Наставництво як форма підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. У роботі досліджено проблему наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та шляхом аналізу наукової літератури визначено базові поняття дослідження. В результаті аналізу сутності і змісту проблеми, здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей розвитку дітей-сиріт та дітей, позбавленої батьківського піклування, в тому числі тих які виховуються в закладах інтернатного типу. Детально проаналізовано та схарактеризовано нормативно-правове забезпечення наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З’ясовано та розкрито сутність методичних складових соціальної роботи з дітьми-сиротами та дітей, позбавлених батьківського піклування та їх наставниками. В роботі вперше розроблено та обґрунтовано методичні рекомендації щодо оптимізації процесу впровадження наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
The qualification work is devoted to the problem of mentoring as a form of support for orphans and children deprived of parental care. The paper examines the problem of mentoring as a form of support for orphans and children deprived of parental care and by analyzing the scientific literature, the basic concepts of the study are identified. As a result of the analysis of the essence and content of the problem, the analysis of social and psychological features of development of orphans and children deprived of parental care, including those brought up in boarding schools. The legal support of mentoring as a form of support for orphans and children deprived of parental care is analyzed in detail and characterized. The essence of methodical components of social work with orphans and children deprived of parental care and their mentors is clarified and revealed. For the first time, methodological recommendations for optimizing the process of mentoring as a form of support for orphans and children deprived of parental care have been developed and substantiated.
Опис
Ключові слова
діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, наставництво, соціальна підтримка, наставники, технології, методи та форми соціальної роботи, orphans, children deprived of parental care, mentoring, social support, mentors, technologies, methods and forms of social work
Бібліографічний опис
Скиба, Л. М. Наставництво як форма підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування [Текст] : магістер. робота / Л. М. Скиба ; науковий керівник Л. І. Пономаренко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 106 с.