Відродження та подальший розвиток післядипломної педагогічної освіти в Китаї після «культурної революції» (в період 1977–1999 рр.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснюється історико-педагогічний аналіз розвитку післядипломної освіти китайських учителів початкової та середньої шкіл у період з 1977 до 1999 рр., що ознаменований її відродженням після «культурної революції». Виокремлено основні характеристики та особливості зазначеного періоду, окреслено головні аспекти підвищення кваліфікації вчителів.
The article is devoted to the historico-pedagogical analysis of postgraduate teacher education in China in the period from 1977 to 1999, which is marked by its revival after the Cultural Revolution. Basic descriptions and distinguishing features of the outlined period are mentioned, the main aspects of teachers' training are described.
Опис
Ключові слова
післядипломна педагогічна освіта, освіта в Китаї, історико- педагогічний аналіз, «культурна революція», відродження освіти, освітній ценз, інститути підвищення кваліфікаціївчителів, коледжі вдосконалення вчителів, postgraduate teacher education, education in China, historico- pedagogical analysis, «cultural revolution», revival of education, education qualification, Educational Institutes, Teachers Training Colleges
Бібліографічний опис
Котельнікова, Н. М. Відродження та подальший розвиток післядипломної педагогічної освіти в Китаї після «культурної революції» (в період 1977–1999 рр.) [Текст] / Н. М. Котельнікова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 123–132.