Психокорекцiя неуважностi у дiтей раннього вiку iз затримкою мовленнєвого розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Велике значення для формування повноцінної особистості має раннє опановування правильним чітким мовленням. Людина з добре розвиненим мовленням легко вступає в спілкування, може зрозуміло висловлювати свої думки або бажання, домовлятися з партнерами про спільну діяльність, чітко запитувати та відповідати. І навпаки, незрозуміле мовлення сильно ускладнює відносини з оточуючими людьми та часто відображається на характері людини в майбутньому. Аналіз сучасної наукової літератури з даної проблеми показує, що проблема особливостей та розвитку уваги дітей з порушеннями мовлення вивчена недостатньо повно. У зв'язку з її актуальністю нами була обрана тема дослідження: «Психокорекція неуважності у дітей раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку».
Of great importance for the formation of a full-fledged personality is the early mastery of correct clear speech. A person with well-developed speech easily enters into communication, can clearly express their thoughts or desires, agree with partners on joint activities, clearly ask and answer. Conversely, unintelligible speech greatly complicates relationships with others and often affects a person's character in the future. The analysis of the modern scientific literature on this problem shows that the problem of features and development of attention of children with speech disorders is insufficiently studied. In connection with its relevance, we chose the topic of the study: "Psychocorrection of inattention in young children with speech delay."
Опис
Ключові слова
затримка мовленнєвого розвитку, діти раннього віку, психокорекційна робота, емпіричне дослідження, увага, програма, speech delay, young children, psycho-correctional work, empirical research, attention, program
Бібліографічний опис
Жданович, І. С. Психологічна корекцiя неуважностi у дiтей раннього вiку iз затримкою мовленнєвого розвитку [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / І. С. Жданович, науковий керівник Т. Г. Харченко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 97 с.