: післядипломна педагогічна освіта
освіта в Китаї
історико- педагогічний аналіз
«культурна революція»
відродження освіти
освітній ценз
інститути підвищення кваліфікаціївчителів
коледжі вдосконалення вчителів
postgraduate teacher education
education in China
historico- pedagogical analysis
«cultural revolution»
revival of education
education qualification
Educational Institutes
Teachers Training Colleges
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Котельнікова, Н. М. Відродження та подальший розвиток післядипломної педагогічної освіти в Китаї після «культурної революції» (в період 1977–1999 рр.) [Текст] / Н. М. Котельнікова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 123–132.
Abstract: У статті здійснюється історико-педагогічний аналіз розвитку післядипломної освіти китайських учителів початкової та середньої шкіл у період з 1977 до 1999 рр., що ознаменований її відродженням після «культурної революції». Виокремлено основні характеристики та особливості зазначеного періоду, окреслено головні аспекти підвищення кваліфікації вчителів.
The article is devoted to the historico-pedagogical analysis of postgraduate teacher education in China in the period from 1977 to 1999, which is marked by its revival after the Cultural Revolution. Basic descriptions and distinguishing features of the outlined period are mentioned, the main aspects of teachers' training are described.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4860
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotelnikova.pdf229,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.