До проблеми здійснення диференційованого підходу до навчання математики учнів класів з гуманітарним профілем навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
З метою здійснення диференційованого підходу до навчання математики відповідно до психолого-педагогічних особливостей учнів класів з гуманітарним профілем навчання, що проявляються у процесі вивчення математики, виокремлено групи учнів-гуманітаріїв.
In order to implement a differentiated approach to teaching math in accordance with the psychological and pedagogical features of pupils of classes with a humanitarian profile, manifested in the process of learning mathematics, isolated groups of this students.
Опис
Ключові слова
учні-гуманітарії, навчання математики, диференційований підхід, students in the humanities, mathematics, differentiated approach
Бібліографічний опис
Шишенко, І. В. До проблеми здійснення диференційованого підходу до навчання математики учнів класів з гуманітарним профілем навчання [Текст] / І. В. Шишенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 122–123.