Дослідження корекційних можливостей казкотерапії у роботі з дітьми передшкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення

Анотація
У статті розглядається метод казкотерапії з елементами LEGO, як засіб збагачення словника дітей передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
The article considers the method of fairy tale therapy with LEGO elements as mean of enriching the vocabulary of preschool children with general underdevelopment of speech.
Опис
Ключові слова
діти старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, лексико-семантична система мовлення, семантичне сприймання, children of senior preschool age with general underdevelopment of speech, lexical-semantic system of speech, semantic perception
Бібліографічний опис
Ласточкіна О. Дослідження корекційних можливостей казкотерапії у роботі з дітьми передшкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення [Текст] / О. Ласточкіна, А. Чернявська // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 116–122.