Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
На сьогодні відсутні дані про загальну статистику дітей зі стертою формою дизартрії, вплив фонетичного контексту на характер і специфіку мовленнєвих порушень. Знання форм дизартрії допомагає визначити методику роботи з дітьми. Стерта форма дизартрії супроводжується фонетико-фонематичним недорозвиненням, що негативно впливає на формування наступних звукових навичок, розвиток фонематичного сприйняття та навичок звукового аналізу та синтезу. Сучасні існуючі методи корекційної роботи недостатньо диференційовані залежно від механізму та структури дефекту мовленнєвого порушення. У зв’язку з зазначеним вище у сучасній науці і практиці виникає гостра потреба у підвищенні ефективності корекційно-логопедичної роботи. Недостатня розробленість корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії, з одного боку, і збільшенні кількості дітей, з іншого, і обумовили вибір теми дослідження «Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії».
To date, there are no data on the general statistics of children with an erased form of dysarthria, the impact of phonetic context on the nature and specificity of speech disorders. Knowledge of forms of dysarthria helps to determine the method of working with children. The erased form of dysarthria is accompanied by phonetic and phonemic underdevelopment, which negatively affects the formation of subsequent sound skills, the development of phonemic perception and skills of sound analysis and synthesis. Modern existing methods of corrective work are insufficiently differentiated depending on the mechanism and structure of the speech defect defect. Due to the above, in modern science and practice there is an urgent need to increase the effectiveness of correctional and speech therapy work. Insufficient development of correction of phonetic-phonemic speech underdevelopment in preschool children with erased dysarthria, on the one hand, and an increase in the number of children, on the other, and led to the choice of research topic "Correction of phonetic-phonemic speech underdevelopment in preschool children with erased dysarthria".
Опис
Ключові слова
етіологія, дизартрія, фонетико-фонематичний недорозвиток, стерта форма дизартрії, методика, клініко-психолого-педагогічна характеристика, etiology, dysarthria, phonetic-phonemic underdevelopment, erased form of dysarthria, methods, clinical-psychological-pedagogical characteristics
Бібліографічний опис
Марченко, І. О. Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / І. О. Марченко, науковий керівник Л. О. Прядко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 85 с.