Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2946
Title: Виховний заклад А. С. Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище
Other Titles: Educational Establishment of A. S. Makarenko as Perfect Pedagogical System and Harmonic Developing Environment
Authors: Вознюк, Олександр Васильович
Vozniuk, Oleksandr Vasylovych
Keywords: педагогічна система А. С. Макаренка
еталонне освітньо-розвивальне середовище
фахівець
патріот
особистість
холістична педагогічна парадигма
pedagogical system of A. S. Makarenko
standard educational developing environment
specialist
patriot
personality
holistic pedagogical paradigm
Issue Date: 2013
Citation: Вознюк, О. В. Виховний заклад А. С. Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище [Текст] / О. В. Вознюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 10–20.
Abstract: Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем усіх часів і народів саме педагогічна система А. С. Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища.
The article deals with the basic criteria of standard educational system, answering such educational and developing environment, in which in integral and complex way a triune pedagogical purpose is realized – forming the specialist, patriot and personality. The conclusion is made, that one of the complete and accomplished pedagogical paradigms (pedagogics) must be such holistic paradigm, which realizes the noted purpose on theoretical and methodological as well as practical and technological levels. It is proved, that among the pedagogical systems of all times and people the pedagogical system of A. S. Makarenko meets the mentioned criteria of standard pedagogical system and developing environment in the fullest way.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2946
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykhovnyi zaklad A. S. Makarenka.pdf538,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.