Стан і перспективи сучасного туризму
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Стан і перспективи сучасного туризму за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання брендінгу у позиціонуванні туристського потенціалу територіальних громад Сумщини(2022) Плєшко Романна Андріївна; Plieshko Romanna Andriivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia RostyslavivnaУ статті аналізується питання туристичного брендування в контексті покращення іміджу та туристичних можливостей Сумського регіону. Досліджено, що в умовах посиленої конкуренції на українському ринку туристичних послуг використання маркетингових інструментів просування туристичних дестинацій ефективно впливає на цільові аудиторії туристичного ринку, результатом чого є збільшення ринку регіонального туризму. Розглянуто теоретична сутність термінів «бренд», «туристичний брендинг», та з’ясована роль даних термінів в питанні підвищенні привабливості територій для туристів.