Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016-04-05
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлені особливості розвитку звʼязного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Подано характеристику звʼязного мовлення з позицій різних дослідників цього напряму.
В статье освещены особенности развития связной речи у детей с задержкой психического развития дошкольного возраста. Дана характеристика связной речи с позиций разных исследователей этого направления.
The features of connected speech in children with mental retardation school age where highlightsed in the article. Characteristics of coherent speech from the standpoint of various researchers in this direction was posted.
Опис
Ключові слова
звʼязне мовлення, затримка психічного розвитку, діти дошкільного віку, мовленнєва діяльність, connected speech, mental retardation, preschool children, speech activity, связная речь, задержка психического развития, дети дошкольного возраста, речевая деятельность
Бібліографічний опис
Кравченко, А. І. Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. І. Кравченко, Е. Ю. Цатурова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали V Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (5 квітня 2016 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – С. 108–111.