Удосконалення пропедевтики вивчення систематичного курсу планіметрії засобами рефлексивного підходу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розроблено модель для застосування рефлексивної технології здійснення пропедевтики формування та удосконалення вмінь учнів застосовувати прийом «додаткова побудова» у ході розв’язування планіметричних задач. Ця пропедевтика враховує можливості розвитку індивідуальних рефлексивних здібностей учнів та їх схильності до творчості. Запропоновано систему відокремлення завдань у ході вивчення теми «Площа фігур» у трьох групах. Розроблено конкретний приклад запитань і завдань, що орієнтують на усвідомлення основ пізнавальної діяльності, що реалізується.
With the aim of mastering the education in planimetry, the authors have work out a model for the application of reflexive technology. The propaedeutic activity concerning the formation and mastering the skills of students to apply the method of «additional construction», reports the opportunities to develop their individual reflective skills and their penchant for creativity. There is proposed a system for dividing the problems in studying the theme «Faces of figures» in three groups. We have developed a concrete example of relevant questions and assignments that focus on understanding the reasons for the performed cognitive activity.
Опис
Ключові слова
рефлексивний підхід, евристично-орієнтовані завдання, пропедевтика, reflexive approach, heuristic-oriented problems, propaedeutics
Бібліографічний опис
Мілушев, В. Б. Удосконалення пропедевтики вивчення систематичного курсу планіметрії засобами рефлексивного підходу [Текст] / В. Б. Мілушев, Н. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 75–89.