Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12459
Title: Соціальний супровід сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами
Other Titles: Social Support for Families Raising a Child with Special Educational Needs
Authors: Клочко, Олексій Олександрович
Klochko, Oleksii Oleksandrovych
Звенігородська, Юлія Олександрівна
Zvenihorodska, Yuliia Oleksandrivna
Keywords: соціальний супровід
особливі освітні потреба
інклюзивне середовище
інклюзивно-ресурсний центр
social support
special educational needs
inclusive environment
inclusive resource center
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Звенігородська, Ю. О. Соціальний супровід сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Ю. О. Звенігородська, науковий керівник О. О. Клочко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 91 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню наукової проблеми оцінки практичних можливостей служб різного спрямування, що здійснюють соціальний супровід, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. У дослідженні проаналізовано стан розробленості наукової проблеми та уточнено поняттєво-категоріальних апарат дослідження; визначено інституційно-правові основи соціального супроводу сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами; проаналізовано співпрацю інклюзивноресурсних центрів з батьками, що виховують дитину з особливими освітніми потребами; визначено особливості соціального супроводу сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами, фахівцями соціально-психологічної служби закладів загальної середньої освіти.
Qualification work is devoted to the theoretical substantiation of the scientific problem of assessing the practical capabilities of services of various directions, providing social support, raising a child with special educational needs. The study analyzes the state of development of the scientific problem and clarifies the conceptual and categorical apparatus of research; the institutional and legal bases of social support of families raising a child with special educational needs are determined; the cooperation of inclusive resource centers with parents raising a child with special educational needs is analyzed; the peculiarities of social support of families raising a child with special educational needs, specialists of the social and psychological service of general secondary education institutions are determined.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12459
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.