Застосування диференційованого навчання на уроках математики в 5–6 класах

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто особливості застосування диференційованого підходу до вивчення теоретичного матеріалу в 5–6 класах з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
Features of application of differentiated approach to teaching of a theoretical material in 5–6 classes with a glance to individual peculiarities of pupils are considered.
Опис
Ключові слова
диференційований підхід, навчання математики, differentiated approach, teaching of math
Бібліографічний опис
Богатирьова, І. М. Застосування диференційованого навчання на уроках математики в 5–6 класах [Текст] / І. М. Богатирьова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 21–23.