Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання штучного інтелекту на уроках інформатики(2024) Пушкар Артем Анатолійович; Pushkar Artem AnatoliiovychКваліфікаційне дослідження присвячене використанню технологій штучного інтелекту в освітньому процесі. Перший розділ присвячений технологіям штучного інтелекту в освіті та академічній доброчесності при використанні результатів технологій зі ШІ. Другий розділ присвячений використанню технологій ШІ вчителем, викладачем та результатам впровадження елементів дослідження в практичну діяльність. Теоретична значущість. Полягає в дослідженні методичних особливостей розробки матеріалів за допомогою технологій штучного інтелекту, впровадження таких матеріалів на уроках інформатики та дотримання принципів академічної доброчесності. Практичне значення одержаних результатів. Полягає в розроблені навчальних матеріалів за допомогою штучної нейронної мережі та створення рекомендацій після їх впровадження в освітній процес.Документ Можливості використання штучного інтелекту на уроках інформатики в 10-11 класах(2024) Бобирєв Максим Сергійович; Bobyriev Maksym SerhiiovychКваліфікаційне дослідження полягає у обґрунтуванні можливості використання ШІ в навчанні інформатики та розробленні системи різнорівневих завдань для учнів 10-11 класів. У першому розділі «Штучний інтелект та його поширення в інформаційному суспільстві» здійснено ретроспективний аналіз розвитку ШІ, уточнено основи реалізації ШІ та охарактеризувати галузі його застосування. У другому розділі «Використання штучного інтелекту в навчанні інформатики» обґрунтовано можливість використання ШІ в освіті, проаналізовано чинні навчальні програми і підручники з інформатики на предмет вивчення в них ШІ та використання ШІ, розроблено систему різнорівневих завдань для учнів 10-11 класів, які орієнтовані на опанування ШІ як інструменту вирішення різноманітних життєвих і навчальних проблем. Теоретична значущість. Дослідження полягає у обґрунтуванні можливості використання ШІ в навчанні інформатики та розробленні системи різнорівневих завдань для учнів 10-11 класів, які орієнтовані на опанування ШІ як інструменту вирішення різноманітних життєвих і навчальних проблем. Практичне значення одержаних результатів. Робота буде цікавою працюючим і майбутнім учителям інформатики, які цікавляться проблемами використання штучного інтелекту на уроках інформатики.Документ Особливості використання платформи для індивідуального навчання учнів ЗЗСО(2024) Парфило Костянтин Миколайович; Parfylo Kostiantyn MykolaiovychКваліфікаційне дослідження присвячене особливостям використання платформ для індивідуального навчання учнів ЗЗСО із застосуванням технологій штучного інтелекту. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти використання технологій штучного інтелекту в освіті. Було визначено, що штучний інтелект і його використання в нашому житті зростають з кожним днем у багатьох областях нашої діяльності. У другому розділі проаналізовно практичні особливості реалізації для індивідуального навчання учнів на основі технологій штучного інтелекту. У третьому розділі описано результати експериментального дослідження ефективності веб-додатка для індивідуального навчання учнів, а також процеси його впровадження та тестування. Теоретична значущість. Полягає у тому, що вперше здійснено спробу систематизації підходів до інтеграції технологій штучного інтелекту в освітній процес ЗЗСО через індивідуальні навчальні платформи, як зі сторони практичної діяльності так і теоретичного становлення. Практичне значення одержаних результатів. Полягає в можливості впровадженні інноваційного інструменту для підвищення ефективності навчання, що дасть змогу покращати якість освітнього процесу.