Використання наочно-ігрових засобів на етапі автоматизації звуків у дітей старшого дошкільного віку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016-04-05
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлюються теоретичні основи та особливості використання ігрових прийомів на етапі автоматизації звуків, їх роль та місце в організації роботи з корекції звуковимови в дітей дошкільного віку із фонетико-фонематичним та загальним недорозвинення мовлення. Наведені ігри та вправи, які доцільно використовувати під час логопедичних занять.
В статье освещаются теоретические основы и особенности использования игровых приемов на этапе автоматизации звуков, их роль та место в организации работы по коррекции звукопроизношения у детей дошкольного возраста с фонетико-фонематическим та общим недоразвитием речи. Представлены игры та игровые упражнения, которые целесообразно использовать во время логопедических занятий.
The article highlights the theoretical basis and features of the use of playing techniques on the stage of automation of sounds, their role in the organization of work on correction of a sound pronunciation at preschool children with a phonetic-phonemic the General underdevelopment of speech. The games that playing exercises that are appropriate to use during speech therapy sessions.
Опис
Ключові слова
гра, порушення звуковимови, корекція звуковимови, автоматизація звука, слова, речення, игра, нарушение звукопроизношения, коррекция звукопроизношения, автоматизация звука, слова, предложения, game, violation of sound pronunciation, correction of speech defects, automation of sound, words, sentences
Бібліографічний опис
Стахова, Л. Л. Використання наочно-ігрових засобів на етапі автоматизації звуків у дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Л. Л. Стахова, О. І. Коротка // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали V Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (5 квітня 2016 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С.П., 2016. – 132–136.