Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3038
Title: Активізація пізнавальної діяльності учнів в умовах евристичного навчання
Other Titles: Activation of Students’ Cognitive Activity in Terms Heuristic Studies
Authors: Кривонос, Ольга Борисівна
Kryvonos, Olha Borysivna
Keywords: творчість
творча діяльність
евристичне навчання
дидактична евристика
евристичні методи навчання
евристичні запитання
евристична бесіда
активізація пізнавальної діяльності учнів
work
creative activity
heuristic studies
didactics heuristic
heuristic methods of studies
heuristic questions
heuristic conversation
activation of students’ cognitive activity
Issue Date: 2013
Citation: Кривонос, О. Б. Активізація пізнавальної діяльності учнів в умовах евристичного навчання [Текст] / О. Б. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 159–167.
Abstract: У статті розглядаються теоретико-методологічні основи евристичного навчання: його сутність, науково-педагогічна концепція та дидактичні можливості в активізації пізнавальної діяльності учнів. Представлено характеристику евристичних методів навчання, зокрема методів «вживання», «вигадування», «якби», «гіперболізації», «аглютинації», «інверсії», «синектики». Висвітлено роль евристичних методів навчання, зокрема, евристичних запитань у формуванні вміння учнів здобувати інформацію з різних джерел, засвоювати, поповнювати й оцінювати її, самостійно застосовувати способи пізнавальної та творчої діяльності. Розглянуто сутність евристичної (сократівської) бесіди як одного з провідних чинників активізації пізнавальної діяльності учнів.
In the article theoretical-methodological bases of heuristic studies such as: its essence, a scientifically-pedagogical conception and didactics possibilities in activation of students cognitive activity is examined. Description of heuristic methods of studies is presented, in particular, methods of the «use», «thinking of», «if», «exaggeration», «agglutination», «inversion», «synectics». The role of heuristic methods of studies are reflected, in particular, heuristic questions in forming of students’ ability to obtain information from different sources, to master, to fill up and estimate it, to apply the methods of cognitive and creative activity independently. The essence of heuristic (Sokrativska) conversation is considered as one of the leading factors of activation of students’cognitive activity.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3038
Appears in Collections:Статті
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti uchniv.pdf530,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.