Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2889
Title: Удосконалення пропедевтики вивчення систематичного курсу планіметрії засобами рефлексивного підходу
Other Titles: Mastering the Propaedeutics in Studying Systematic Course in Planimetry by Means of Reflexive Approach
Authors: Мілушев, В. Б.
Milushev, V. B.
Іванова, Н. І.
Ivanova, N. I.
Keywords: рефлексивний підхід
евристично-орієнтовані завдання
пропедевтика
reflexive approach
heuristic-oriented problems
propaedeutics
Issue Date: 2013
Citation: Мілушев, В. Б. Удосконалення пропедевтики вивчення систематичного курсу планіметрії засобами рефлексивного підходу [Текст] / В. Б. Мілушев, Н. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 75–89.
Abstract: Розроблено модель для застосування рефлексивної технології здійснення пропедевтики формування та удосконалення вмінь учнів застосовувати прийом «додаткова побудова» у ході розв’язування планіметричних задач. Ця пропедевтика враховує можливості розвитку індивідуальних рефлексивних здібностей учнів та їх схильності до творчості. Запропоновано систему відокремлення завдань у ході вивчення теми «Площа фігур» у трьох групах. Розроблено конкретний приклад запитань і завдань, що орієнтують на усвідомлення основ пізнавальної діяльності, що реалізується.
With the aim of mastering the education in planimetry, the authors have work out a model for the application of reflexive technology. The propaedeutic activity concerning the formation and mastering the skills of students to apply the method of «additional construction», reports the opportunities to develop their individual reflective skills and their penchant for creativity. There is proposed a system for dividing the problems in studying the theme «Faces of figures» in three groups. We have developed a concrete example of relevant questions and assignments that focus on understanding the reasons for the performed cognitive activity.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2889
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Udoskonalennia propedevtyky vyvchennia systematychnoho kursu planimetrii.pdf823,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.