Психолого-педагогічні аспекти формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Основна ідея поліпшення якості підготовки майбутнього вчителя математики ґрунтується на ідеї випереджального формування методичної компетентності у процесі фахової підготовки майбутніх учителів у педагогічному університеті шляхом зміщення акцентів з накопичення нормативно визначених методичних знань, умінь та навичок, на формування в майбутнього вчителя готовності і здатності методично грамотно розв’язувати комплекс задач методичної діяльності щодо формування математичної компетентності учнів, готовності і здатності обґрунтовувати власні методичні переконання, готовності і здатності до самоосвіти та самовдосконалення.
The main idea of improving the quality of training future teachers of mathematics based on the idea of advancing the formation of methodical competence in the professional training of teachers in the pedagogical university by shifting emphasis from accumulation of normative specified methodological knowledge and skills, the formation of a future teacher readiness and ability to methodically competently solutions’ bind complex methodological problems concerning formation of mathematical competence of students, the willingness and ability to justify their teaching beliefs, preparedness and capacity for self-education and self-improvement.
Опис
Ключові слова
методична компетентність майбутнього вчителя математики, готовність та здатність до ефективної фахової діяльності, задачі методичної діяльності вчителя математики, methodical competence of future teachers of mathematics, willingness and ability of effective professional activity, methodological problems of teachers of mathematics
Бібліографічний опис
Матяш, О. І. Психолого-педагогічні аспекти формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики [Текст] / О. І. Матяш // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 95–97.