Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 56
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості методики вивчення векторної графіки у старшій школі(2020) Цілуйко Віта Романівна; Tsiluiko Vita Romanivna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychПредставлена кваліфікаційна робота в якій було розглянуто особливості векторної графіки в загально-інформаційному та в прикладному для навчання аспектах, її переваги та недоліки; формати файлів векторних зображень, які використовуються графічними редакторами та ВЕБ додатками; редактори для роботи з векторною графікою, проаналізовані їх переваги та недоліки в плані вивчення в школі; навчальні програми та підручники з інформатики з теми «Векторна графіка» для профільного рівня та рівня стандарт; досліджено методику навчання та рекомендації щодо запровадження додаткового вивчення теми в старшій школі.Документ Використання тестових технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики старших класів(2020) Іванов Олександр Олексійович; Ivanov Oleksandr Oleksiiovych; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia OleksandrivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена процесу використання тестових технологій у навчальному процесі. У ході дослідження магістерської кваліфікаційної роботи було охарактеризовано і проаналізовано сутність дистанційного тестування, потенціал його використання в старшій школі на уроках інформатики. Встановлено, що практика застосування тестових технологій у дистанційному навчанні дієва, ефективна і може бути реалізована в загальноосвітній школі при вивченні більшості дисциплін. Вона дозволяє миттєво проводити зріз знань, постійно здійснювати та коригувати якість знань із засвоєння тієї чи іншої теми.Документ Особливості навчання інформатики в молодшій школі(2020) Осадчук Дмитро Васильович; Osadchuk Dmytro Vasylovych; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychУ кваліфікаційній роботі актуальність оволодіння вчителем базовим рівнем ІКТ-компетенції дає можливість здійснювати пропедевтику при вивченні інформатики в початковій школі на заняттях, навчальних заходах, гуртках тощо. Робота вчителя початкових класів - це первинна інтеграція комп’ютера в навчальний процес.Документ Особливості розробки дистанційного курсу інформатики для учнів старших класів(2020) Крайнова Олена Геннадіївна; Krainova Olena Hennadiivna; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia OleksandrivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена проведенню теоретичного аналізу особливостей дистанційних курсів та опису створення дистанційного курсу інформатики для учнів старших класів. У ході дослідження магістерської кваліфікаційної роботи було охарактеризовано і проаналізовано сутність дистанційного навчання і потенціал використання дистанційних курсів в освітній діяльності. Аналіз результатів експерименту впровадження дистанційного курсу на уроках інформатики дає підставу стверджувати: методика дієва, ефективна і може бути реалізована в загальноосвітній школі.Документ Особливості навчання інформатики в закладах середньої освіти Канади(2020) Хакімова Олександра Русланівна; Khakimova Oleksandra Ruslanivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ кваліфікаційній роботі виявлені особливості навчання в Канаді у закладах середньої освіти. Розкриті основні вимоги до результатів підготовки учнів з інформатики в Канаді. Здійснено аналіз курса інформатики і особливості його опанування в закладах середньої освіти в Канаді на основі підручника з інформаційних технологій для загальноосвітніх навчальних закладів «Help Your Kids With Computer Science» (aem. Helen Caldwell, Dr. Tammy Randall Pirmann, Dr.Aleks Krotoski, Dr. Claire Quigley, Patricia Forster). Здійснений порівняльний аналіз вимог до результатів підготовки з інформатики в Канаді та Україні.Документ Особливості навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії(2020) Войтенко Альона Андріївна; Voitenko Alona Andriivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ кваліфікаційній роботі виявлено стан розробленості проблеми навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку в умовах інклюзії. Розкрито психологічні характеристики дитини з порушеннями інтелектуального розвитку середнього шкільного віку. Здійснено аналіз підручників з інформатики в контексті теми дослідження. Розроблено рекомендації до навчання інформатики дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.Документ Порівняльний аналіз хмарних сервісів можливих для використання при вивченні інформатики в навчальному процесі основної школи(2020) Жульов Владислав Олександрович; Zhulov Vladyslav Oleksandrovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana HennadiivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена дослідженню методичних особливостей використання хмарних середовищ у ЗЗСО. Проаналізувавши основні хмарні сховища, було виявлено, що усіх їх можно використовувати у навчанні як в школі, так і в вищих навчальних закладах. Але перевагу я надам гугл диску, оскільки він має усі основні якості для навчання учнів, нижче приведені авторські електронні матеріали для вивчення даної теми.Документ Веб-квест як метод інтерактивного навчання інформатики учнів основної школи(2020) Нечвоглод Ігор Володимирович; Nechvohlod Ihor Volodymyrovych; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychПредставлена кваліфікаційна робота присвячена використанню передових інформаційно-комунікаційних технологій, мережевих інтернет ресурсів, додаткових технічних засобів, засобів психолого-педагогічної підтримки, в навчальному процесі основної школи дає змогу домогтися якісно вищого рівня наочності уроку, значно розширює можливості активізації діяльності школярів. Безперервний зворотний зв'язок оживляє навчальний процес, сприяє підвищенню його динамізму, що веде до формування позитивного ставлення до досліджуваного предмету. Незважаючи на широке поширення ІКТ в багатьох сферах, на сьогоднішній день у галузі освіти вони не отримали достатньо широкого застосування у зв'язку з нестачею методики використання цих ресурсів в процесі навчання.Документ Особливості вивчення комп’ютерної графіки майбутніми бакалаврами середньої освіти (спеціальність «інформатика»)(2020) Соргуч Єгор Олександрович; Sorhuch Yehor Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена комп’ютерної графіки є затребуваною у різноманітних галузях діяльності сучасної людини. Тому і є перспективним напрямом для отримання освіти сьогоднішніми випускниками шкіл. Основним завданням сучасної педагогічної освіти є підготовка якісних кадрів. Для закладів загальної середньої освіти не вистачає цілеспрямованих, готових працювати вчителів, які володіють як теоретичними основами, так і практичними навичками, в тому числі і в області комп’ютерної графіки. Тому досліджуючи тему «Особливості вивчення комп’ютерної графіки майбутніми бакалаврами середньої освіти (спеціальність «Інформатика»)»Документ Особливості впровадження змішаного навчання інформатики учнів старших класів(2020) Сиромля Андрій Миколайович; Syromlia Andrii Mykolaiovych; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaУ кваліфікаційній роботі розглянуто особливості організації змішаного навчання з інформатики. Були наведені переваги та недоліки організації змішаного навчання з інформатики в школі, проведені певні паралелі подібності змішаної форми навчання з традиційною в рамках вивчення інформатики. Було сформовано основні переваги та відмінності органзації змішаного навчання з інформатики у старшій школі.Документ Особливості навчання майбутніх учителів інформатики візуальному програмуванню (на прикладі середовища mit app inventor)(2020) Мигаль Віталій Олександрович; Myhal Vitalii Oleksandrovych; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена візуальному програмуванню, яке було створено для того, щоб спростити створення та розробку програм. А тому використання таких мов - спрощує навчанню програмуванню. Використання таких середовищ навчає не тільки візуальному програмуванню, а і програмуванню в цілому.Документ Використання сервісів глобальної мережі з метою активізації учнів старших класів(2020) Фесько Аліна Сергіївна; Fesko Alina Serhiivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена розробці, обґрунтуванню та перевірці моделі використання сервісів глобальної мережі для активізації учнів. Аналіз теоретичних джерел дозволив зробити висновки про те, що наразі, активність розуміється як психічна властивість, риса характеру людини, що виражається в посиленій діяльності людини. В рамках дослідження було встановлено наступні рівні пізнавальної активності: репродуктивна та творча.Документ Реалізація міжпредметних зв'язків інформатики і англійської мови з використанням спеціалізованого ПЗ у 10–11 класах ЗЗСО(2020) Клименко Олександра Русланівна; Klymenko Oleksandra Ruslanivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ кваліфікаційній роботі здійснено практичне узагальнення проблеми реалізації міжпредметних зв’язків інформатики й англійської мови з використанням спеціалізованого ПЗ у 10-11 класах ЗЗСО. У процесі виконання кваліфікаційного дослідження було вирішено усі поставлені завдання.Документ Особливості методики вивчення растрової графіки у старшій школі(2020) Токмань Віталіна Анатоліївна; Tokman Vitalina Anatoliivna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychУ кваліфікаційній роботі комп’ютерно-інформаційна складова є однією із найважливіших у інформаційно-комунікаційних технологіях сьогодення. Вона чи не щоденно оновлюється, збагачує перелік своїх функцій та можливостей. Комп’ютерно-графічна складова теж постійно розвивається. Оновлюється програмне забезпечення, додаються нові можливості та модернізуються вже наявні.Документ Особливості проектування шкільного сайту вчителем інформатики(2020) Губський Валерій Віталійович; Hubskyi Valerii Vitaliiovych; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей розробки шкільного сайту вчителем інформатики і його модернізації. Встановлено, розробка веб-сайту проходить поетапно. Оптимізація контенту необхідна для того, щоб сайт піднімався по результатах пошуку за запитом на ключові слова. Оптімізаторі допрацьовують контент, написаний копірайтерамі, і в результаті скорочуються витрати на платну рекламу в пошукових системах.Документ Особливості реалізації змішаного навчання інформатичних дисциплін з використанням Google Class(2020) Биков Ярослав Олегович; Bykov Yaroslav Olehovych; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaУ кваліфікаційній роботі проведене дослідження теорії та практики застосування змішаного навчання дозволяє зробити висновок доцільності та ефективності застосування платформ дистанційного навчання під час невідривного здобуття освіти. Проаналізувавши наявні дослідження з особливостей впровадження змішаного типу навчання, ми прийшли до того, що в наш час змішане навчання можливо проводити все частіше використовуючи Інтернет, збільшується час на самостійне опрацювання матеріалу. Поруч зі змішаним навчання йде дистанційне - це навчання, яке надає змогу отримувати освіту на значній відстані.Документ Особливості навчання учнів старших класів криптографічних методів захисту даних в умовах гурткової роботи(2020) Юшко Катерина Сергіївна; Yushko Kateryna Serhiivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychПредставлена кваліфікаційна робота присвячена визначенню особливостей навчання учнів старших класів криптографічних методів захисту даних в умовах гурткової роботи. Виявлено, що курс «КМЗІ» має своєю метою дати учням знання в галузі теоретичної криптографії та криптоаналізу. Результати роботи можуть бути використанні під час проведення гурткової роботи з курсу «Криптографічні методи захисту інформації», як додатковий матеріал для вчителяДокумент Особливості оцінювання учнів з інформатики в Україні, РФ і Білорусі(2020) Бондар Максим Юрійович; Bondar Maksym Yuriiovych; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Семеніхіна Олена ВолодимирівнаПредставлена кваліфікаційна робота присвячена теоретичному та практичну вивченню характеристик оцінки ІТ-фахівців у країнах СНГ. В результаті аналізу було виявлено, що моніторинг – це неперервне стеження за станом навколишнього середовища з метою попередження небажаних відхилень за найважлиінформатикавоцінюванняішими параметрами. Моніторинг завжди характеризується систеоцінюванняматичністю спостережень і має превентивний характер.Документ Реалізація міжпредметних зв’язків інформатики і географії засобами ГІС у 10–11 класах ЗЗСО(2020) Токаренко Ярослав Миколайович; Tokarenko Yaroslav Mykolaiovych; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaПредставлена кваліфікаційна робота присвячена реалізації міжпредметних зв’язків інформатики і географії засобами геоінформаційних систем у 10-11 класах ЗЗСО. Виявлено, що реалізація міжпредметних зв’язків географії з інформатикою прослідковується завдяки використанню он-лай сервісів – віртуальних карт та розвивальних он-лайн ігор. Їх використання дозволяє поліпшити якість подання навчального матеріалу, розвинути в учнів пізнавальні інтереси, сформувати чуттєві образи предметів і явищ, що мають місце в світі.Документ Методичні особливості вивчення теми «Моделі та моделювання» в старшій школі(2020) Мантула Вікторія Миколаївна; Mantula Viktoriia Mykolaivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychПредставлена кваліфікаційна робота присвячена розгляду методичних особливостей при вивчення теми «Моделі та моделювання» в старшій школі. В ході дослідження були опрацьовані: наукова та навчально-методична література, проведено аналіз нормативних документів і підручників, в яких лінія «Моделі і моделювання» найбільш освячена, проведено основні спостереження за темою "Моделювання та формалізація"; виділено етапи інформаційного моделювання: постановка завдань, проведена розробка системи завдань з моделювання в різних середовищах (графічний і текстовий редактори, електронні таблиці).
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »