Сучасні тенденції викладання іноземних мов у світі
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Класифікація креативних продуктивно орієнтованих завдань з розвитку креативного мислення у майбутніх вчителів англійської мови(Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2024) Шевцова Наталія Олександрівна; Shevtsova Nataliia OleksandrivnaУ дослідженні представлено класифікацію продуктивно орієнтованих креативних завдань з розвитку креативного мислення у майбутніх вчителів АМ. За характером креативної залученості виділно повсякденні, академічні, професійні / діяльнісні, наукові й мистецькі креативні продуктивно орієнтовані завдання у навчанні майбутніх учителів АМ. За характером реалізації змістових категорій «Креативне вираження» та «Створення знань і креативне розв’язання проблем» виділено креативні продуктивно орієнтовані завдання, спрямовані на розвиток письмової вербальної креативності, креативні завдання, спрямовані на розвиток візуальної образної креативності та креативні продуктивно орієнтовані завдання, спрямовані на знаходження нетипового рішення для проблеми.Документ Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024)Матеріали збірника містять доповіді фахівців та студентів, що віддзеркалюють сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі. У збірнику висвітлено різноаспектні питання іноземної філології, проблеми теорії та методики викладання іноземних мов за професійним спрямуванням, проблематику та перспективи розвитку освіти в Україні і світі, а також інноваційні процеси у розвитку вищої та середньої школи в Україні в контексті євроінтеграції. Матеріали VІI міжнародної науково-практичної конференції можуть бути цікавими й корисними широкому загалу науковців, викладачів, аспірантів та студентів.Документ Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023)Матеріали збірника містять доповіді фахівців та студентів, що віддзеркалюють сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі. У збірнику висвітлено різноаспектні питання іноземної філології, проблеми теорії та методики викладання іноземних мов за професійним спрямуванням, проблематику та перспективи розвитку освіти в Україні і світі, а також інноваційні процеси у розвитку вищої та середньої школи в Україні в контексті євроінтеграції. Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції можуть бути цікавими й корисними широкому загалу науковців, викладачів, аспірантів та студентів.Документ Вербалізація мови тіла у німецьких фразеожестах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Шевцова Наталія Олександрівна; Shevtsova Nataliia OleksandrivnaПитання вербалізації мови тіла у германістиці розробляється у межах дослідження фразеології. Центральним поняттям кінетичної фразеології є поняття кінеграми Г. Бургера, яке він вживає для вербалізації невербальної поведінки. Кінеграми мають два значення: кінесичне та символічне, які вказують на фізичну реальність та на соціокультурну або емоційну реальність відповідно. У випадку, коли буквальне значення слугує метафорою символічного значення, мова йде про «псевдо»-кінеграми. Фразеожест становить комбінацію вербальної та невербальної поведінки, у якій фразеологічне словосполучення супроводжується жестом, або невербальний вираз вказує на фразеологізм.Документ Алгоритм експериментального досліждення ритму мовлення українських білінгів(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaТези присвячено етапам експериментально-фонетичного дослідження ритму мовлення українских білінгів. Публікація може бути цікавою для науковців, які проводять розвідки у царині експериментальної фонетики.Документ Принципи онміної гри(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2022) Божко Ірина Сергіївна; Bozhko Iryna SerhiivnaУ дослідженні перелічено основні принципи онімної гри - засоби руйнування "ономастичного стереотипу", завдяки чому продукований текст є експресивним. Сучасні приклади підкріплюють результати дослідження.